Olen sisäpiirissä elikkäs moottoripyörä kerhossa mukana . ja minun sanottava se että totuus niistä tai meistä kerholaisista on se . että varsinkin nuoremmat jäsenet joutuvat alistumaan vanhempien jengiläisten ikävä kyllä myöskin seksi leluksi ja tai tuomaan tyttökaverinsa päätekijöiden käyttöön . ja myöskin kun asiakkaana on homoileva herrasmies rahakas . on nuoremmat jengin jäsenet joutuneet alistumaan rahasta heidän käyttöön ja rahat menevät tietystikkin johtajien taskuun. näistä ei pidä suuttua kenenkään . haluan vain ettänuoremmat jotka haluaa jäseniksi on tiedettävä että myöskin tähän pitää varautua . tietysti myös rikoksia määrätän tekemään . muttase kyllä on aika vähäistä toimintaa näissä jutuissa . mutta seksiin on suostuttava miesten kanssa . olen lähdössä pois suomesta kaikessa hiljaisyuudessa siksi kirjoitan tämän. kenenkään ei pidä suuttua tästä mutta tämä vain menee näin. isäni vuoksi minuun ei pääse käsiksi
sisäpiiri
sisäpiiri cirius
3
312
Vastaukset
- bedtime stories
ja pälä pälä. kirjoitat asioista joista et tiedä mitään.
- raakaarska..
miten niin sisäpiiri?? kaikkihan nuo asiat tietää!!
- ISO KIITOS SULLE
kerrankin oikeudenmukainen ja rehellinen mielipide siitä mitä noissa paikoissa tapahtuu oikeesti,toivottavasti pääset eroon moisista hirviöistä ja saat viettää OIKEETA elämää jatkossa.
Reima Anttila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.349195- 374994
- 434833
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983724- 133133
- 422918
- 312806
- 442523
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682334- 1722197