Satulasta orgasmeja?

Aikuisopiskelija 34v

Naiset: rehellisiä ja omakohtaisia kannanottoja siitä, saatteko polkupyörän ja/tai hevosen satulasta orkkuja? Monet naiset kihnuttavat pyörällä ajaen sen oloisina että ovat jatkuvassa kiimassa. Eikö se satulan etukavennus hanka klittaa hyvin ja polkuliike kiihottaa? Pari naista on aikuisina kertonut että ratsastusharrastus oli tosi kiihottavaa kun oli alla iso eläin ja pakarat ja torttu niiden välissä oli jatkuvassa rynkytyksessä, ja että oli usein housut märkänä ja pimppa turvoksissa ja orkkuja. Onko teillä samoja kokemuksia? Hieman arkaluontoinen kysymys, mutta olka hyviä ja vastatkaa, teen pienimuotoista tutkimusta asiasta Amk:n piirissä sos.alan koulutuksessa.

42

13582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsitähti 12w

      Minulla taas p.erseen pyyhkiminen aiheuttaa p.askan turahtamisen.

    • mhööö

      Jatkuvassa viimassa siinä on, jos pillu on turvoksissa, niin se on hiertymistä.

      • junex

        Voi juma mitä puhetta miesten mielipiteitä huh huh


    • Tavallinen tyttö 19v

      Kyllä minulla torttu turpoaa etenkin kesällä kun ajan fiullarilla pikkareissa tai jopa ilman niitä pikku hamosessa. Saan katseita vastaantulevilta miehiltä ja sepä jo kiihottaa. Olen poslari, saan samalla tuuletusta pimppaan kun levitän haaroja kundeille kiitokseksi katseista. Asiallinen kysymys, mitä edellinen narisee? Saat aloittaja edes jotain tutkimustulosta.

      • Halv1

        Tavallisella tytöllä on munat tai pikemminkin pippeli *repeeeeeeeeeeee*


      • reps:DD

        huutonaurua!


      • palintromi

        KHÄÄÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
        HUUTONAURU!


    • sherlock :D

      Varmaan juuri siksi naiset harrastaa ratsastusta paljon enemmän kuin miehet :D

      • palintromi

        PHUAAHAHAHAAAAAAHAHAHKIÄÄÄÄHÄHÄHÄHHHÄÄÄÄÄ!
        ÄLKÄÄ NAURATTAKO TÄSSÄ IHAN TIKAHTUU NAURUUUN.


    • Onko kukaan nainen kuvitellut miltä siitä satulasta siellä hamosen alla voisi tuntua...
      Itse olen jostain syystä pienestä pitäen kuvitellut millaista olisi olla avuton satula vasten peppua.
      En ole aikoihin löytänyt naista joka haluisi laittaa minut kunnolla satulakseen hameen alle ja nauttia oikein riettaasti.
      Toivottavasti vielä "sinut" jostain löydän.. ;)

    • rsthgdddet

      siis mä KERRAN sain sillai orkun et olin pyöräs ku mä en ollu polkemas, vaan hinkkasin mun pilluu siihen satulaan, mut en niinku polkenu. mä olin siis sillon sillai et kukaa ei nähny :D

      • palintromi

        Nyt mä ratkesin.


    • oon mies

      Kyllä käy kateeksi teitä naiset :(
      Itsekin harrastaisin mielelläni pyöräilyä jos oisin nainen (ja siinä sais keskivartaloakin pienemmäksi)...
      Itsellä taas ollut täysin päinvastaista kokemusta, että kun on ollut vähän liian kireät farkut jalassa, niin just kulkuset rusentuu siinä polkiessa :P

      • palintromi

        Nyt kyllä ratkesin nauramaan.


    • Bruivig

      Ite saan syksyisin orkkuja kun ajelen panssarivaunulla Lapuan katuja pitkin tykki pyllyssä ja tykkitornin konekiväärin suuliekki hankaa ja lämmittää kulkusia.

      • palintromi

        Telaajoneuvo jossa tykkitorni ja teleketjut.


    • Mulla teki niin

      hyvää,että ajoin pyörllä Vaasasta Kokkolaan ja Seinäjoen kautta Vaasaan ja vieläkin on hyvän olon tunne.

    • Joopp

      Ratsqstuksesta saa hyvät orkut,varsinkin ilman satulaa...

    • fillarifetis

      Kesä tulee taas ja voi pyöräillä kevyemmin pukeutuneena. Miten moni on tarkoituksella jättänyt pikkarit hameen alta ja polkenut paljas peppu satulaa vasten?
      Eikös se ole sikälikin kivaa kun kukaan ei tiedä mitä mielessä liikkuu ja miltä ehkä tuntuu....

    • On taas päässyt

      tuttiporukka vauhtiin.

      • Tuttipullo nurkassa

        Toissapäivänä ajoin kaupungilla ja edelläni näin aika pienikokoisen mutta muodokkaan naisen ajavan pyörällä.
        Pyöreä peppu oli kuin valettu satulaa vasten, joka kapeana upposi mehevästi naisen pakaroiden väliin.
        Pappu teki mukavan näköistä kiertävää liikettä, ikäänkuin satula olisi ollut liian korkealla.
        Ohitin naisen ja katselin hetken hänen unelmoivaa hymyään....
        Jotenkin tuli mieleen että tuntuikohan satula hyvältä, vai mikä sai tuon kauniin ihanan hymyn aikaan....


      • Tuttipullo nurkassa kirjoitti:

        Toissapäivänä ajoin kaupungilla ja edelläni näin aika pienikokoisen mutta muodokkaan naisen ajavan pyörällä.
        Pyöreä peppu oli kuin valettu satulaa vasten, joka kapeana upposi mehevästi naisen pakaroiden väliin.
        Pappu teki mukavan näköistä kiertävää liikettä, ikäänkuin satula olisi ollut liian korkealla.
        Ohitin naisen ja katselin hetken hänen unelmoivaa hymyään....
        Jotenkin tuli mieleen että tuntuikohan satula hyvältä, vai mikä sai tuon kauniin ihanan hymyn aikaan....

        Viehkeä kuva, oisinpa tosiaan satulana:

        http://www.videobash.com/photo_show/I-Wish-I-Was-A-Bike-Seat-68313


    • 16+15

      "saatteko polkupyörän ja/tai hevosen satulasta orkkuja? Monet naiset kihnuttavat pyörällä ajaen sen oloisina että ovat jatkuvassa kiimassa."

      Ei. Enemmänkin se fillarin satula puuduttaa koko perseen. Lisäksi mulla on pyörässä sellainen idioottimainen kapea satula, jolla ei tahdo pysyä kunnolla. Joudun vaihtamaan asentoa jatkuvasti jotta reisiin ei sattuisi enkä saisi rakkoja tai nahka rullalle-hiertymiä. Kai se jonkun kuolasuun mielestä saattaa näyttää "kihnutukselta".

      "Eikö se satulan etukavennus hanka klittaa hyvin ja polkuliike kiihottaa? "

      o_O Polkuliike ei kiihota mitään muuta kuin hinkua päästä mahdollisimman nopeasti perille himaan, duuniin tai kouluun. ("hankaa klittaa"... Jeesus sentään, onko sulla mitään käsitystä naisten anatomiasta? Tuota varten pitäisi maata vaakatasossa pyörän satulan päällä...)

      En ole ikinä saanut ratsastaessakaan "orkkuja". Ei se tunnu hyvältä, enemmänkin on perse ja reidet sillä ikävällä, kolottavalla, hevoslinimenttiä a laastaria vaativalla tavalla hellänä. Erotiikka ja seksi ovat TO-DEL-LA kaukana asiasta.

      (Joko naiset ovat puhuneet siulle paskaa - tai sitten keksit jutun omasta päästäsi. :D )

      • Kivaaseon

        Sinulle 16 15, kerrot vain itsestäsi ja omista tuntemuksistasi, mistä voit tietää mitä kaikki muut kokevat?

        Minulla oli joskus tyttöystävä joka kevään ekalla pyöräretkellä hymyili, kysyin mikä on, hän kertoi että kai tiedät naisen värkit, satula tekee mukavaa.

        Tämä nainen nautti myös todella paljon naamani päällä istumisesta, olen englannin kielisistä jutuista lukenut että aivot on tärkein sukupuolielin.

        Ilman muutahan satula aiheuttaa voimakasta stimulaatioita, mielikuvitus antaa sitten kiihotuksen ja mielihyvän.

        Kun nainen istuu satulan päällä, se on pieni ja avuton, voi kuvitella ties mitä....

        Olen usean naisen kanssa jutellut pyöräilystä ihan kasvotusten, moni on myöntänyt...


      • Anonyymi
        Kivaaseon kirjoitti:

        Sinulle 16 15, kerrot vain itsestäsi ja omista tuntemuksistasi, mistä voit tietää mitä kaikki muut kokevat?

        Minulla oli joskus tyttöystävä joka kevään ekalla pyöräretkellä hymyili, kysyin mikä on, hän kertoi että kai tiedät naisen värkit, satula tekee mukavaa.

        Tämä nainen nautti myös todella paljon naamani päällä istumisesta, olen englannin kielisistä jutuista lukenut että aivot on tärkein sukupuolielin.

        Ilman muutahan satula aiheuttaa voimakasta stimulaatioita, mielikuvitus antaa sitten kiihotuksen ja mielihyvän.

        Kun nainen istuu satulan päällä, se on pieni ja avuton, voi kuvitella ties mitä....

        Olen usean naisen kanssa jutellut pyöräilystä ihan kasvotusten, moni on myöntänyt...

        Minä kerran pyöräilin silloisen naisystävän kanssa ja hän oikeasti laukesi satulalle. Minun piti pitää kiinni pyörästä ja hänestä, ettei kaatunut.
        Kertoi ettei satula ole ainut , vaan monia muitakin juttuja on, mistä naisena voi laueta. Vähän ku olin kateellinen!!! Miehenä ei ole niitä mahdollisuuksia!!!


    • Harjoitus ravia ;)

      Täällä pari kertaa teininä saanut orkut hevosella ratsastaessa. Tuolloin hyvin hämmentynyt olo kun ei ensin tiennyt et mitä just tapahtu. Siinä vaan haukko henkeä ja yritti epätoivosest pysyä satulassa kun tuntu niin hyvältä.

    • Lilde

      Teinityttö voi saada orgasmin vaikka auton tärinästä,aikuinen nainen ei sitten enää saakkaan kun vaatii kovempaa käsittelyä,ainoastaan normi yhdyntä saa aikuisella aikaan saman tunteen kuin joskus teinityttönä.
      Semmsota se on kun saa tarpeeksi miestä niin ei heti pikku töyssyistä ole paikat märkinä!

    • Teppa

      Kyllä ainakin entinen naisystäväni sanoi että jos istui pyöränsatulassa aivan takana niin hankasi paikkoja että sai kerran orkutkin ja jouti mennä vaihtamaan märät pikkarinsa.
      Et joillain homma toimiikin

    • Eiarpaonnea

      Kyllä miehet ovat ihan uskomattoman typeriä kun luulevat ratsastuksessa hevosella olevan jotain eroottista tai peräti orgasmeja tuottavaa. Siis kasvakaa aikuisiksi.

    • mestariveivari

      Aika hassuja kirjoituksia tälläkin sivustolla. Ratsastamisesta kiihottumisen ymmärrän hyvinkin, sillä silloin lantio keinuu ja hierontaa saa ratsastushousuista ja tarvittaessa satulanupista. Lisäksi komennettavana on jalkojen välissä iso ja vahva eläin.

      Moni kirjoittelija ei ole varmaan pitkään aikaan ajanut pyörällä, sillä silloin paino on kyllä pakaroilla eli istumalihaksilla. Jos satula on niin pystyssä että sillä pystyy pimppaa hieromaan, tulee pyöräilystä hyvin pian epämukavaa ja kivuliasta.

      Poikkeuksena voisi ajatella kilpapyörällä ajoa siten että kädet ovat käyrien sarvien alakäyrässä, vartalo voimakkaasti etukenossa ja paino kokonaan jalkojen varassa. Silloin voisi lantion lihasten jännittäminen ja polkemisen liike pakata verta klittaan ja herkistää kosketukselle. Sitä voisi sitten jalkojen jännitystä muuttamalla kevysti kosketella sitä klittaa sivuttain heiluvan satulan pintaan.

      Itse ajan hetkellisesti näin lepuuttaakseni pakaroita pitkillä pyörälenkeillä. Miehenä tuntemukset eivät ole kovin vahvoja, mutta en voi sanoa etteikö se hyvältä tuntuisi kun paine poistuu välilihasta ja veri pääsee kiertämään kunnolla.

      Kertokaahan naispyöräilijät onko teillä vastaavia tuntemuksia ja mikäli etten ole aiemmin kokeilleet, tehkää se ihmeessä ja kertokaa miltä tuntui.

      PS. Jos perse puutuu satulassa, hyvin usein se johtuu siitä että satula on liian pehmeä. Heittäkää ne geelisatulat lähimpään kuuseen ja ostakaa tilalle kunnon kapea ja kova satula. Paine kohdistuu vaihtelevaan kohtaan pakaralihasten tehdessä työtä ja veri kiertää. Pehmeä satula puristaa koko ajan tasaisesti ja suonet ovat kasassa.

    • Anonyymi

      Mä oon tyttö 12 sisko 12.

      Mä sain kerran Bussi tärinästä orgun.
      Aamulla lähdettiin kouluun minne kestää mennä tunti Bussilla. Sitten päästiin Bussin sitten menntiin istuu ihan taakse. Sitten hetki meni kun mä nukadin hetkeksi Bussissa. Mä heräsin siihen kun jotain valahti mun pikkarehhin mä luulin että sä oli pissaa mut. Sit mä laitoin mun käden pikkareihin ja kokeilin mutta se tun tuntunut pissalle. Sit mun sisko katto ja sano että joku voi nähdä sitten mun sisko sit tuli istuu mun viereen että se näkee mä sanoin että jostain nestettä tuli mun alapäästä mun sisko sano että silläkin tuli sitten tuli todella tössystä sit mä sanoin aaaahhhhhh kun mun kasi koski mun märkää ala päätä sitten mä vedin housut siskolta pois sillä oli ihan märät Frozen pikkarit sitten avas mun housun napit ja vetine alas ja sano sulle on märät Ryhmä hau pikkarit sitten kun setärinä loppu niin mä huomasin että että on meidän pysäkki mä laitoin pikkarit repuun niin kun siskokin teki me lähettiin mä huomasin että jäin märkä länti

    • Anonyymi

      Mäkin sain kerran kun olin autossa mentiin kauppaan niin mulla oli hame sain vaan autossa orgasmin ja mä olin ihan märkä ei alus housuja
      Niin nousin autosta niin vaan valu hameen alta jalkoja pitkin sitten kuopassa joku lapsi ihmetteli ja se oli mun takana ja nosti mun hameen ylös kun mä pylistin

    • Anonyymi

      Mä oon 14v tyttö

      Mä sain ekan orgun kun olin pyörä retkellä koulussa. Mä oltiin lähdössä koululta me lähettiin me poljettiin eka kaupungin läpi siinä pysähdyttiin käymään Kaupassa. Ope sano että me mennään pyöräretken lopuksi uimaan rantaan mulla oli bikinit mukana mutta mä en ehtinyt vaihtaa kaupan vessassa mun kaveri ehti sillä oli koko uimapuku mikä oli Valkonen ja se oli musta sille vähän pieni pillu näky läpi. No mä en ehtinyt sitten me lähettiin matkaan mentiin kaupungista pyöräillee mettä reittiä mikä oli vähän tössyinnen siten alko tuntuu alapäässä mä ajattelin että se loppuu mutta se jakku. Sit mä vähän hidastin tahtia mä otin mun mini shortseista ja pikkareista ja vyötärön kohdalta kurkkaan ja mun pikkarit oli haara välistä märät ja ilmaiset kun kokeilin mun kaveri sano että onko tullut pissat housuun mä sanoin ei. Mä päätin jatkaa sitten se tapahtuu mä sain orgasmin mun mini shortsit kin kastu haara välistä niin kun pikkarit kokonaan. Sitten me oltiin näköjään perillä sitten mä menin laittaa bikinit mun haara välistä vaan valuu siten mä riisuin kun niin se mun kaveri oli mun takana kun mulla oli bikinit päällä sit se mun kaveri sano että tuu istuu mun viereen se nousi ja meni mun eteen ja sano että mä opetan sulle hyvän kikan sitten se avas mun jako väliä ja siirsi mun bikineittä mun pillun edestä ja laito koko nyrkin sä mun pilluun mä oli aaaaaaaahhhhhhhh sitten mä näin pari meidän luokan poikaa se vatkas hetken sitä nyrkkiä mun pillussa sitten otti pois sen pillu oli märkä koska sillä oli Valkonen uimapuku mä nuoli se pillua

      • Anonyymi

        Nuorena voi saada orkut melkeen mistä vaan,iän myötä sekin siten tasottuu kun tulee oikeita yhdyntöjä


    • Mää sain mopon kyydissä ensimmäisen orkun 14 vuotiaana. Käytiin kaverin kanssa mökillä ja ajeltiin siellä pienellä mopolla kaks päällä. Nahkasatula oli lämmennyt hellepäivänä ja tuntui mukavalta mustien addujen läpi. Mopon tärinä kuoppaisella mökkitiellä aiheutti sit orgasmin.

    • Anonyymi

      Kyllä hevosen satulassa ite ainakin saan istua hassusti etukenossa että klittaan osuis stimulaatiota. Kerrottakoon silti, että joskus maastossa ratsastaessa tylsyyksissäni oon tahallaan asettautunut niin, että orkku tulee ;) Onneksi ei oo niin herkkä hevonen että sais hepulia, jos ynisen selässä. Hevosen keinuva reipas käynti ja naisella lantio oikeaan asentoon niin kyllä se on todellakin mahdollista. Ja ihanan rentouttavaa :)

    • Anonyymi

      Multa varastettiin satula Heinolassa. Saatana.

      • Kyllä fillarista voi orkut saada jos siihen on edellytykset,toiset voi toiset ei


      • Anonyymi
        Ultra kirjoitti:

        Kyllä fillarista voi orkut saada jos siihen on edellytykset,toiset voi toiset ei

        Kyllä kaikki on yksilöllistä ja mielikuvitus kun mukana voi käydä mitä vaan niin kokematonkin voi tahattomasti saada hyvänolon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikki on yksilöllistä ja mielikuvitus kun mukana voi käydä mitä vaan niin kokematonkin voi tahattomasti saada hyvänolon

        Juurikin noin eikä sen aina tartte pillua suoraan hieroa,alapäässä on paljon hermoja ja niiden kautta asiat tulee aivoihin,että näin ollen mikä tahansa voi tuntua kiihottavalta!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe