toistouusintatoisto

surkeetaaaaa

Joku sinkkuelämän viideskymmenes uusinta nelosella - sama jakso alkaa heti jimillä kun loppuu nelosella. Samoin nuo sata kokkiohjelmaa - onko ihan pakko täyttää kanava kokkiohjelmilla ja niiden uusinnoilla ja uusinnan uusinnoilla?
Pankaa edes tuo Sumari eläkkeelle, sehän on ollut ruudussa jo kai 60-luvun alusta - ainakin siltä tuntuu.
Ja joku Rachel Ray jonka aikana pitää panna ääni pois koska korvat ei kestä sen ääntä ja puhetta - jota , luoja nähköön - tulee taukoamatta.

Yksi hölmöys on nuo joka ikisen maailman maan miljonääriäidit, voi hyvää päivää!!!
Ja kohta kai kopioidaan typeryyksien typeryys eli täydelliset naiset!! Suomalainen versio Kuopion täydelliset naiset!!! Hah.

Rahaa pitää tietenkin ajatella, mutta onko pakko valita halvimmat versiot jos niitä ei kukaan katso!!!!

2

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viihdettä kansalle

Kokkiohjelmat on ilmeisesti halvinta mitä kanavapomot keksii - ja sitä sitten tuleekin monelta kanavalta. Tulee jenkkilän, aussien, ruotsalaisten brittien jne jne master-top- ja mitäkaikkialie chef, tulee arvostele mun illallainen ruotsi, britannia, australia ja visiin kai kohta myös Pohjois-Korea. On kokki kotona, matkoilla, vapaapäivänä, maalla, pihalla, keittiössä jne Ja kaikki ainakin neljään kertaan parin kuukauden sisällä. Luuleeko ne ihan oikeasti että nämä on sitä mitä katsojat haluaa???
      Ja kun ei ohjelmien tekoon uhrata rahaa niin kanavapomot kai saa paremmat bonukset?????
      Ja samaa mieltä, laittakaa se Sikke vaikka lahjana Eestin televisioon, mutta kaikkien näitten monenkymmenen vuoden jälkeen please, armahtakaa meitä!!! Tai eikö kenties Kenialaiset haluaisi tehdä omaa master chefiä - Sikke sinne!!! Tai Mosambikiin tai tai tai....vain pois!

• momomomo

MasterChef Australia on ainoita kokkiohjelmia mitä katsomme tuttavapiirissäni, ja olen ikionnellinen että seuraava tuotantokausi taas alkaa Jimillä. Iso kiitos. Myös Ranskan MasterChef kiinnostaisi, siellä se on maan katsotuin ohjelma. Ei mitään jenkkien tappelu MasterChefiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe