Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

pepun venytys

olen harrastanu peppu reijän venytystä 15v asti nyt 40v nyt menee tosi iso sisään esim.käden saa hyvin työnnettyä helposti sisään ja on ihanaa kannattaa aloittaa pienellä ja suudentaa kokoajan ! anus tappi on hyvä! mul on pumpattava paksuimmillaan se on 7 senttiä ja sehän on ihanaa! o
73810
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Mites toi pidätyskyky nyt nelikymppisenä sulla?

Äänestä
  • Tuohon suoleen mahtuu kuukauden p.askat jos ne vaan pysys sisällä. Ei varmaan edes huomaa paskoneensa housuun muuten kuin hajusta. No ei se......hyvä kun on kehittävä harrastus.

Äänestä

• Hei, hän sanoi TREENANNEENSA perseenreikää, ei että olisi leikannut sen isommaksi, eli siis se pystyy venymän isommaksi, mutta palautuu normaalsiksi, hän siis ei ole leikannut mitään irti tms.

Sama juttu muidenkin lihasten kanssa, niitä voi treenata venymään yms. mutta silti ne palautuu normaali tilanteeseen, paitsi jos katkoo konaan.

Eli melko asiaton viesti sinulta

Äänestä

Pitäsköhän mun vanhasta transitistaki venyttää perä niin se lakkais huutamasta?

Äänestä

Mie oon treenannu jo 14-vuotiaasta asti.

Äänestä
  • Voitasko Seija tavata, naapuri pitäjästä oun.

Äänestä

Käytän 5,5-10,5 halkaisijoilla olevia dildoja ja kartio plugia, 1-2 tuntia varata aikaa. Ammattilaisena upeeta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

himokas isoon kirjoitti:

olen harrastanu peppu reijän venytystä 15v asti nyt 40v nyt menee tosi iso sisään esim.käden saa hyvin työnnettyä helposti sisään ja on ihanaa kannattaa aloittaa pienellä ja suudentaa kokoajan ! anus tappi on hyvä! mul on pumpattava paksuimmillaan se on 7 senttiä ja sehän on ihanaa! o

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu