Höyrysaunassa

Hourusauna

Oletteko seuranneet höyrysaunassa (miesten tai naisten puolella) kun joillakin saunojilla kädet eksyvät omiin privaattipaikkoihinsa enemmän tai vähemmän salaa. Miesten puolella asioivana tämä itsensä hiplaaminen on melko yleistä ja tirkistelyn harrastusta siellä huomaa todella paljon. Siellä näkyy monenlaisia kaluja, joten on mitä katsella. Huomaan että minuakin katsellaan, se on oikeastaan aika mukavaa kun huomaa vierustoverin tuijottavan minun vehkeitä.

209

27370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulkun varsi

      Itse tykkään tuijotella saunassa muiden moloja. Joskus jopa kiihoitun siitä vaikka olen hetero.

      • jar20

        Sama juttu,ja olis kiva kyllä kokeilla!


      • Anonyymi

        eikö oiski mukavaa kokeilla miltä se tuntuu pepussa saattaisit nauttia


    • Hupss

      Kerran eräs mies runkkasi itseään ja katseli vieressään istuvan miehen kalua, itse olin parin metrin päässä heistä ja kuinkas ollakkaan, minulla alkoi seistä ja vieressäni istunut mies alkoi katselemaan seisovaa ja sykkivää kaluani jota en peitellyt mitenkään, annoin näkyä esteettä.

      • Anonyymi

        saitko hyvät imut imitkö itse


    • Voi olla hauskaa, jos molemmat tai kaikki ovat juonessa mukana, mutta muistakaa, että valtaosa höyrysaunojista on siellä muista syistä eivätkä halua joutua tällaisen touhun todistajiksi.

      • Anonyymi

        kyllä höyryssä on mukavaa jos miehet runkkaa isot kalut pystyyn ihana näky


    • Saunareissu

      Olin höyrysaunassa ja huomasin kun vieressäni istuva mies katseli kaluani ja välillä hieroi omaa kaluaan. Näin kun hänen kalunsa välillä seisoi ja kuinka hän nosti sen reidelleen osoittamaan minuun päin. Hän myös näki kun katsoin hänen jalkoväliin. Yhtäkkiä mies laski kätensä kalulleni ja alkoi hyväillä sitä, en kieltänyt häntä sillä hänen kosketus tuntui hyvältä. Minäkin tartuin sen miehen kaluun ja hieroin sitä ja tunsin kuinka liukastustipat olivat sen terskan kärjellä. Poistuin sitten saunasta ja mies jäi sinne. oli aika mukava kokemus, olen hetero mutta ajattelen että annan koskea itseeni jos samanlainen tilanne syntyy myöhemminkin,
      en minä vieraasta kädestä rikki mene.

      • normaali

        Taas näitä mulukunvahtaajia. Teille täytys perustaa oma kullintuijotuskylpylä. Nämä on ihan muuta tarkotusta varten nämä normikylpylät. Menkää muualle kastikkeitanne roiskimaan.


      • Turo Makkonen
        normaali kirjoitti:

        Taas näitä mulukunvahtaajia. Teille täytys perustaa oma kullintuijotuskylpylä. Nämä on ihan muuta tarkotusta varten nämä normikylpylät. Menkää muualle kastikkeitanne roiskimaan.

        Joko Suomeen on perustettu tällainen kullintuijotuskylpylä? Olen 10000000 prosenttinen hetero mutta haluaisin kovasti katsella saunassa poikain kulleja ja vähän kosketellakin niitä.


      • Anonyymi
        normaali kirjoitti:

        Taas näitä mulukunvahtaajia. Teille täytys perustaa oma kullintuijotuskylpylä. Nämä on ihan muuta tarkotusta varten nämä normikylpylät. Menkää muualle kastikkeitanne roiskimaan.

        tuu mukaan koskaan ei voi tietää mitä illaks saa


    • ei ruikita

      No, no - tuskin se ketään häiritsee jos puuha pysyy tuossa mitassa. Mutta ei lasten aikana, eikä pakolla. Joten pipoa nyt vähän löysemmälle.

      • yrjöttää

        Kyllä lähtee ukko livakasti saunasta mäjelle jos rupeaa kyrvänvatkuuseen minun vieressä, lensi liisteri tai ei. Ei ole kyllä normaaliälyisen touhua vemputtaa julukisessa saunassa. Hyi helevetti sentään.


    • "Taas näitä mulukunvahtaajia. Teille täytys perustaa oma kullintuijotuskylpylä. "

      repesin :D

    • 25v-guy

      olen kuopiolainen ja tuo olisi fantasiani vaik oon muuten hetero mut et höyrysaunassa kylpylässä ois ihana tavata joku ja vähä maistaa ja kiusotella jonkun kalua :) laittakaa vaan yhteys tietoja jos samoja ajatuksia :)

      • täyshetero 88

        Sama juttu täällä ;-)


      • 20v

        Olen iisalmesta ja itellä on aivan samoi ajatuksia ku sulla ja olishan aika jännä kokemus :)


      • Minnoon
        20v kirjoitti:

        Olen iisalmesta ja itellä on aivan samoi ajatuksia ku sulla ja olishan aika jännä kokemus :)

        Minnoon kans umpihomo mutta muuten ihan täys hetero.


      • M34

        Tämä on ollut myös mun fantasiani ja olen myös hetero... Ja kuopiostakin.


      • ei homo ei homo eiiiiiii
        M34 kirjoitti:

        Tämä on ollut myös mun fantasiani ja olen myös hetero... Ja kuopiostakin.

        Yhtään ei kullit kiihota ja olen ihan täysin hetero en ole homo homo homo homo mutta tuo on myös mun fantasia.


      • romualdo2

        hei kaikella hyvällä älkää viitsiko yrittää uskotella varsinkaan muille että olette heteroita koska voittopuolisesti heteroita ei ole viime tutkimusten ja mutu-tuntumien mukaan kuin vain noin 20% ja biseksuaaleja onkin sitten noin 70% ja homoja n. 10% että... niin, valinnanvaraa riittää.... joidenkin vanhojen uskomusten mukaan me kaikki ollaan vähän homoja joten... ja ainahan miehet ovat olleet eniten kiinnostuneita juuri toisistaan... mittaillaan katseilla ja nopeasti tskataan että millainen etuheijari ja nahanekku toisella heiluu siellä haarojen välissä kuten nyt viime kylpyläreissulani. Kun poistuin pesutiloista niin vastaan tulleet pari vanhempaa herraa heittivät nopean katseen ensin kasvoihini ja sitten suoraan napani alapuolella heiluvaan pikkuveljeeni... vähän huvittavaakin tämä ns. voittopuolisesti hereroutta ja/tai bisseisyyttään edustavien miekkosten heti kättelyssä kiireisesti esillä otettuja "olen hetero" - kylttien heiluttelu. Ja kuten sanottu, ei tietenkään millään pahalla.... huvittaa vain ....... :)


      • iisalmiboi22
        20v kirjoitti:

        Olen iisalmesta ja itellä on aivan samoi ajatuksia ku sulla ja olishan aika jännä kokemus :)

        Ite oon kanssa iisalmesta oos joskus mukava tavata iisalmen uimahallin höyrysaunassa ja runkkailla siellä. Tiiä mitä siellä loppujen lopuks tapahtuis ;)


      • Massage10

        Helsingin uimahallien höyryissä kyllä haaveet usein toteutuu, ja vielä useammin ei onnista. Terkuin urheileva hierova uros stadista, mesta löytyy. jari.tapaniki@gm....


      • Massage10 kirjoitti:

        Helsingin uimahallien höyryissä kyllä haaveet usein toteutuu, ja vielä useammin ei onnista. Terkuin urheileva hierova uros stadista, mesta löytyy. jari.tapaniki@gm....

        Tarjontaa löytyy kyllä... mikä on taso.
        [email protected], tarjoaa jotain erilaista.


      • kpodeadline

      • Anonyymi

        höyryssä usein ulkomaalaisia joilla uskomattomat kyrvät oon kerran istunutkin varmaan 15min ratsastellu hitasti pohjaan asti nautiskellu lopuks puristellu spermat ulos seuraavalla kerralla kaveri esitteli uuden miehen jo pukkarissa eiku höyryyn käsi kopelolla tunsin oli valtava sit on it slowy ja minähän istuin voi luoja olin täynnä hitaasti liikuin tunsin joka suonen puristelin lopulta spermat sisääni tällaista onnee löytyy höyry saunasta


    • katselija.

      Siistikää vähän edes haaraväliänne tai ajakaa sileiksi olis vähän kiihottavampaa silmän ruokaa.

    • Uiuimri

      Kävin muutama päivä sitten uimahallissa ja siellä höyrysaunassa. ihan tavalisen näöistä porukkaa siellä höyryssä oli mutta sen huomasi että miehet siellä tiirailee aikalailla toistensa kaluja, hetero vai homoja....mistä sen tietää. Olin useaan otteeseen höyrysaunassa ja minun kahta puolen oli miehiä joita tuntui kinnostavan minun kalun katselu. Olen ympärileikattu, jotten kiinnosaako se niin paljon, en tiedä. Eihän ympärileikattu niin paljoa poikkea luomukalusta jonka esinahka on vedetty terskan taakse, samalta näyttävät mielestäni. Istun lauteilla niin että kalu ja kivekset on reisien päällä, ei siellä reisien alla /välissä piilossa eli hyvin näkyy minun kalleudet, olisko tuo sitten syynä katseisiin. Tuo on minun tyyllini saunoa eikä se ole mikään provo muille. Mukavaahan se on olla katseiden kohteena tykkään kovasti kun katselevat ja ovat kiinnostuneita. Tällä viikolla taas uimaan ja höyeysaunaan!

      • kiimanen kundi täs

        seisoiko muilla kundeilla kiva kuulla


    • Kimassa kans.

      Kyllä seisoo ja terska on paljaana.
      Olisi erittäin kiihottavaa, jos huomaisin jonkun runkkaamassa höyrysaunassa.

      • ettekö usko ?????????

        Meidän koulun yks 8- luokkalainen poika runkkas kirjastossa ja sir sen luokan tyttö tuli ja bustas sen :D


    • Uiuimri

      Jotkut vieressäni istuneet miehet katselivat minua ja hieroivat itseään ja antovat seisovien kalujen näkyä ja selvästi halusivat minun katsovan. Joitakin katselin joitakin en.

    • Jäykistävä kokemus

      Olen hieman bi-henkinen mies, sillä olen huomannut että toisten miesten kullit ovat alkaneet kiinnostaa. Uimahallissa käydessä, katselen usein toisten varustuksia, tiedän että jotkut miehet esittelevät mielellään varustuksiaan. Menen myös myöhäiseen aikaan uimahalliin, jolloin paikalla on usein vain pelkkiä miehiä. (lapsi perheet käyvät normaalisti päivä aikaan tai viikon loppuna)

      Muutama viikko sitten, sain katsella livenä toisen miehen runkkausta, juuri höyrysaunassa. Aluksi en tajunnut mitä kyseinen mies teki, mutta kun silmät tottuivat pimeyteen ja höyryyn. Huomasin kun itseäni vanhempi mies runkkasi, saunassa ei ollut muita. Ehkä tuo mies oli huomannut, minun aiemmin pesuhuoneessa katselevan hänen varustustaan ja näin ollen halusi näyttää avoimesti touhujaan. Katselin tietysti hänen runkkaamistaan, minä kiihotuin näkemästäni ja koetin peitellä omaa seisokkiani. Jonkin aikaa runkattuaan, mies laukesi ja ruiski spermansa reidelleen. Tuo laukeamisen näkeminen, oli liikaa ja poistuin nopeasti vessaan runkulle, itse laukesin nopeasti olin niin kiihottunut näkemästäni.

      Nykyään istun pitkiä aikoja juuri höyrysaunassa, jos taas tärppäisi ja näkisi jonkun siellä runkkaamassa.

    • Onnexi

      Onneksi Imatran kylpylässä on myös sekasauna.
      Voi katsella myös naisia.

      • ALF 130945

        Kävin tänään Eräässä kylpylässä ja hyväilin eilen paljaaksi ajettuja vehkeitäni.Harmi vain,kun ei ollut sellaista porukkaa jota olisi kiinnostanut vaikka runkkasin itseäni.Eräs mies katsoi ,mutta ei sononut mitään.Minulla kuulli kovana.
        Mistä löytyy yhteis saunoja,kuin lähin on Vuokatissa missä miehet on runkannut naisten nähden.Olen P-Karjalasta.
        Kaipa sitä pitää lähteä Vuokattiin.Yksi ymp.leikattu


      • sekasauna

        onnexi. joo siellähän mä käyn se on hyvä paikka ja kiva katella naisia ja tyttöjä välillä itellä seisoo kun kattelen niitä sekasauna on hyvä juttu venäläis naiset ovat kauniita ja kaunis pimppejä


      • teers
        sekasauna kirjoitti:

        onnexi. joo siellähän mä käyn se on hyvä paikka ja kiva katella naisia ja tyttöjä välillä itellä seisoo kun kattelen niitä sekasauna on hyvä juttu venäläis naiset ovat kauniita ja kaunis pimppejä

        pääseekö siellä touhuaan venakkojen kans eli onko itä maturet villeinä illalla?


      • Anonyymi
        ALF 130945 kirjoitti:

        Kävin tänään Eräässä kylpylässä ja hyväilin eilen paljaaksi ajettuja vehkeitäni.Harmi vain,kun ei ollut sellaista porukkaa jota olisi kiinnostanut vaikka runkkasin itseäni.Eräs mies katsoi ,mutta ei sononut mitään.Minulla kuulli kovana.
        Mistä löytyy yhteis saunoja,kuin lähin on Vuokatissa missä miehet on runkannut naisten nähden.Olen P-Karjalasta.
        Kaipa sitä pitää lähteä Vuokattiin.Yksi ymp.leikattu

        Moi


      • Anonyymi
        ALF 130945 kirjoitti:

        Kävin tänään Eräässä kylpylässä ja hyväilin eilen paljaaksi ajettuja vehkeitäni.Harmi vain,kun ei ollut sellaista porukkaa jota olisi kiinnostanut vaikka runkkasin itseäni.Eräs mies katsoi ,mutta ei sononut mitään.Minulla kuulli kovana.
        Mistä löytyy yhteis saunoja,kuin lähin on Vuokatissa missä miehet on runkannut naisten nähden.Olen P-Karjalasta.
        Kaipa sitä pitää lähteä Vuokattiin.Yksi ymp.leikattu

        Eikö Bomballa ole kylpylässä höyrysauna? Oli ainakin 90-luvulla yhteinen miehille ja naisille.


    • No, ei se, pthy

      Käykö noissa kylpylöissä enää ketään normaalia ihmistä, vai onko kaikki näitä mulukunhimosia hinttipoikia, jotka on muuten ihan täysiä heteroita kyllä mutta toisten mulukut vaan kiinnostaa niin sairaalloisesti että niitä pitää mennä kylpylöihin hypnoottisesti tuijottelemaan.

      • terve mies

        Siitä onkin jo jonkin aikaa, kun viimeksi kylpylässä tai uimahallissa olen käynyt, mutta koskaan en kyllä onneksi ole tuollaista huomannut. Enkä kyllä muutenkaan usko, että suurinosa miehistä olisi muiden lerssejä himoitsevia hinttejä. Taitaa vaan olla homojen keksimiä fantasioita täynnä tämäkin keskustelu.

        Toivottavasti kukaan tänne fantasioitaan kirjoitteleva ei ole minulle tosielämässä tuttu. Kuvottavaa ajatuskin.


      • anders3
        terve mies kirjoitti:

        Siitä onkin jo jonkin aikaa, kun viimeksi kylpylässä tai uimahallissa olen käynyt, mutta koskaan en kyllä onneksi ole tuollaista huomannut. Enkä kyllä muutenkaan usko, että suurinosa miehistä olisi muiden lerssejä himoitsevia hinttejä. Taitaa vaan olla homojen keksimiä fantasioita täynnä tämäkin keskustelu.

        Toivottavasti kukaan tänne fantasioitaan kirjoitteleva ei ole minulle tosielämässä tuttu. Kuvottavaa ajatuskin.

        Puhuu terve mies,kyllä sullakin varmasti on jotain pervoja fantasioita,


    • Sivustakatsoja9

      Tätä ilmiötä saattaa vaan ilmetä joissain tietyissä uimahalleissa enemmän kuin toisaalla. Tiettyyn uimahalliin mennessäni tiedän että on vipinää höyrysaunassa, eräskin pääkaupunkiseudun halli.

    • koiraspoke

      Onko Turun uimahallissa enemmän kusipäähinttejä kuin Tampereen hallissa?

    • Simmaaja

      Koiraspokelle: seuranhakua voit tehdä kummassakin, eiköhän sieltä sinullekkin löydy joku!

    • Jouni4

      Tampereelta ei löydy valitettavasti höyrysaunaa, mutta kyllä siellä Pyynikin uusitussa uimahallissa vanha henki pelaa edelleen... Oli hieno saunoa tänään tosimiehen kanssa ja menen uudestaankin kypsemmän miehen hyväilyn toivossa sinne!

      • Saunarunkkari

        Itse asiassa Tampereen kylpylässä Lapinniemessä on höyrysauna, ja hyvä sellainen onkin. On nimittäin tullut siellä runkattua lastit jos toisetkin ulos, joskus yksin, joskus miesten kaluja katsellen, joskus naisten puolen tissejä tiiraten.


      • viidenkympin villity
        Saunarunkkari kirjoitti:

        Itse asiassa Tampereen kylpylässä Lapinniemessä on höyrysauna, ja hyvä sellainen onkin. On nimittäin tullut siellä runkattua lastit jos toisetkin ulos, joskus yksin, joskus miesten kaluja katsellen, joskus naisten puolen tissejä tiiraten.

        Kyllä on ihmeellistä porukkaa, jos vain kullit kiinnostavat. Olin nyt viikonloppuna vaimoni kanssa eräässä kylpylässä ja tietysti siellä höyrysaunassa. Vaimoni on oikein hyvän mallinen ja hänellä on kaikki paikat siellä, missä pitääkin olla ja myös oikein kivan kokoiset ja mukavan näköiset. Myös hän jotenkin nauttii, kun miehet katselevat sillä silmällä. Kyllä sielläkin oli näinä muutamana kertana, kun saunassa olimme, monta silmäparia, jotka mielellään seurasivat vaimoni tissejä ja alapään suurta v-mallista tuheroa. En paremmin päässyt perille, että mitä siellä äijät tekivät omien vehkeidensä kanssa, mutta kyllä mielestäni aika monella alkoi alapää jotenkin paisumaan, kun tulivat vielä perässämme altaalle katsomaan ilmestystä. Näistä minä ja vaimoni vain nautimme ja kyllä taas menemme sopivan tilaisuuden tullen. Suuret tissit ja karvainen tuhero on kaikille ilo silmälle ja sitä hän haluaa esitellä.


      • tissit kiinnostavat
        viidenkympin villity kirjoitti:

        Kyllä on ihmeellistä porukkaa, jos vain kullit kiinnostavat. Olin nyt viikonloppuna vaimoni kanssa eräässä kylpylässä ja tietysti siellä höyrysaunassa. Vaimoni on oikein hyvän mallinen ja hänellä on kaikki paikat siellä, missä pitääkin olla ja myös oikein kivan kokoiset ja mukavan näköiset. Myös hän jotenkin nauttii, kun miehet katselevat sillä silmällä. Kyllä sielläkin oli näinä muutamana kertana, kun saunassa olimme, monta silmäparia, jotka mielellään seurasivat vaimoni tissejä ja alapään suurta v-mallista tuheroa. En paremmin päässyt perille, että mitä siellä äijät tekivät omien vehkeidensä kanssa, mutta kyllä mielestäni aika monella alkoi alapää jotenkin paisumaan, kun tulivat vielä perässämme altaalle katsomaan ilmestystä. Näistä minä ja vaimoni vain nautimme ja kyllä taas menemme sopivan tilaisuuden tullen. Suuret tissit ja karvainen tuhero on kaikille ilo silmälle ja sitä hän haluaa esitellä.

        Kyllä minäkin kulliania haluaisin näyttää. Mutta kuitenkin paljon miuluimmin näkisin vaimosi suuret rinnat ja ison karvaisen vitun Silloin minun kullini reakoisi ja olisin a ivan tyytyväinen. Tule vaimosi kanssa näyttäytymään.


    • Vasta

      Kävin eilen pääkaupunkiseudulla olevan uimahallin höyrysaunassa jossa ehdin istua viisi minuuttia kun jo näin jonkun miehen hierovan vieressään istuvan miehen kalua. Näitä juttuja vilisee tuossa saunassa.

      • kysyn vaan

        missäpäin se sauna on..?


    • Homotartunta

      Onko siellä kaikki ukot hinttejä? Mitäs pks-naiset tästä tuumaa? Lähtevät tietysti pohjoiseen saamaan....

      • anders3

        Mitä te lappalaiset muusta ymmärrä kuin kossun juomisesta.Tervetuloa sivistyksen pariin,etelä suomeen


      • Tsih!
        anders3 kirjoitti:

        Mitä te lappalaiset muusta ymmärrä kuin kossun juomisesta.Tervetuloa sivistyksen pariin,etelä suomeen

        Etelä-Suomeen*


      • poikapoikapoikapoke
        Tsih! kirjoitti:

        Etelä-Suomeen*

        Siellä on Etelä-Suomen kulliintuijottajat ry. jossa on yli miljoona jäsentä. Siinä sitä kaappihomojen sivistystä. Ei etelän ukot ymmärrä naisen päälle mitään.


    • lapinniemi1

      Ollaan tänään menossa lapinniemen kylpylään Tampereella. Olis kiva touhuilla höyrysaunassa jotain... Onko muita tulossa?

    • Oksettavaa

      Hyi vittu, ite lähtisin paikalta jos joku hinttari runkkais mun kalulle! Tosi heteroa es tehä nii! Hyi vittu!

    • pippelilover

      Tykkään itsekin katsella..

      Pippeleissä on monen muotoisia..

    • Katsovaan

      Höyrysaunassa on kalun katselijoita joita on istunut useinkin vieressäni, olen antanut katsella ja olen istunut siten että kaluni näkyy hyvin. Ihan mukavalta se tuntuu jos vieressä oleva mies on kiinnostunut katselemaan minua. Teen tilanteen hänelle helpoksi jotta hän näkee minut hyvin, saatan koskettaa kaluani tai käännän sitä että näkee sen eri puolet. Saattaa olla että ovat homo, bi, tai heteromiehiä ei sillä väliä ole, katselkoon vaan ja mukavaa on näyttääkkin.

    • uimaripoika

      Ja mitkäköhän pks-seudun hallit ovat muka sellaisia, että siellä noinkin paljon on vipinää. En minä vaan ole törmännyt tai sitten käyn ihan väärinä aikoina... Käyn meinaan useissa eri halleissa vaihtelun vuoksi.

      • s.loren

        Minut voit löytää caribian höyrysaunassa nyt maanantaina kello 10-12.30. Olen 21 vuotias nuori mies


      • s.loren kirjoitti:

        Minut voit löytää caribian höyrysaunassa nyt maanantaina kello 10-12.30. Olen 21 vuotias nuori mies

        s.loren oli tuo viesti niin lyhyelä varoitusajalla, että ei kerinnyt paikalle ja harvoin tulee tätä luettua. Koskas mahdat seuraavan kerran olla menossa?


    • PeeperTom

      Missä pääkaupungin uimahalleissa on höyrysaunoja. Kiinnostaisi istua niin miesten kuin naistenkin viereen ja tirkistellä tapahtumia sekä mahdollisuuksien mukaan vähän auttaa itseään käsin.

      • tulisin

        Espoossa Keski-Espoon eli Kuninkaantien lukion uimahalli... infotkaa jos oisitte tulossa... [email protected]


    • Pulpulp

      Vieläkö Itäkeskuksen uimahallissa on miesten ja naisten yhteishöyrysauna jossa ei ole erottavaa väliseinää?

    • Jokukoski

      Käykää Topeliuksenkatu 41 uimahallissa. Suosittelen sen höyrysaunaa.

      • mälliveikko

        Täytyy lähtee tässä kuussa runkkaileen höyrysaunaan ja kattella lentääkö siel mällit


    • Pönttöääliö

      Tämä tapahtui 80-luvulla Keravan uimahallissa. Olin yhdessä lauteilla ehkä noin 15--16-vuoden ikäisen pojan kanssa. Meitä ei ollut lauteilla muita kuin me kaksi. Poika nousui seisomaan ja katseli koko ajan minua suoraan silmiin. Ja se kulli oli täydessä tanassa. Se nousi seisomaan eteeni ja tapitti koko ajan silmiin ja venytteli itseään. Ja minä mäntti en tajunnut että se olisi halunnut tustustua. Vituttaa vieläkin ääliömäisyyteni...

      • uimahallissa kävijä

        minusta on kiva katsella 15.v poikia ja heidän kovia kaluja uimahallissa


      • Höyrysauna
        uimahallissa kävijä kirjoitti:

        minusta on kiva katsella 15.v poikia ja heidän kovia kaluja uimahallissa

        Kyllä on tosi kiihotava näky kun höyrysaunassa on 15-16 v. poikia kullit paljaana ja puoli erektiossa.Itsellänikin tulee erektio kun nuori poika istuu vieressäni pussit kiikkuen ja kulli puolikovana.


      • Ahkera uimari
        Höyrysauna kirjoitti:

        Kyllä on tosi kiihotava näky kun höyrysaunassa on 15-16 v. poikia kullit paljaana ja puoli erektiossa.Itsellänikin tulee erektio kun nuori poika istuu vieressäni pussit kiikkuen ja kulli puolikovana.

        Tuo 15-16v on herkkä ikä pojille ja erektiot siinä iässä enemmän kuin tavallisia. Eilen viimeksi näin uimahallin suihkussa kaksi noin 15 vuotiasta poikaa joilla molemmilla penikset täydessä erektiossa.


      • Ahkera uimari
        Ahkera uimari kirjoitti:

        Tuo 15-16v on herkkä ikä pojille ja erektiot siinä iässä enemmän kuin tavallisia. Eilen viimeksi näin uimahallin suihkussa kaksi noin 15 vuotiasta poikaa joilla molemmilla penikset täydessä erektiossa.

        "bongasin" samat pojat kuin edellisessä viestissäni taas eilen uimaharjoituksista. Taas molemmilla pojilla penikset täydessä erektiossa ollessaan suihkussa.


      • ahkera naimari
        Ahkera uimari kirjoitti:

        "bongasin" samat pojat kuin edellisessä viestissäni taas eilen uimaharjoituksista. Taas molemmilla pojilla penikset täydessä erektiossa ollessaan suihkussa.

        Mene hoitoon perkeleen kullintuijottaja.


      • Anonyymi

        Katsoa saa muttei koskea ja parempi olla muutenkin hiljaa puhumatta mitään ja tekemättä mitään.


      • Anonyymi
        Ahkera uimari kirjoitti:

        "bongasin" samat pojat kuin edellisessä viestissäni taas eilen uimaharjoituksista. Taas molemmilla pojilla penikset täydessä erektiossa ollessaan suihkussa.

        Minkä näköiset penikset pojilla oli,kiihoittaisi jos kuvailisit,oliko terska näkyvissä,pituus noin,paksuus,suoruus,jne...


    • namiska (att) suomi24
      Laittakaa posti jos on innokkaita alle 30v Turun suunnalla lähtemään vaikka Caribiaan.

    • satunnainen kävijä

      Hesan Y-kadun uimahalli on hyvä paikka "katseluunkin". Siellähän uidaan ja ollaan nakuina eli miesten ja naisten päivät erikseen. Varsinkin höyrysaunassa 2. kerroksessa paljon kaverin katselua ja varovaista koskemistakin, joka tuntuu kiihottavalta. Tietysti pitää katsoa, ettei saunassa ole sillä hetkellä esim. lapsia (hyvin harvoin heitä).
      Mielestäni homma ihan ok. jos kummallekin asia sopii ja suostuvat..

    • Vasta

      Helsingissä Topeliuksenkadulla uimahallissa on iltaisin paljonkin noita katselijoita. Käyn siellä silloin tällöin ja huomaan että ovat kiinnostuneita katselemaan ja pitävät omia paikkojaan esillä ja hiplaavat näkyvästi itseään. Annan "paikkojeni" näkyä, tai pidän suorastaan esillä että saavat katsella, mukavaa se vaan on että ovat kiinnostuneita katselemaan. Itseäni ei mies kiinnosta, komea kalu tietysti näyttää hyvältä ja ajattelen lähinnä että omistaja on varmasti tyytyväinen sen ulkonäköön ja jos hän elää parisuhteessa niin puoliso varmaankin nauttii siitä myös. Ehkä minussa on näyttelijän-vikaa koska minusta on ihan kivaa jos katselevat minua, joskus höyrysanoissa oli ns. seka-höyrysauna jolloin viereen saattoi istua nainenkin joka sitten katseli ja silloin saattoi katsella myös naisen muotoja.

    • oulupoika

      onko kellään näitä tuijotuksia ja runkkauksia sattunut Oulun raksilan uimahallissa?

      • romualdo2

        näitä hiplausjutut ovat yleisempiä kuin kukaan meistä arvaakaan..... ainahan me miehet olemme olleet eniten kiinnostuneimpia juuri toisistamme.... tietysti, koska vehkeet ovat samantapaiset ja se kilpailuvietti-vertailu-halut jne. ovat aina ..... niin inhimillistä.... viestini mm. viime aikaiset sexologian tutkimukset - jäikin tuonne noin 16 - 20 viestin päähän...... jatkahan sieltä ajatusteni ja havaintojeni lukemista sieltä Sinä arvon foorumilainen.....
        Ja Kalajoen maankuulu kylpylä Sanifani on myös eräs estottomimmista paikoista mitä olen kuullut ...... se on vielä kokematta mutta eiköhän tässä 1-2 kk:n sisällä..... siellä nähdään hyvät veljet!


      • Utelia

        En ole törmännyt mutta kiihottais kovasti..Onko sinulla?


      • Meikä

        En ole törmännyt! mutta kiihottaiskovasti! oletko sinä törmännyt?


      • Kiinnostaisko nähdä?


      • raksila

        hyi helekutin helekutti on siellä joku puoli valloilla käyvä vanha ukko jolla ei oo muuta tarkotusta ku käyä runkkaa ja katella ukkojen kyrpiä. Oksennus tullee ainaku näkkeekää sen ukon ja se varmaan assuu siellä raksilan hallilla. Sakuttin saakurti


      • tapahtuu

        sauna nro 3. Tuu sinne


      • Anonyymi

        kyllä on saanu katseita, runkkausta ja ompa imettykki


    • tuntematon5

      harmi ettei Raisios oo höyrysaunoi tai tollasii miehii ku siel päi. :/

    • tunematon5

      ??

    • romualdo3

      20.01.13 on päivitetty tuo ensimmäinen viestini tähän ketjuun, joten aloita/jatkahan sieltä... ja kylpylän saunoissa sitten tavataan, ok?! Yksityisviestiä vaan tulemaan....

    • tommi_nie

      Itäkeskuksessa menoa riittää, eilen kaksi miestä runkkas loppuun asti höyrysaunassa. Lisäksi suihkussa kolme eri miestä runkkas ja esitteli vehjettään. Tänään päivällä oli myös tarjontaa ihan niin paljon, että pystyi valitseen kenen kanssa sitä haluaa..

    • Pakko kommentoida tuota, että muka ei voisi olla hetero, vaikka saman sukupuolen edustaja haluaisi runkata/katsella toista. Itsekin sanoisin itseäni heteroksi. Olen harrastanut seksiä pariin otteeseen naisen kanssa. Koin tilanteen kiihottavana ja olin utelias kokeiluun. En voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa, enkä koe enää niinkään mielenkiintoa vehtaamiseen naisten kanssa. Kyllä se on se kyrpä, mitä minä tahdon, vaikka oli sitä pilluakin kiva nuolla :)

    • Pera33v

      Joo kyllä mäkin tykkään kun mun kalua katelee miehet höyrysaunassa, ja siis todellakin oon hetero! Silti tekis mieli koskea toisen miehen kaluun, mutta ehdottomasti oon hetero! Ja oishan se kiva jos toinen vetäis lastit omalle reidelle.. Mutta siis missään nimessä en oo homo!

      • okkk???

        eli siis oot homo


    • Innokas uimari

      Nuorena poikana harrastin uintia ja kävin viikoittain uimahallissa, huomasin silloin että eräät miehet sekä vanhemmat sedät katselivat minua. Olin silloin muita saman ikäisiä pokia pienempi ja hoikempi ja ehkä tuo seikka vaikutti myös asiaan. Minua ei tuo katselu haitannut ollenkaan ja joskus annoin miesten sekä setien katsella kunnolla peseytymistäni. Minusta oli jotenkin jännää huomata kun heidän viisarit alkoivat tehdä elon merkkejä ja jotkut miehet poistuivat viisarit tanassa pukuhuoneeseen, peitellen pyyhkeellä erektiotaan.

    • aha?

      Mitä vittuu te runkkaatte jossain höyrysaunois kiva jos ite meeen niin pitää kattoo ettei istu mällin pääl oikeesti mitä vittuu siel o lapsii... runkatkaa himas

    • seksi kelleen kuulu

      Olin itse parikymppisenä vanhemman miehen kanssa höyrysaunassa kalu täydessä sojossa.

      Itse ainakin pidin siitä, että toinen otti sen käteensä.

      Pitää toki katsoa ettei kukaan ole näkemässä sitä.

    • Leikattu

      Tänä iltana on ympärileikattu SVUL:n uimahallissa stadissa.

    • Hlava

      Kivaa puuhaahan tuo on :) Olen viettänyt muutamat mukavat hetket Topeliuksenkadun höyrysaunassa.

      Pitäkää vaan järki mukana, ettei viattomat joudu kärsimään.

    • pimpsaon nätein

      Noilla tolvanoilla mitään järkee ole mukana. Mahoton mulukuntuska vaan päällä ja sitten ollaan niin heteroa, niin heteroa että.

    • Molemmil

      On kaunita pimpsoja ja mutta niin on kalujakin! Itselläni on ja olen nähnyt muitakin.

    • nainenhöyryissä

      Tiedoksi kaikille; Lohjalla Neidonkeitaan uimahallissa on myös naisten ja miesten yhteinen höyrysauna. Kaikkea kivaa olen nähnyt siellä tapahtuvan ja itsekin ollut osallisena.

      • höyrysauna

        nainnhöyryssä. kertoisitko lisää tuosta paikasta? ja tuleeko paljonkin naisia sinne? ja tekeekö ne rohkeasti sitäkin? itse käyn imatran kylpylässä


    • höyrypääää

      minä ainakin meen höyrysaunaan kattelemaan tissejä ja pilluja

    • bim1

      onkos joensuussa millasta menoa höyryssä

      • 2o v

        Missä näitä kaluntuijotus uimahalleja on?


      • toppks
        2o v kirjoitti:

        Missä näitä kaluntuijotus uimahalleja on?

        Hesassa Itäkeskus ;) millane oot ja mistä?


      • karkki44

        en tiedä mutta ite voisin noista joensuun höyrys tehä kaikkee


    • papankalu

      Oltii kavereiiten kaa tuolla uimassa ja oli kyl niin hyvän näkösii pappoja, että kyllä lensi laasti veden allakin, mutta kyllä tuolla höyrysaunoissakin on tullu pari ämpärillistä miestennestettä

    • bimies1

      Mulle kävi elämäni jännittävin/ kiihottavin seksitapaus juuri höyrysaunassa... Hyvännäköinen tuntematon isokaluinen mies oli saunassa ennen mua ja runkkasi. Kun tulin sinne se lopetti, mutta suuri kalu oli edelleen näkyvillä. Sit se tuli mun viereen istumaan ja näytin kiinnostukseni jolloin otti mun kalun suuhun ja mä runkkasin sitä. Saatiin molemmat pikaiset orkut ja purukkaa kulki kokoajan siinä höyryisen lasioven takana... En ole enää tavannut valitettavasti häntä sen jälkeen... Huh huh et jännitti ja huikea orkku valtasi kehon eikä paljastuttu! Ja tämä tarina on tosi! :)

    • voi ei

      20 kymppisii homoja palsta täynnnä. mihi maailma menee. naiset ei kiinnosta tai sitten 70% biitä.

      • Tosiaanko 20-kymppin

        Kyllä 20-kymppinen on jo vanha. Ikivanha 200-vuotias.
        Mutta 2-kymppinen on eri asia, jos sitä tarkoitettiin.


    • höyrys

      kävin oulun edenin höyrysaunassa runkkaamassa tuli sinne alasti venäläisiä naisia oli kiva runkata niille kun tykkäsivät katsella

      • Höyry Höyrinen

        Mikä pervo saatana. Ei kai kukaan naisten nähden runkkaa, miehiä olla pitää että runkata viittii.


    • Vaimoni kuulemma HOT

      Moikka,

      joskus ajatellut entä pyytäisin vaimoa että mentäis esim Katinkullan Saunamaailmaan ja hän siellä keikistellä alastomana kaikille. Hän on brune,lyhyt,hoikka,36vuotias ja omaa D-rinnat.

      • Hävetkää!!!!!

        Ei ole enää entistä Katinkullan saunamaailmaa. Miehen saa olla siellä miesten kesken ja naiset naisten kesken nykyään.

        Onko syy muutoksiin liiallisessa häiriökäyttäytymisessä?


      • nainon
        Hävetkää!!!!! kirjoitti:

        Ei ole enää entistä Katinkullan saunamaailmaa. Miehen saa olla siellä miesten kesken ja naiset naisten kesken nykyään.

        Onko syy muutoksiin liiallisessa häiriökäyttäytymisessä?

        Ei syy ole häiriökäyttäytymisessä vaan muutamissa ahdasmielisissä nirppanokkarouvissa, jotka uhkailemalla pakottivat KK.n tekemään ao päätöksen. eläköön miehet!


    • wtgg

      jos veisinkin hänet itselleni mitäs siihen sanoisit? et näksi enää. tommosten tyrkyttäjien omaisuus on yhteistä

      • Jussurtussu

        Miksi muuten nainen siivoaa miesten puolen suihkutiloja Caribiassa? Onko naisten puolella mies siivoamassa? Tuskin?

        Caribian höyrysaunassa tapahtui: istuin oven vieressä vasemmalla lähellä köyttä, kun naisten puolelta tuli emäntä (n.40v) istumaan metrin päähän. Höyryn hälvettyä huomasin, miten hän tuijotti ajeltua kaluani ja minua estoitta! Jotenkin se oli kiihottavaa, mutta että noin suoraan! No minä tietysti takaisin, mutta akka istui jalat ristissä enkä nähnyt mitään. Perkele.
        Myöhemmin näin myös 35-v mutsin jolla oli ajeltu nätti kiitorata. Kiihotti kyllä ;)


    • espoossa

      ESpoossa olisi Keski-Espoon uimahallissa, Kuninkantien lukion tiloissa. Siellä käyn itsekkin säännöllisesti. Laittakaa ´viestiä jos olette tulossa. [email protected]

      • Käräyttäkää hänet

        Sopikaa tuon kanssa menosta ja käräyttäkää hänet, jotta hän saa porttikiellon. Ei sinne mitään Itäkeskuksen runkkarimeininkiä haluta.


    • Oksennus tulee

      Nyt mä ymmärrän miksei mun mies lähde ikinä uimahalliin tai kylpylään. Ei oo tietenään saattanu kertoa mulle minkälaista mulkunkyttäystä ja julkirunkkausta siellä harrastetaan. Huh, jos juttunne on totta niin enpä taida enää päästää poikianikaan miesten puolelle kahdestaan ilman aikuista valvontaa. Onneksi naisten puolella sentään ihan vaan saunotaan. Kerran olen Vuokatin saunamaailmassa käynyt, siellä istui tuolissa äijät munasillaan jalat levällään ja odotti kieli pitkällä jos joku onneton nainen sattuis paikalle. Hyi helevetti teijän kanssa.

      • Ei yleistä ongelmaa

        Ei ole mitään julkirunkkausta. Ai niin, pimeässä yhteishöyrysaunassa saattaa kyllä joskus olla joku itsensä hiplaaja valitettavasti, mutta se ei ole sääntö eikä sellaisen takia tarvitse jättää höyrysaunaa väliin. Ja monessa paikassa höyrysaunat ovat valoisia eli ei mitään ongelmaa niissä.

        Vilkuilua varmasti on, mutta kaikki eivät vilkuile ja toisaalta kaikki eivät näekään kunnolla ilman silmälasejaan. Ei ole syytä tuonkaan takia jättää uintia.

        Joku mikropeniksestä kärsivä ei käy uimassa kun häpeää itseään. Miehesi oikea syy?


      • saunarunkkari
        Ei yleistä ongelmaa kirjoitti:

        Ei ole mitään julkirunkkausta. Ai niin, pimeässä yhteishöyrysaunassa saattaa kyllä joskus olla joku itsensä hiplaaja valitettavasti, mutta se ei ole sääntö eikä sellaisen takia tarvitse jättää höyrysaunaa väliin. Ja monessa paikassa höyrysaunat ovat valoisia eli ei mitään ongelmaa niissä.

        Vilkuilua varmasti on, mutta kaikki eivät vilkuile ja toisaalta kaikki eivät näekään kunnolla ilman silmälasejaan. Ei ole syytä tuonkaan takia jättää uintia.

        Joku mikropeniksestä kärsivä ei käy uimassa kun häpeää itseään. Miehesi oikea syy?

        Olen 17 vuotias poika ja tykkään esitellä itseäni. Usein höyrysaunassa vedän muutaman vedon että tulee erektio silloin katseet kääntyy,mahtava tunne. Jos huomaan että saunassa on vain miehiä joita kiinnostaa niin runkkaan. Ei ole viellä kukaa mies apuun tullu mutta kyllä se armas päivä joskus tulee.


      • poikanen96
        saunarunkkari kirjoitti:

        Olen 17 vuotias poika ja tykkään esitellä itseäni. Usein höyrysaunassa vedän muutaman vedon että tulee erektio silloin katseet kääntyy,mahtava tunne. Jos huomaan että saunassa on vain miehiä joita kiinnostaa niin runkkaan. Ei ole viellä kukaa mies apuun tullu mutta kyllä se armas päivä joskus tulee.

        Iteki oon 17 ja toissapäivänä kävin lahden uimahallissa höyrysaunassa. Sielä joku gynther himoköyrijä oli aisa ojossa mutta ajattelin mennä kuitenkin sinne istumaan. Väliseinän lävitse tiirailin maisemia kun isoutareisia mirrejä kulki naisten puolen ovesta läpi verkkaiseen tahtiin. Näin jopa kaksi omanikäistäni mimmiä mutta heinät pienet tissinsä eivät minua kiinostaneet. Kaluni alkoi jo muistuttaa lippusalkoa ja päätin kääntyä takaisin omalle puolelleni. Huomasin tuon iso körilään raahanneen lihaksikkaan takalistonsa lähemmäksi minua joten liikuin metrin kauemmaksi hänestä. Nyt hän otti parrunsa kouraansa ja veteli kuin kone. En kuitenkaan ollut kiinostunut hänen liistereistään jonka hän varmaan tajusikin, joten hän suuntasi kullin päänsä tuohon väliseinän rakoon ja päästi lastinsa erään vanhemman naisen selälle. Tätä hän ei kuitenkaan huomannut. Mies poistui saunasta ja minä jäin vemppaamaan kaluani yksin saunaan. Laukesin lähes heti äskeisen tapahtuman ansiosta. Suuntasin itsekin aisani kohti tuota pikkurillin lentävää vliseinän rakoa ja ammuin täyslaidallisen suoraan jonkun teinilikan reisille. Tämän hän huomasi ja hän otti sormenpäähänsä tuota proteiinipitoista pirtelöä ja levitti sitä pimpsalleen. Lähdin pois saunasta pesemään kaluani

        Ai että kun teki kutaa!!!!


      • varmastii
        poikanen96 kirjoitti:

        Iteki oon 17 ja toissapäivänä kävin lahden uimahallissa höyrysaunassa. Sielä joku gynther himoköyrijä oli aisa ojossa mutta ajattelin mennä kuitenkin sinne istumaan. Väliseinän lävitse tiirailin maisemia kun isoutareisia mirrejä kulki naisten puolen ovesta läpi verkkaiseen tahtiin. Näin jopa kaksi omanikäistäni mimmiä mutta heinät pienet tissinsä eivät minua kiinostaneet. Kaluni alkoi jo muistuttaa lippusalkoa ja päätin kääntyä takaisin omalle puolelleni. Huomasin tuon iso körilään raahanneen lihaksikkaan takalistonsa lähemmäksi minua joten liikuin metrin kauemmaksi hänestä. Nyt hän otti parrunsa kouraansa ja veteli kuin kone. En kuitenkaan ollut kiinostunut hänen liistereistään jonka hän varmaan tajusikin, joten hän suuntasi kullin päänsä tuohon väliseinän rakoon ja päästi lastinsa erään vanhemman naisen selälle. Tätä hän ei kuitenkaan huomannut. Mies poistui saunasta ja minä jäin vemppaamaan kaluani yksin saunaan. Laukesin lähes heti äskeisen tapahtuman ansiosta. Suuntasin itsekin aisani kohti tuota pikkurillin lentävää vliseinän rakoa ja ammuin täyslaidallisen suoraan jonkun teinilikan reisille. Tämän hän huomasi ja hän otti sormenpäähänsä tuota proteiinipitoista pirtelöä ja levitti sitä pimpsalleen. Lähdin pois saunasta pesemään kaluani

        Ai että kun teki kutaa!!!!

        Niin totta!


      • miekkonen47
        poikanen96 kirjoitti:

        Iteki oon 17 ja toissapäivänä kävin lahden uimahallissa höyrysaunassa. Sielä joku gynther himoköyrijä oli aisa ojossa mutta ajattelin mennä kuitenkin sinne istumaan. Väliseinän lävitse tiirailin maisemia kun isoutareisia mirrejä kulki naisten puolen ovesta läpi verkkaiseen tahtiin. Näin jopa kaksi omanikäistäni mimmiä mutta heinät pienet tissinsä eivät minua kiinostaneet. Kaluni alkoi jo muistuttaa lippusalkoa ja päätin kääntyä takaisin omalle puolelleni. Huomasin tuon iso körilään raahanneen lihaksikkaan takalistonsa lähemmäksi minua joten liikuin metrin kauemmaksi hänestä. Nyt hän otti parrunsa kouraansa ja veteli kuin kone. En kuitenkaan ollut kiinostunut hänen liistereistään jonka hän varmaan tajusikin, joten hän suuntasi kullin päänsä tuohon väliseinän rakoon ja päästi lastinsa erään vanhemman naisen selälle. Tätä hän ei kuitenkaan huomannut. Mies poistui saunasta ja minä jäin vemppaamaan kaluani yksin saunaan. Laukesin lähes heti äskeisen tapahtuman ansiosta. Suuntasin itsekin aisani kohti tuota pikkurillin lentävää vliseinän rakoa ja ammuin täyslaidallisen suoraan jonkun teinilikan reisille. Tämän hän huomasi ja hän otti sormenpäähänsä tuota proteiinipitoista pirtelöä ja levitti sitä pimpsalleen. Lähdin pois saunasta pesemään kaluani

        Ai että kun teki kutaa!!!!

        Kyllä mä ainakin tuon tarinan uskon. Itelleki on kymmeniä jollei satoja kertoja käynyt noin.


      • sairast
        miekkonen47 kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin tuon tarinan uskon. Itelleki on kymmeniä jollei satoja kertoja käynyt noin.

        No voi helvetti, nuo kuvaillut selkään laukeamiset on paitsi rikoksia myös aivan sairaita. Jos on totta niin mene hoitoon.


      • Samaa mieltä
        sairast kirjoitti:

        No voi helvetti, nuo kuvaillut selkään laukeamiset on paitsi rikoksia myös aivan sairaita. Jos on totta niin mene hoitoon.

        Aika hemmetin epätodennäköistä että joku rupes sun mällii pilluunsa tunkemaan! Munki puolesta hoitoon jos tollasii tosissaan puhuu!


      • Anonyymi

        Oletko lesbo kun sinua ei kalut kiinnosta?


    • Varttunut saunoja

      Kerran kun menin höyrysaunaan niin ovella vastaan tuli kovaa vauhtiaulos joku kundi jolla oli kalu puoliseisokissa. Ihmettelin että mikähän hänellä oli..?

      Menin höyrysaunan lauteille jossa ei ollut ketään muita, mutta naisten puolelta jonka erotti miesten puolelta oli vain osittainen seinä ja paksu läpinäkemätön höyryseinämä, alkoi kuulua tyttöjen ääniä jotka kysyivät "Kuka tuli?"

      En vastannut mitään. Sitten ne alkoivat puhua melko rivoja juttuja tirskahdellen. Minä olen jo vanha mies enkä moisista ole kiinnostunut. Ainakin selvisi että miksi se edellinen nuorukainen oli ampaissut hetkeä aiemmin höyrysaunasta ulos.

    • kovija-kylpijä

      Muutama vuosi sitten menin itse kylpylän höyrysaunaan jossa toinen mies masturboi. Menin istumaan viereiselle seinälle parin metrin päähän. Muutama minuutti meni ennen kuin huomasin että mies tosiaan vetelee, äijä varmaan tuli vähän yllätetyksi kun oli ollut yksin eikä heti jatkanut sitä.

      Kun tajusin että kaveri tosiaan runkkaa, niin hieman yllätyksenä itsellekin katselin häntä touhuissaan. Pakko myöntää että oli aika kiihottavaa. Itselläkin rupesi seisomaan jota vähän siinä yritin peitellä. Vähän ajan päästä mies siirtyi melkein viereeni istumaan ja jatkoi hidasta vetelyään. Mitään me ei puhuttu. Jotenkin eleillään kehotti mua tarttumaan kulliinsa. Se oli kieltämättä aika komea. Se olikin ainoa kerta kun olen koskenut toisen miehen kaluun.

      Mies kurotti runkkaamaan mun kullia, mutta jotenkin vaistomaisesti sanoin että älä. Harmittaa että jäi se kokematta. Saunaan tuli vähän ajan päästä pari muuta tyyppiä, ja lähdin sieltä kun kalu oli vähän laskeutunut.

    • Olisko Turun Caribiaan tulossa innokkaita nuoria höyrysaunaan pe aamupäivästä?

      • höööh!

        Käytiin eilen vaimon kanssa neidonkeitaassa mutta äääh ku olivat laittaneet pleksin miesten ja naisten höyrysaunojen väliin! Ei tarvinnu mamman kanssa leikkiä. :/ No se kaiteen viereinen paikka oli kyllä varattuki, joku vanhempi mies siinä istuskeli ja katteli häpeilemättä vaimoa joka istahti siihen ihan viereen "esittelemään" itteään. Taisi sillä alkaa jopa vähä seisoo ku veti jalat koukkuun.. ;)


    • ulkopaikkakuntalaine

      Olen menossa Turun Caribiaan tällä vkolla aamupäivisin syyskelejä pakoon. Höyrysaunaan tietty ja ei olis yhtään pahitteeks jos sattuis paikalle joku komealla varustuksella oleva miehekäs tapaus samaan aikaan. Ensiks salille ja sitten saunoon. Tykkään katsella ja kun mua katsellaan. Istun aina saunassa niin, että vehkeet on näkyvillä. Sheivaan ballsit ja varren, niin ei tarvitse arvuutella millaset vehkeet mulla on. On totaalisen vapautunut olo olla vaan ja nauttia katseista ja näköaloista.. Olen kans just 50v, ilman kaljamahaa...

      • taas turkkuseen

        Onko tällä vkolla, hmmm.... samanmielisiä, komistuksia menossa Caribiaan?


    • himottaisi

      Käykö Valkealan uimahallin höyrysaunassa miehiä jotka haluaisi hivellä toista miestä.

      • transtäti

        en tiedä ,mutta voisin tulla.Seisova kalu on kovin kaunis ja uljas näky.Aivan ihanaa on pitää varresta kiinni,mutteri suussa ja tuntea sen sykkeen kun herkkuhetki koittaa


    • Epäkohtelias

      No hei,
      Ihan vain tiedoksi, jos joku teistä päässeistä runkkaa yleisessä saunassa minun läsnä ollessani oli se sitten tavallinen tai höyrysauna, niin etuhampaat lähtee irti välittömästi. En huomauta, en ole kohtelias nyrkkiä keskelle pärstää. Jos ei osata käyttäytyä julkisissa tiloissa, niin ei kai sitten minunkaan tarvitse.

      • oiuoijlkjkljh

        Kuules äijä! Jokainen saa tehdä omalle munalleen ihan mitä haluaa. Si nun lupaa siihen ei tarvita!


      • ydrydr

        Meepä "Epäkohtelias" sitten poliisiasemalle selvittämään pahoinpitelyä. Plus, sillä toisella on oikeus itsepuolustukseen, tarpeen vaatiessa vaikka heittää sut kiukaaseen


    • juuri näin

      ja sinä maksat, mutta rahahan ei ole ongelm sulle,AASI.

    • Ihmin3n

      Olen aivan täysin hetero, mutta kivahan se on nussia miehen kanssa ja asunkin miehen kanssa mutta ihan hetero olen eikä ole mitään vaikeuksia myöntää tosiasioita. Vitun urpot, onks vaikee myöntää, että ootte vähintään bi? Hetero tarkoittaa määritelmällisesti sitä, että EI kiihotu seksuaalisesti, kuin vastakkaisesta sukupuolesta. Heteroita on 75 prosenttia väestöstä ja lopuilla on tietenkin yhtä suuri oikeus olla, mitä on.

      Vitun säälittäväätoi teidän länkytys täällä, saatana jos toinen äijä runkkaa teidän munaa ja se on teistä siistiä, ni ette oo heteroita. Mitä vitun väliä??

      • nainon

        Väärin! Suurin osa väestöstä on bi suuntautuneita enemmän tai v'ähemmän. Miehet tykkää katsella toisten miesten munaa. Sekin on jo bi suuntautuneisuutta. Heteroja on toiseksi eniten ja homoja vähiten n. 10 %. Kaikilla on tilaa elää ja olla niin kuin haluavat.


    • tuomari Roy Bean
      • tuomari Roy Bean

        Toki tuossa hämää se että hyypiö oli ollut kädellä tyttöjen nähden.

        Mikäli kyse olisi tämän palstan surkimuksista toimitus olisi tapahtunut varmasti poikien edessä.


      • Hulabalootus

        Ei tosta puuttunu kuin löylykauha😂😂😂😂😂


    • jenne2

      Tänään kyllä jollakin papparaisella jöpötti siihen malliin Ylläksellä Saagan höyrysaunassa, ettei varmaan montaa sutia olisi tarvinnut mällien lentämiseen. No, annoin asian olla ja nautin tilanteesta. Ei se ainakaan lauteille lauennu.

    • Nainen 34

      Muistan kun kerran olin yleisessä höyrysaunassa ja vastakkaiselle puolella istui iäkkäämpi mies ja käsi oli uimahousuissa. Pian mies siirtyi melkein kiini minuun ja veti uimahousuja alemmas ja nosti kyrpänsä. En epäillyt hetkeäkään vaan laitoin käteni kyrpään kiinni ja likuttelin hitaasti, ei mennyt kauaa kun mies oli lauennut, mies siirsi kätensä minun bikineitten päälle ja laittoi kätensä sisään. Pian sain orgamsin ja silloin mies sanoi esimmäisen sanansa "Ota mun kulli suuhun" ja tottelin käskyä ja otin hänen kyrpänsä suuhun. Hän pian laukesi suuhuni. Mies olisi halunnut nuolla mun pimppiä mutta mun piti lähtee.

    • RunkkaavaBiMies

      Höyrysauna on kyllä ihanan lämpimän eroottinen paikka runkata. Höyry luo oman tunnelmansa. Kyllä minä ainakin runkkaan höyrysaunoissa jatkossakin kanssa saunojien vehkeitä tiiraillen. Kyllähän ne saunatilat pestään säännöllisesti ettei ihan täysin mällin peitossa ole lauteet. Kiihotun kyllä ajatuksesta, että joku lauteille jättämieni mällien päälle istahtaa. Mmmm..

    • Pari70_73

      Miehiä saatavilla Meri-Poriin, kyseisen paikan höyryihin myöhemmin tässä kuussa? Ajankohta kerrotaan myöhemmin tarkemmin

    • Ihan vaan vinkkinä

      Kannattais joskus miettiä mitä kaikkea sinne lauteille oikein tulee sperman mukana... hiviä, hepatiittia, klamydiaa, tippuria, kuppaa, herpestä..... ja kun joku sitten istuu heti tuoreeseen lammikkoon, hieroo peräreikää siihen, niin hupsistakeikkaa ja siinäpä on sitten selittäminen sekä vaimolle, että lekurille, miten sinne anukseen on päässyt klamydia iskemään!

    • Löylykauhaton

      Ei ole tullut vastaan höyrysaunarunkkareita.

    • Ukmkpo

      Kyllä Kuopion uimahallissa on Kiva hieman vedellä käteen. Vasta viime viikolla joku Veteli varovaisesti....sit meni istumaan takimmaisen suihkun luo penkille...minä suihkuun ja pienen runkkaussession hänelle pidin. ;) Näytti tykkäävät.

      • Ukm43Kuopio

        Minuakin kiinnostaisi moinen touhu, onnistuisiko joskus olla samaan aikaan Niiralassa tai Lippumäen uimahallissa? Voin antaa meiliosoitteen, jos kiinnostaa.


    • vesihiis

      Nykyään kaikki on tehty hankalaksi, joissain yht äkkiä vartija avaa saunan oven ja joissain halleissa käy homofobiaa sairastavia, "älä tuijota minua, älä tuijota" huusi minullekin suihkussa kerran yksi maahanmuuttaja, joka oli simmarit jalassa joka paikassa ja pelkäsi alastomia ihmisiä. Tällainen on Suomi nykyään, voi vittu.

    • GtRREZaq

      Ketjun kertomuksissa on se kielteinen asia, ett'ei seksuaalisia eleitä ja tekoja tule toisille pakottaa, eli kaiken tulee tapahtua paikallaolijoiden yhteisestä tahdosta ja siksi yleinen sauna ei ole ko. nautiskeluihin sopiva.

      Suomesta en tiedä, mutta maailmalla on monnelaisia paikkoja ja seksi-sauna-kylpylöitä juuri sitä varten, että paikalletulijat tietävät mitä odottaa. Silloinkaan ei toiseen kosketa ilman ko. henkilön suostumusta.

    • Löylykauhasuihkussa

      Nostetaan

    • gay_heTERO

      Itse olen kans 100% hetero mutta poikaystäväni on gay

    • 25vpoitsu

      Löytyisikö porvoon uimahallin höyrysaunaan runkkuseuraa ? Laita s-postia [email protected]

    • saunassalapualla

      Lapualla kans joskus istuskelin höyrysaunassa, nautin lämmöstä silmät kiinni ja olin ihan omissa ajatuksissani. Tunsin kiihottuvani ja annoin vaan reilusti kaluni nousta pystyyn. Istuin jalat koukussa ja reilusti levällään, nojasin seinään ja annoin kaluni nousta kovaksi vatsaani vasten, en vaihtanut asentoa, luulin olevani yksin. Hetken päästä kuulin kevyen yskäisyn, avasin silmäni ja saunassa olikin kanssani vanhempi pariskunta. Sekä mies että nainen katsoivat avoimesti jalkoväliini ja hymyilivät. Ainakin mies piti näkemästään, kun silläkin seisoi, vaikka vähän koitti peitelläkkin. Suljin silmäni ja nautin vielä hetken tilanteesta. Arkiset asiat kuitenkin palasivat mieleen ja seisokki pikkuhiljaa hiipui. Nousin ja moikkasin pariskunnalle ja poistuin saunasta, huomasin kuinka kullini valutti kiimalimaa.

      • jiww00

        ai lapualla on yhteinen h sauna


      • saunassalapualla

        Joo näin on.


    • josephstalin

      Onko nokian edenissä edelleen höyysaunaa?

    • Harmillista14

      olis kiva jos omallekkin reidellekkin höyrysaunassa laskeutuisi käsi,ja alkaisi hivuttautua kalua kohti,en estäisi sitä mitenkään,vaan nauttisin kokemuksesta loppuun asti.

    • kysyy99

      onko missään suomessa enää puhdasta sekasaunaa ilman väliseiniä?

    • täysinheteromies

      Nokian uimahallin poreammeessa olen saanut elämäni parhaan kokemuksen, ristirunkku poreiden keskellä vanhemman herrasmiehen kanssa. Lastit jätettiin altaaseen lillumaan. Kiihottaa ajatuskin vielä niin että erektiota pukkaa.

    • Höyrytetty

      Kerran yyterissä vuosia sitten. Silloin oli höyrysaunaan pääsy molemmilta puolin. Menin istumaan sinne ja siellä oli epätavallisen paljon höyryä, eikä siinä nähnyt juuri mitään. Istuin jonkun miehen viereen. Toisessa reunassa kuulin vähän kuiskailevaa puhetta. Vaihdoin pari sanaa vieruskaverin kanssa mukavasta tunteesta minkä höyrysauna antaa. Toisesta päästä lähti pari mummoa pois ja minä jäin ilmeisestä kahden siihen sen miehen kanssa. Tnsin silloin hänen kätensä reidelläni, ja nopeasti se eteni siinä vaiheessa jo seisovalle kullilleni. Hän puristeli sitä ja otti kädestäni kiinni ohjaten sen omalle kyrvälleen. Siinä me sitten runkattiin toisiltamme spermat lattialle, minkä jälkeen hän nousi ja meni pois. Minä meni jonkun ajan perästä myös ulos ja suihkuun. Suihkussa tuli eräs mies viereeni ja antoi huoneensa numeron pyytäen tulemaan kanssaan otamaan pari olutta. Arvasin hänet samaksi joka oli minua runkannut.
      Niin pääsin jatkoille ja sitten todella nautittiin. Runkattiin, imettiin ja naitiin. Ihania hetkiä siellä koko sen viikonlopun aikana.

    • Kivaajoskus

      Kirkkonummella
      Höyrysaunassa on mukava istuskella ja nauttia hiplata sen verran että alkaa suorastaan panettamaan, sitten on kiva tiirailla naisten puolelle vaikka höyryissä ei kyllä mitään nääkkään. Voi kuvitella kauniista naisista 😋 Mies K-Nummela 31v 177cm sporttinen naiset meilatkaa
      [email protected]

    • Anonyymi

      Naisena kiihotun höyrysaunoissa. Tampereen kylpylässä kerran menin istumaan ihan miesten puolen rajalle. Nojauduin seinää vasten ja suljin silmäni. Hetken kuluttua kuulin, kun miesten puolen ovi kävi ja joku istui ihan lähelleni. En kuitenkaan avannut silmiäni, vaan taivutin päätäni seinää vasten ja pyöräytin hartioitani taakse päin. D-kupin rintani työntyivät kunnolla näytille. Arvasin, että viereeni tullut mies varmastikin katsasteli vartaloani. Kohta tunsinkin kosketuksen olkapäälläni- havahduin, mutta en avannut silmiäni. Käsi lähti rauhallisesti vaeltamaan märällä ihollani kohti vasenta rintaani. Siinä vaiheessa avasin silmäni ja huomasin, että itseäni huomattavasti vanhempi mies tapitti tissejäni todella kiimaisen näköisenä. Onneksi olimme kaksin saunassa, joten annoin leikin jatkua. Huomasin ”sedän” runkkaavan pystyssä seisovaa kulliaan rauhallisin vedoin. Huokaisin syvään- niin hyvältä tissini puristelu tuntui. Ikään kuin kimmokkeena siitä, setä alkoi kourimaan vaativammin ja veti minua lähelleen. Molemmat tissini saivat todella hyvää hierontaa ja kohta setä veti ja pyöritteli jo koviksi turvonneita nännejäni himokkaasti. Edelleen sanomatta sanaakaan, setä alkoi imemään nännejäni. Se tuntui taivaalliselta ja tunsin pilluni kostuneen täysin. Mies työnsi sormensa läpimärkään, tiukkaan pilluuni ja alkoi hieromaan klitoristani todella nopeaan tahtiin. Samalla hän veti käteensä ja imi nännejäni. Kohta tunsin orkun lähestyvän- huudahdin melko kovaan ääneen saadessani valtavan hyökyaalto-orgasmin. ”Aaaahhhh tuntuu niin hyvältä”, vaikeroin. Mies laukesi tisseilleni ja murahteli matalalla äänellä. ”Tekipä todella hyvää- nähdäänhän kylpylän puolella”, setä totesi. Hymyilin myöntävästi ja livahdin suihkun kautta kylpyläosastolle..

      • Anonyymi

        missä noin rohkeita naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä noin rohkeita naisia?

        "naisia"....tarkoitat kai setämiehiä, joilla kiimaisia päiväunia tuollaisista naisista. Tiedostat varmasti, että tonkin kirjoittaja on kiimainen mies joka haaveilee vain. Ei naiset tee tollaista, vain miehet kuvittelee ja fantasioi. Tässä ei naisten ja miesten halut sekä rohkeus kohtaa, siis yleensä. On toki avoimia ja kokeilunhaluisia naisia, mutta harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä noin rohkeita naisia?

        Tampereella olen ja nainen todellakin olen. :)


    • Anonyymi

      Kylläpäs näitä yli 100% heteroja on jotka tykkää vieraasta mulkusta. Veikkaisin että kyseessä on kyllä vähän alle 100% vaikkei täys homppeli oiskaan.

    • Anonyymi

      Joskus höyry, tai sen äkillinen muutos, tai puutos voi tehdä myös tepposet.
      Olin jokunen vuosi sitten hiihtämässä Saariselällä yhden tuttavapariskunnan kanssa ja jo ensimmäisenä päivänä hiihdin jalat ihan jumiin. Illansuussa menimme kylpylään ja siellä uimaan, poreiluun ja tietysti myös höyrysanunaan. Laudeliinat ovensuusta mukaan ja sisään sakeaan höyryyn aluset pyllyjen alle. Asettauduin jalat kivistäen istumaan nurkkaukseen ja siinä tämä tuttavapariskunnan rouva istui vierelleni ja valitellessani jalkakipuja alkoi hieroa vasenta pohjettani. Hänen miehensä tuli perässäme miestenpuolelta ja istui aluksi vaimonsa viereen höyryssä tämän puheidemme kuullessaan löydettyään.

      Höyry oli tosi sakeaa eikä edes vierustoveria nähnyt kuin varjoisana hahmona. Naisytäväni komensi miehensä siirtymään toiselle puolelleni ja hieromaan toista pohjettani, jotta selviäisin seuraavana päivänä heidän mukaansa laskettelemaan.

      Mies teki työ täkäskettyä ja minä nojauduin taaksepäin silmät ummessa ja samalla peppuni luisui jonkin verran eteenpäin ylälauteen reunalle. Molempia jalkojani hierottiin ja tuntui kipeältä, mutta myös taivaalliselta ja samalla tietysti jalkani levisivät ja levitettiin siten, että molemmilla hierojilla oli jalkani sylissään hierottavana. Samalla sitten juteltiin verkkaisesit jotain, mutta sitten äkkiä puheet harvenivat ja lopulta tuli aivan hiljaista.

      Hetken päästä avasin silmäni ja kauhukseni huomasin, että höyryn tulo oli lakannut ja höyry saunassa haihtunut lähes kokonaan. Istuin siinä alastomana taaksepäin rennosti nojautuneena ja jalkani täysin levällään. Kaikki paikkani olivat hyvin näkyvissä niin hierojille, kuin muille lauteilla istujille, joita oli sauna täynnä.

      Ponkaisin aika nopeasti ylös ja saunasta ulos. Olin vihainen naisystävälle, ettei hän varoitanut mitään. Hän vain naureskeli ja sanoi ajateleensa, että olin huomannut tilanteen, mutta en ollut välittänyt. Hän sanoi ajatelleensa, että katsotaan mihin asti kanttini kestää ja arveli, ettei miehensäkään ollut lainkaan pahoillaan ihastellessaan paikkojani läheltä.
      Taisin illalla punastella vielä useamman kerran heidän kiusatessaan paljasteluani.

      • Anonyymi

        Ei ihme jos punastutti ja nolotti. Näytit siinä asennossa sopukkasi kunnolla kaikille.


    • FantasyOfA11ium

      Sipulien ja muiden vihannesten höyryttäminen ja ravinnon käyttäminen vasta muiden käyttötarkoitusten ja pesun jälkeen. Saunassa ei kannata höyryttää purjoa!

      • Anonyymi

        Olen myös 100% hetero.


      • Anonyymi

        Vittuakos tänne änkeät vihanneksien kanssa? Taidat olla itse ihan vihannes. Saatanan menninkäinen.


      • FantasyOfA11ium
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuakos tänne änkeät vihanneksien kanssa? Taidat olla itse ihan vihannes. Saatanan menninkäinen.

        Olen aina pitänyt sipuleista! Monin tavoin!


    • Anonyymi

      Olen kyllä ihan 110 % hetero, mutta tavaksi on tullut rasvata persereikä ja kyrpä ennen höyrysaunaan menoa. Useimmiten kun ollaan höyryssa kaverin kanssa, imeskellään toisiamme ja runkkaillaan, ja monesti myös pannaan. Nyt korona-aikana kun on vähän kävijöitä, saa rauhassa panna toista loppuun asti.

      • Anonyymi

        Muutama vuosi sitten harrastin sitä että laitoin kalun ja kiveksen ympärille penisrenkaan ja menin höyrysaunaan, kivasti rengas pingottaa kivekset palloiksi ja kalu pysyy kovana.


      • Anonyymi

        Minäkin oon täysin hetero mutta olen ihan mielenkiinnosta antanut vanhempien miesten panna pepuuni. Hyvältä ja kiihottavalta tuntu.


    • Anonyymi

      Parhaissa höyrysaunoissa höyry on niin piukkaa, että voi rauhassa runkkailla kun ei näy mitään.

    • Anonyymi

      Olisi paljon kiihottavampaa ja haluttavampaa jos jotkut trimmaisivat alapään karvoituksen, ei tarvitse olla posliini mutta edes siisti.

      • Anonyymi

        Sheivattu on.


    • Anonyymi

      Uskokaa nyt näitä kalun esittelyjä, tuijotteluja ja käteen vetoja höyrysaunoissa.
      Homopoikien toiveunelmia. Satuja ja haaveita.

    • Anonyymi

      mikkelin höyrysaunas hyviä kokemuksia,imuista,runkuista,katseista

    • Anonyymi

      Joo kyllä nää vain homppeleiden haaveita on. Olen sen verran käynyt uimahallien ja kylpylöiden saunoissa, että voin sanoa: Harhaa ja haaveita, eikä spermatipan vertaa todenmukaista.

    • Anonyymi

      hstkaa ede vttu jos olette heteroja

      • Anonyymi

        Notta ilman muuta tulee useinkin haistettua ja maistettua. Mites sulla?


    • Anonyymi

      Armeijassa yks varusmies aina runkkas saunassa ja heitti spermat kiukaalle.

      • Anonyymi

        Tuoksuko hyvälle?


    • Anonyymi

      YYterissä vuosia sitten huomasin saman homman, että hoyrysaunan puolella vieressäni istunut kaveri runkkasi aika avoimesti, sen mitä nyt höyryltä näin. Olin ottanut pari olutta ja vähän rohkeampi siis, enkä malttanut olla kysymättä, että teki tuo hyvää?? Kaveri ähisi, että tekee ja tee sinäkin. MInulla seisoi jo siinä vaiheessa ja kahdestaan runkattiin. Pian tunsin, kun hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kalulleen japyysi runkkaamaan. Tei työtä käskettyä, eikä siinä montaa vetoa tavinnut, kun sain jo mällit sormilleni. Hän teki minulle saman palveluksen ja yhdessä vetäydyimme suihkuun. Sovimme tapaamisesta hänen huoneessaan ja siitä yöstä tulikin ihan aivan upea ja muistorikas.

    • Anonyymi

      Saunassa tapahtuu. Matkoilölani olin usein Lahden kauppahotellissa ja ain kun tulin hotelliin, menin reppurisaunaan, mikä aukesi neljältä silloin. Heitin vaatteeni pois, siitä suihkuun ja lyölyn puolelle. Sauna oli todella iso. Sellainen missä oli suuri kiuas keskellä ja lauteet sen ympärillä. Toisella puolen situi minua vanhempi mies jalat levällää ja kullin kankeudesta päätellen taisi olla runkaamassa kun tulin. Hän alkoi juttelemaan ja kertoi, että löyly antaa hänelle aina erektioen, että etten vaan pahastuisi, jos niin kävisi. No sanoin että vapaassa maassahan sitä ollaan ja on se minullekin käynyt aika usein. Samalla seurasin, kuin miehen kalu paksuni ja nousi... Nyökkäsin häneen päin ja kehaisin sen kokoa samalla kun omakin kullini jo seisoi. Hän alkoi siinä edessäni vetelemään ja kehoitti minuakin tekemään samoin. Niin siinä runkattiin kaksi äijää. Spermat laskettiin vatsalle ja mies vielä hieroi omaansa kaikkialle. Itse sanoin meneväni suihkuun ja porealtaaseen. Hän tuli perässä ja altaassa hän istui sopivasti lähelläni, että saattoii hieroa minua jalallaan jalkojen välistä. Peseydyimme vielä ja sovimme tapaamisesta minun huoneessani. Niin hän saapuikin. Otimme olutta ja katselimme pornoa telkkarista. Kun aloimme riisumaan, häneltä paljastui naisten alusasut omiensa alta ja siirryin hänen viereensä kaivaen kullin pikkareitten puristuksesta . Menin pilvilleen hänen eteensä ja otin komeuden suuhuni.. Asento oli hankala ja siirryimme vuoteelle, missä sitten vietettiin koko yö ja seuraavat kaksi yötäkin. Mahtavat muistot jäivät ja hän opetti minutkin tyttöilemään.

      • Anonyymi

        Olen käynyt monet vuodet uimahalleissa ja kylpylöissä ,itselleni ei ole käynyt koskaan että joku esittelisi itseään. Mutta en siitä pahastuisi vaikka näyttäis mulkkuaan. Kerran olen tosin runkannut Tampereen kylpylän höyrysaunassa ,kun panetti niin vietävästi ja kulli seisoi kovana. Olin yksin aamusta saunomassa ja olisin vetänyt loppuun saakka vaikka joku tulisi saunaan. Oli se niin mukavaa ja seurakin tekis hyvää.


    • Anonyymi

      Tarjoan pyynikin uimahallin vessassa persettä halukkaille.

    • Anonyymi

      Mun 6-vuotias poika aloitti uimakoulun Helsingin uimahallissa ja kun odottelin sen loppumista höyrysaunassa (vanhemmat ei saa tulla tuijottelee altaan reunalle) yks vanhempi mies katseli aikansa, mun heterokullia. Kysyin, että mikä sillä on ongelma, niin se pyysi saada koskea! Huomasin siinä vaiheess että miehellä oli jo puolierektio käynnissä. Vittu että meni hermot! Löin sitä avokämmenellä naamaan ja käskin suksia kuuseen ja jos se on suihkussa ku tuun saunasta niin sanoin että tapan sen! Kehtas vielä lähtiessä huutaa että etkös tätä varten tullu tänne?

      Vituttaa ku poika tykkäs yleensä lämmitellä höyrysaunassa. Oon sanonu ettei enää mennä sinne. Siellä voi olla pissiä lauteilla

      Jälkeenpäin ajateltuna oisin voinu jättää lyömättä.

      • Anonyymi

        Olitpa kyllä liian ankara. Olisit nyt antautunut niin mies olisi ottanut sinulta suihin. Se olisi ollut ihanampi kokemus kuin se että vaimosi ottaa sinulta suihin.


    • Anonyymi

      Kyllä minäkin olen höyryssaunassa salaa hyväillyt kalua, sormenpäillä vetelin esinahkaa edestakaisin. En tiedä näkikö kukaan, oli aika sankka höyry.

    • Anonyymi

      Oulussa Raksilan uimahallissa olen käynyt aika paljon. Niissä kuumissa saunoissa olen käynyt, mutta jostakin syystä en tykkää kuumista löylyistä, vaihdoin saunaan jossa rajoitettu lämpö. Siellä yllätys oli, kun olin kahdestaan miehen kanssa, hän ihan avoimesti runkkasi. Kiihotti tavattomasti minua, olen bi-utelias.
      Edelleen käyn viielemmässä saunassa. Täytyy sanoa, että vaikka siellä katselijoita on, niin meno on kuitenkin siistiä ja runkkaukset niin että ne ei kyllä häiritse ketään.
      Lasten kanssa isät käy juuri siinä miedommassa saunassa ja silloin pitää olla kiltisti.

      • Anonyymi

        Raksilan saunassa minäkin, 70-kymppinen ukm, olen käynyt usein ja siellä viileämmässä saunassa. Tykkään näyttää omaa kullia ja tietysti katsella myös. Usein siellä kaverikin alkaa kosketella itseään ja se on kiihottavaa katsella. Joskus saa olla yksin ja silloin voi #peräpenkiltä" katsella suihkussa peseytyviä. Pesevät kalunsa runkkausliikkein hitaasti ja kauan, todella kiihottava katsella.
        Tänään taas mennään.


    • Anonyymi

      Muistan vieläkin kuin eilisen päivän kerran Yyterin höyrysaunassa. Olin vaimoni kanssa hotellissa ja häntä ei sauna huvuittanut, joten menin yksin allasosastolle. Höyrusauna oli aika pienio, mutta istuio siellä kolme, neljä miestä. Itse istuin lähimmäksi ovea. Höyryä oli aika runsaasti, eyyä ei oikeastaan nähnyt kuin vieressä istuvan hahmon. Nautin kosteasta lämmöstä, kun yht' äkkiä tunsin miehen käden reidelläni. Ähkäisin ensin vähän ja mieleeni muistui nuoruuden ajan yhteiset runkkutuokiot kavereiden kanssa. En kuitenkaan siirtänyt hänen kättään pois ja siitä rohkaistuneena tunsin hänen kätensä sirrtyvän kohden aarteitani. Siinä hetkessä minulkla jo seisoi ja seisoi lujaa... Voi sitä tunnetta kun hän kiersi sormensa kullini ympärille ja alkoi runkkaamaan minua! Otin itsekin otteen hänen kullistaan ja hiljaa, hyvin hiljaa runkkasimme toisiamme. En usko, että muut huomasivat sen. Saimme orgasmin ihan yhtä aikaa ja laskimme spermamme lattialle eteemme. Hän kuiskasi korvaani ja pyysi minua ravintolan baariin. Sanoi pitävänsä olutta edessään kahdella kädellä... Huoneesani kerroin avoimesti vaimolle tapahtuneesta. Hän kävi ihan villinä kun kerroin ja annoin hänellekin orgasmin. Kun kerroin, että mies halusi tavata minut illalla, sovimme, että meennään yhdessä alas. Istuimme pöytään ja aivan oikein. Baarin jakkaralla istui mie pidellen olutlasia edessään. Parin drinkin jälkeen rohkaistuin ja menin hänen viereensä ja pyysin häntä liittymään seuraamme. Sanoin hänelle, että kerroi jutun vaimolleni. Niin istuimme iltaa yhdessä ja tanssitimme vaimoani. Vaimo kuiskasi että halusi nähdä minut miehen kanssa ja kun pyysin vierasta mukaamme huoneeseemmi, hän suostui ilomielin. Aamupuolelle yötä rakastelimme keskenämme ja vaimo sai elämänsä seksiä, kuten minäkin. Harmi kun hän asui niin kaukana. Emme koskaan tavanneet häntä jälkeen päin, mutta hän herätti meissä halun mitä olemme toteuttaneet jälkeenpäin useinkin.

    • Anonyymi

      Olisi joskus ihana käydä jossain helsingin höyrysaunoissa katselemassa kaluja ja vaikka kosketella ja antaa koskea.

    • Olisi ihana päästä katselemaan höyrysaunaan miesten kulleja, itsellä pieni. Voisiko joku kertoa missä saunoissa miehet käy näyttelemässä.

    • Anonyymi

      Minä olin vuosia sitten erään pienen kaupungin uimahallin höyrysaunassa. Vieressä istuva vanhempi mies laski kätensä minun reidelle niin että sormet kosketti kaluni. Mies sanoi että "olen sellainen että tykkään miehistä" kertoi myös että oli edellisellä kerralla tavannut höyrysaunassa miehen ja olivat menneet vessaan ja kertoi vielä kuinka siellä olit ottaneet suuhun. Käsi viipyi pitkään reidelläni. Höyrysaunassa oli meitä viisi, kolme poistui sen jälkeen kun mies alkoi juttujaan kertoa ja sitten poistui tämä reiden hyväilijä. Itse jäin saunaan ja jännitys laski ja alkoi kalu koveta.
      Hetken istuin ja kun kalu rauhoittui lähdin suihkuun. Siellä se mies oli suihkussa ja pesi kaulaan ja peppuvakoaan. Itsekin hieroin shampoota ahkerasti kaluun ja peppuun. Peseydyin ja kävelin rohkeasti miehen luo ja kuiskasi mennäänkö mekin vessaan. Mies nyökkäsi, sanoin että tulen perässä
      Hain pyyhkeen ja menin miehen perässä vessan koppiin. Mies istahti pöntön kannen päälle ja minä pudotin pyyhkeen miehen kasvojen edessä pois, kaluni nousi sijoittamaan kohti kasvoja. Mies tarttui kiinni pakaroista ja otti kalun suuhunsa. Tuntui taivaalliselle terska huulien välissä. Kiima nousi ja melkein heti oli orkku tulossa. Puristi kalun juuresta ja sain pidäteltyä orkun. Imeminen ja tlui ja pakaroinen puristelu, sormet hyväili peppureikää. Viereisissä kopeissa melusi poikia. Olimme ääneti. Pian ruiskusi spermat miehen suuhun ja hän nieli spermat ja nuoli vielä terskaa. Poistuin vessasta pyyhe vyötäisillä suihkuun ja sitten pukeutumaan.
      Elämäni paras uimahalli reissu. Kannatti olla rohkea.

    • Anonyymi

      Laivalla höyrysaunassa nainen hieroi pilluaan uikkareiden päältä. Hetken päästä veti uikkarit sivuun ja painoi sormet märkään pilluun. Siinä hetken hyväili itseään ja antoi katsella. Sitten poistui saunasta. Mukava hetki höyrysaunasaa.

    • Anonyymi

      Sheivasin karvat ihan lyhyeksi, 3mm sänki ja kivekset myös. Sitten ajelin partahöylällä kalun varren juureen saakka.
      Nyt on kiva lähteä uimahalliin kun on melkein posliini.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe