kuinka paljon väkirehua annetaan kerralla?
Väkirehu
10
191
Vastaukset
- _katherine_
riippuu ihan hevosesta ja ruuan laadusta.
Esim. joku pikkuponi voi saada kauraa pari desiä kerralla, erittäin raskaassa liikunnassa oleva iso hevonen taas jopa 2-3 litraa.- _katherine_
Siis anteeksi 5-6 litraa hevoselle ja poneille 3-4 litraa. En tiedä mitä sekoilin edellisessä tekstissä.
- minätaaaaaaasss
Jos on esim, perusharrasteheppa 1h ratsastusta päivässä jne, nii paljo väkirehua kerrallaan ja montako kertaa päivässä?
- _katherine_
3 kertaa päivässä ja 4l aamulla, 5l päivällä ja illalla 3 ja puol litraa. Heiniä joka ruualla.
- _katherine_
_katherine_ kirjoitti:
3 kertaa päivässä ja 4l aamulla, 5l päivällä ja illalla 3 ja puol litraa. Heiniä joka ruualla.
Nin siis tuo ruoka on hevoselle, jolla ratsastetaan 1h päivässä. Itse annan saman verran ruokaa ja liikuntaa.
- LoL _katherin_ -.-
_katherine_ kirjoitti:
Nin siis tuo ruoka on hevoselle, jolla ratsastetaan 1h päivässä. Itse annan saman verran ruokaa ja liikuntaa.
Katherine, yritätkö et se heppa sais ähkyn ja kuolis? ;o luulin sun tietävän jotain hevosist mut et näköjää.
Älä noudata ton ohjeit..
- huhu
Mulla hevonen samanlaisessa puskakäytössä tunnin päivässä menee ja syö vaan heinää, pellavaa ja kauraa saa kourallisen iltaisin. Ei se muuta tarvitse
- katherine__
täällä taas joku feikkaa minun nimimerkillä.
Nykyään _katherine_ joka täällä yleensä pitkiä viestejö kirjoittelee, kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä katherine__ - nmjrt
Typerää kirjottaaa toise nimimerkillä!!! Kuka se onkaa, oot aika nolo!
- voi peruna
niimpä! tosi reiluu!!! :// >:III
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954