Nyt tuli muutos

halauskioski

Jaahas, kärvistelen tässä eilisen kunnon riidan jäljiltä.
Taas kerran jouduin pettymään vaimon kanssa alkaneeseen seksihetkeen.
Olen varmasti ollut kiltti, mutta se kostautuu nyt suhteessa, jossa joudun olemaan liki käytännössä ilman seksiä. Kummallista, takana pari vuotta yhteiseloa.

Alussa oli hiukan edes jotain toimintaa ja puoliso halusi edes koskettaa "sillä tavalla".
Nyt en saa ikinä seksuaalista kosketusta. Vaimo vihaa seksiä yli kaiken. Uskon hänen paljastuneen lopulta aseksuaaliksi.

Vaimo kertoi avoimesti, että ei tunne mitään seksuaalista mielenkiintoa naisia tai miehiä kohtaan. Seksi on kuulemma kuin joku tökkisi sormella nenään.
Kyllä tämä rassaa minua pahasti. Tämä on toinen suhteeni ja olen panostanut tähän paljon enemmän kuin ensimmäiseen suhteeseen.

Viikolla teen kaikki ruoat, vien vaimoa sen harrastuksiin. Siedän hänen 50 tuntisia työviikkoja hammasta purren. Käyn itse töissä, kyllä jokainen tietää tämän yhtälön. Hän saa minulta suukkoja, haleja läheisyyttä aina kun vaatii ja vaatii sitä monta kertaa päivittäin. Mutta entä minä? Minä vaatisin tuon yhden tunnin edes viikossa vaikka käsitöitä, jotta saan nämä haluni edes jotenkin suhteessa tyydytettyä.

Miehenä on aika tiukkaa kun nukkuu teltta pystyssä naaraan vieressä, joka ei ole sillä tavalla lainkaan kiinnostunut.
No eilen sanoin jo voimakkaasti, että nyt pitää tulla muutos. Sanoin, että sallitko käydä vieraissa? No jokainen tietää vastauksen. Joko olet tässä suhteessa tai et? Tässä suhteessa saan kyllä kaiken muun mutta en tuota seksuaalista toimintaa lainkaan.

Edellisessä suhteessa sentään sain annettua toiselle orgasmin ihan tavallisella seksillä vaikka 7 kertaa peräkkäin. Ja tällä vaimolla oli sentään aikalailla haluihin negatiivisesti vaikuttava sairaus, joka teki siitäkin seksistä kivuliasta.
Nyt sitten on vieläkin kehnommin. Toinen vihaa seksiä.

Jos pitää veikata, luulen että eilinen oli käännöskohta suhteessani. Tunti viikossa ei varmasti tule toteutumaan ja iso työ korjata tällaisen riidan jälkipyykki.

Kun asuin yksin, huolsin alakertaani edes säännöllisesti. Nyt sekään ei juuri onnistu kun toinen katsoo pahalla tätä. Yksinkertaisesti myös aikaakin nykysuhteessa käsihommiin on niukalti.

Mutta eilen tosiaan sanoin että nyt loppu yritykseni aloittaa seksi vaimon kanssa. Alan lisäämään seksiä omissa käsissä. Rupean ottamaan itseni enemmän huomioon.

5

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilija2

      Mulla sama tilanne, mutta mies pihtaa, ei voi käsittää, itse haluaisin vaikka joka päivä, mutta ei minkäänlaista kosketusta ei mitään, mistä löytyisi mies jolla olisi samanlaiset halut, viimeksi sain puoli vuotta sitten ja sekin väkinäisesti, enää ei kyllä jaksa vongata.

      • ainakin yksi

        Täällä ainakin yksi. Kerran päivässä olisi sopiva määrä, mutta tyytyisin pariin kertaan viikossakin. Omaa vaimoa ei vaan voisi enää vähempää kiinnostaa seksi. Puolitoista vuotta tehty käsitöitä ja hermot tiukalla. Ei vaan ole sama juttu kuin seksi toisen kanssa. Vonkaamisen olen itsekin jo jättänyt, ei vaan kannata.


      • mek
        ainakin yksi kirjoitti:

        Täällä ainakin yksi. Kerran päivässä olisi sopiva määrä, mutta tyytyisin pariin kertaan viikossakin. Omaa vaimoa ei vaan voisi enää vähempää kiinnostaa seksi. Puolitoista vuotta tehty käsitöitä ja hermot tiukalla. Ei vaan ole sama juttu kuin seksi toisen kanssa. Vonkaamisen olen itsekin jo jättänyt, ei vaan kannata.

        Olette te sitkeää porukkaa koksa notaali mies hakee muualta jo kuukauteen ei saa eikä puhe auta. Mitä sillä kärvistelette ja ei muuta kun rakastajatarta tai rajastaja peliin niin hyvä tulee tai sitten eroatte kun homma ei pelitä.


    • Ehdotuksia teille

      Vetäkää käteen, koinikaa kouraan, hakatkaa tattia, kouratango, sormisouli, patjanraiskaus,

    • Ihmeen sitkeä olet

      Jos on vain 2v jatkunut suhde ja lapsia ei ole, suosittelen seuraavaksi sopimaan päivän lusikanjakoa varten notaarin luona. Eihän tuosta noin tule yhtään mitään, tulet kuitenkin lopulta löytämään itsesi vieraan naisen pedistä! Etsiköön muija itselleen impotentin niin saa olla rauhassa. Kyllä sanoisin että jos oma muija alkaisi puutteessa pitää yli kuukauden ilman pätevää terveydellistä perustetta, kytkintä nostaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe