MISSÄ JALAT RATSASTETTAESSA

apuvaaaa1

Ajattelin nyt kysyä, et miten kaikki pitävät jalkoja jos ovat miehen päällä ratsastus asennossa? kontallaan tavallaan sääret patjaa vasten vai varpaiden voimalla vai miten? tuntuu että jos yritän olla ''kyykky'' asennossa jalat puutuvat nopeasti, niin onkohan sitten tekniikka väärä... mikä miehistä tuntuu parhaimmalta vai onko eroa?

28

5495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitunuolijaukko74v

      Joko tai, pääasia että vittusi liikkuu, voit leputtaa välillä koipiasi olemalla polvillaan mutta kiihottavampaa on kun kyykyssä punnerrat, siinä on miehellä mukava katsoa miten tuherosi liikkuu ja imee kulhia sisuksiisi. Vaimoni ei ratsasta, mutta innokas tyttöystäväni on ihan peto siinä, 18v, itse olen jo vanha mies ja tykkään olla alla.

    • Mie vaan

      Tärkeintä että nainen jaksaa siinä liikkua, onhan se kyykkyasento aika kiihottava, mutta varmaankin aika puuduttava naiselle. Naisen oma halu siinä tärkeintä on, etsi sellainen asento että nautit itse. Jos kykenet saamaan orgasmin päällä, luultavasti mieskin tulee siinä samalla pillusi supistellessa ja sun reaktioita ihastellessa. Liikkua voi monella tavalla, eteen-taakse, ylös-alas, pyörivää lantioliikettä, jne. Välillä voit hinkata klittaa kalun vartta vastenkin, jos se helpottaa omaa saamistasi. Varioida voi myös kääntymällä selin mieheen päin, erittäin kiihottava näky kun naisen peppu liikkuu siinä edessä ja näkee hyvin kun mulkku uppoaa vakoosi.

    • et miten kaikki

      ”Ajattelin nyt kysyä, et miten kaikki pitävät jalkoja …”
      Ihanko kaikilta haluat tietää?

      Surkea fyysinen kunto aiheuttaa ongelmia monissa asennoissa.
      Kunto ei parane jalkojen asentoa vaihtamalla vaan kuntoilemalla ahkerasti.

      ”mikä miehistä tuntuu parhaimmalta vai onko eroa?”
      > miehestä tuntuu parhaalta se kun naineen nauttii siitä mitä tekee.

    • lifemocker

      kyykky asento ei ole hyvä. "polvillaan" paras

    • w9ujhoas0000000

      Siinähän nuo roikkuvat p.erseen jatkona.

    • tippunut

      hei,jalat pitää ratsastaessa olla jalustimissa ja säätää ne myös oikein,ihan oikeesti.Vain silloin saa riittävän tuen eikä putoa.

      • etkö tajua

        ootko sä ala ikäne ei me puhuta ratsastuksesta vaan seksi ratsastuksesta.


    • Joopa joooo

      ihme ettet kysy laitetaanko tappi etu- vain takaveitikkaan ja kummin päin.

    • ton4

      ratsastelu on mun mielestä parasta kyykyssä ja nautin kovasti kun katson siinä samalla kun lantioni liikkuu rytmikkäästi.teen sen polvillaan,tosin pitää hulehtia hyvästä nesteytyksestä ja mangnesiumin saannista etukäteen ettei kramppaa kinttuja.voihan sitä välillä vaihtaa asentoa joa siltä tuntuu,mutt se ei oo mun mielestä sitt enää niin ihanaa.

    • asdf19

      kyllä ainakin musta ja miehestä tuntuu parhaimmalta kun on ns polvillaan miehen päällä. siinä saa helpoiten vaihdettua asentua ja liikkeen nopeutta sekä syvyyttä

      • vastaaauuuuuuuuss..

        "Missä jalat on ratsastuksen aikana?"
        No ehkäpä jalustimissa. Tai jos menee ilman jalustumii, ni ne jalat roikkuu satulan molemmil puolil. Tai jos menee ilman satulaa ni ne roikkuu hepan vatsan molemmil puolil..


      • Pikkupirkko
        vastaaauuuuuuuuss.. kirjoitti:

        "Missä jalat on ratsastuksen aikana?"
        No ehkäpä jalustimissa. Tai jos menee ilman jalustumii, ni ne jalat roikkuu satulan molemmil puolil. Tai jos menee ilman satulaa ni ne roikkuu hepan vatsan molemmil puolil..

        Jalat on joko jalustimissa tai jos on vikellysvyö niin sitten vaan jalat on vapaana ja antaa mennä,ihan oikeesti sitte


      • Mitävittuuoikeest
        Pikkupirkko kirjoitti:

        Jalat on joko jalustimissa tai jos on vikellysvyö niin sitten vaan jalat on vapaana ja antaa mennä,ihan oikeesti sitte

        Mikä vittu kaikkii vaivaa!?! Kysyttii ihan asiallinen kysymys ja sen oikella aihealuella ja sit pitää tulla vittuileen!!!


      • Pikkupirkko
        Mitävittuuoikeest kirjoitti:

        Mikä vittu kaikkii vaivaa!?! Kysyttii ihan asiallinen kysymys ja sen oikella aihealuella ja sit pitää tulla vittuileen!!!

        Kyllä se että jotain vaivaa ja joku vaivaa,vaivaa kyllä sua tai sitten et kyllä ymmärrä yhtään mitään kyseisestä asiasta.Itsellä kokemusta ratsastuksesta pitkältä ajalta,että kyllä varmaan tiedän mistä kirjoitan,-elikkä kyllä tiedän miten pitää jalat ratsastaessa.mikäli et vieläkään ymmärrä ota selvää esim.alankirjoista,niitä voi lainata kirjastosta ei ole pakko ostaa,esim nimillä.Islanninhevonen ,Suomenhevonen,niistä kyllä löytyy tietoa jos nyt vielä osaat lukea ?????Haloo


      • hololol
        Pikkupirkko kirjoitti:

        Kyllä se että jotain vaivaa ja joku vaivaa,vaivaa kyllä sua tai sitten et kyllä ymmärrä yhtään mitään kyseisestä asiasta.Itsellä kokemusta ratsastuksesta pitkältä ajalta,että kyllä varmaan tiedän mistä kirjoitan,-elikkä kyllä tiedän miten pitää jalat ratsastaessa.mikäli et vieläkään ymmärrä ota selvää esim.alankirjoista,niitä voi lainata kirjastosta ei ole pakko ostaa,esim nimillä.Islanninhevonen ,Suomenhevonen,niistä kyllä löytyy tietoa jos nyt vielä osaat lukea ?????Haloo

        no jes pilkunnussija!! onko se väärin jos vaan haluu oppia paremmin tuottamaan mielihyvää itselleen ja kumppanilleen SEKSIN yhteydessä? mut hei on se kummiskin kiva et ratsastat itse :))))))


    • Lukutaitoinen.

      Pikkupirkko Oletko tosiaan noin typerä tai oletko mielestäsi vitsikäs esittäessäsi idioottia?Tai oletko joku pikkulapsi joka ei tajua olevansa seksipalstalla?Osaatko itse lukea vai onko sinulla vaikeuksia ymmmärtää lukemaasi,koska olet vakuuttanut olevasi 18v?

    • hmm4

      Mulla myös kyykkyasennossa puutuu jalat nopesti , eli yleensä oon sääret patjassa kiinni tai sitte sillee et toine varpaitte avulla ja toine patjassa..

    • iso arska

      Kyllä nainen saa parhaat kyydit ratsaille ja jalat ylös oman niskan taakse sitten vain käsillään punnertelee.

      Mies voi makailla siinä alla ja vaikka poltella sikaria samalla.

    • Kokenut-

      Ite suosittelen kapteenityyliä. Nainen päällä , toinen jalka miehen perseessä ja toinen niskan yli merimiessolmulla. Kädet suosittelen pitämää selän takana niin, että oma vasen käsi omaa oikeaa kylkeä puristaen ja oikea käsi vasempaa. Jos lisä jännitystä ja haastetta haluaa niin silmät vielä sidotaan kiinni ja arvotaan vastustaja yhdyntään perheen / sukulaisten, kavereiden miehien ja naisten kesken.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyykyssä paras, jos vaan jaksaa. Seinälle esim hylly missä voi ns roikkua kun on päällä. Hotelleissa on aina sängyn päädyssä pieni hylly. En tiedä onkohan just seksiä helpottamassa. Mies saa rinnatkin sopivasti näkösälle tai suuhun.

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Kuts­um­­me sinut käym­ään u­ude­­­ss­­a chatis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://aram-us.com/H/V5w7M6

    • Anonyymi

      Meillä vaimo on polvillaan ja hyvin sujuu, eikä väsyminen tai puutuminen uhkaa!

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­ts­um­me sinu­­t kä­ym­ään u­­ude­ss­­a cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­joona! 👉 http://armtown.com/H/H8n6G3

    • Anonyymi

      Tässä neuvo ratsastukseen. Mies istuu sohvalla jalat yhdessä, menet selkä mieheen päin omat jalat miehen jalkojen ulkopuolella. Tässä asenossa pystyy ratsastamaan ilman jalkojen väsymistä ja voit ottaa aisaa sekä tussuun, että anaaliin. Mies saa hyvän näkymän, kun liukuu sisällesi ja voi samalla ottaa pakaroistasi kiinni ja antaa vauhtia.
      Toimii varmasti, suosittelen.

    • Anonyymi

      Pääasia että pääsee pussaileman naisen rintoja samalla. Eli ehkä siis polvillaan…

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­­aiki­lle, jotk­­a haluavat pi­tää ha­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/Z9r2C7

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe