Minulle on alkanut tulla 88 alkuisia numeroita. Tietääkö kukaan mitä ne on ? Puhelin soi kerran ja loppuu voinko estää. Puhelimeni on nokian e7.
Oudot puhelut
43
19057
Vastaukset
- mikä lie
Varmaan joku maksullinen numero, jos soitat vastaamatta jääneeseen numeroon, niin se maksaa miljardin.
Mikä on kolmas numero? 88 maatunnuksiakin on aika vähän. Bangladesh tai Taiwan tai sateliittipuhelu.
880 -- Bangladesh
881 -- Mobile Satellite System
882 -- kansainväliset verkot
883 -- ei käytössä
884 -- ei käytössä
885 -- ei käytössä
886 -- Taiwan
887 -- ei käytössä
888 -- ei käytössä
889 -- ei käytössä- tuommonen 1
Se oli muistaakseni 88213100700
- Tommy19
Alku 881 mikähän mahtaa olla
- molo69
8819389101** soitti tänään, antoi soida vain kerran, en soittanut takaisin eikä hänestäkään ole kuulunut yli kahteen tuntiin.
- Ker
Minulke tullut tånään numeroista 88184810590 ja 88193891123. Soivat 3 kertaa.
- Lissuska
Tuo jälkimmäinen numero soitti juuri tänne - en vastannut.
- Soida
Samoi, antoi soida kolme kertaa enkä vastannut.
- Turhauttavaa
Samoin, soi eilen kolme kertaa. Tyttären hääpäivänä erehdyin kerran soittamaan takaisin (jos vieraat hukassa tms. Soi kaksi kertaa ei vastattu. Tänään soi kerran. Kaikki numerot laitettu estoon nyt.
- kaamanen2
Minulle tuli puhelu 881 alkunen ja loppu 4 viimeistä oli 1123 joka pirisi 3 kertaa. Tein soiton takaisin ja siellä toisessa päässä nainen vastasi mutta en ymmärtänyt sanaakaan siitä mongerruksesta vaikka kuinka yritin tankerous englannilla puhelu kesti noin 30 sekuntia . soitin seuraavana päivänä minun Suomalaiselle operaattorille ja kysyin minkälainen lasku minulle tulee mutta siellä katsottiin tämä puhelun kesto ja kas kummaa ei tullut ylimääräistä maksettavaa. Mutta varoitan kaikkia että ei kuitekaan kannatte soittaa varmuuden vuoksi takaisin kun koskaan ei tiedä mitä siellä takana piilee.
- Tiuhti
Minulle on tullut vastaavanlaisia puheluita useampia tänään, useammasta 882 alkuisesta numerosta. Puhelin soi kerran toimien näin houkuttimena soittaa numeroon takaisin. Luultavasti jokin kansainvälinen rikollisbisnes yrittää kalastaa rahaa? Ei siis kannata vastata, ellei halua tähtitieteellisä puhelinlaskuja.
- yx'vaan
Mulle tuli 88213200010 numerosta vastaava soitto... en soittanu takaisin
- dfgbvc
Ei kai kukaan soita takaisin muihin numeroihin kuin tuttuihin numeroihin? Soittakoot uudestaan.
- lllllllllll
VAROITUS. 88 alkuiset soitot ovat ns.kalastelusoittoja, eli huijataan ihminen soittamaan takaisin. Puhelu menee kalliiseen 'palvelunumeroon'.
88 alkuiset numerot ovat ylikansallisia numeroita, jotka voivat sijaita ihan missäpäin maailmaa tahansa. Tekijöiden edesvastuuseen saattaminen ei varmaankaan onnistu. Joten,
ÄLÄ SOITA !
- Venäjältä
Tuleeko muille outoja puheluita Venäjältä? Itselläni menee kohta hermot, kun puhelin pirisee nykyään jatkuvasti. Soittoja voi tulla päivässä useita kymmeniä useista eri numeroista.
79210153861
78143032756
79535346822
79212277312
79535316547
79210148686
79535474756
79214562336
79004573605
79116639451
Numeroani en haluaisi vaihtaa, mutta taitaa olla kohta ainoa vaihtoehto... - JokisenJomppa
Mulle tuli 881 alkuinen soitto ja 88 alkuiset tulevat Liettuasta. Yritin soittaa takaisin, mutta ei yhdistänyt. Meneeköhän mun omaisuus nyt?
- Faw
Mulle soitti kans ihan just 881 alkuisesta nrosta?
- Pärde
Sama täällä, juuri äsken kun olin menossa mobiilipankkiin !
Numero 881 viittaa satelliittipuhelimeen (Mobile Satellite System). Näinköhän joku nappasi salasanat. Takaisin soitto ei ainakaan kannata - varmasti on kallista satelliittien kautta soitella.
- Sieg_ittelles_vaan
88 on uus-natsien käyttämä luku. Ehkäpä Pohjoismainen vastarintaliike yrittää lähestyä sinua?
- Jusamasaurgo
15.13 numero 881935212045
- Keles
Samasta numerosta tänään klo:12:33
Enkä vastannut.
- Huhheijjaa
Mulle soitti myös tänään 10:32 (Suomen aikaa, itse oon ulkomailla) .. soi kerran jo loppui - 881935212045 en onneksi vastannut tai soittanut takaisin!
- Apinaa_koijataan
Sama numero soitti mulle ensin toissa päivänä iltapäivällä ja uudestaan tänään aamupäivällä. En ole kysellyt, onko vieraassa satelliittinumerossa tuttuja...
- JJLehti
Laittakaa numerolle esto päälle, ei häiritte sen jälkeen....!
- iPhone6
Mulle soitti 881938910123 enkä vastannut mutta miten saa estettyä ko numerot kokonaan soimasta?
- iPhoneSE
Sama 881938910123, voi yrittää laittaa numeron iPhonen estolistalle.
- Samasama
Sama numero soitti samaan aikaan.
- molo70
Sama 881938910123 soitti kl. 12:28. Ihan varmasti jokin huijari kyseessä. Ja antoi soida siis vain kerra eikä soita uudestaan.
- Huijausta
molo70 kirjoitti:
Sama 881938910123 soitti kl. 12:28. Ihan varmasti jokin huijari kyseessä. Ja antoi soida siis vain kerra eikä soita uudestaan.
Eilen ja tänään tullut soitto ko numerosta. En ole edes yrittäny soittaa takaisin.
- 849
Tänäpäivänä soitettu nomeroista.
685 849 340 5 ja
88 193 891 012 3
Hälyttää kerran tai kaksi, varmaan huijareita ? - KaikkiHuijaavat
Arvatkaapa ketkä noista huijaussoitoista hötyvät eniten? Oiken, ja siksi niitä ei estetä. Kansainväistä yhteistyötä parhaimmillaan.
- TyhmiltäRahatPois
Myös verottaja hyötyy hiukan molemmissa kohdemaissa. Intia ja jotkut pienemmät maat saa suuren osan ulkomaantuloistaan miljoonia työllistävästä huijausteollisuudesta. Miljoonat intialaiset opettelevat amerikanenglantia vuosikausia työllistyäkseen jossakin rehellisessä hommassa ja päätyvät huijareiksi. Aksentista ei päässe millään eroon. Varsinkin jos ja kun on sivistymätön ja lahjaton.
- Estetty
Laitoin juuri eston ja mulla ihan halpis kännykkä Samsung J5. Puhelimen oikeassa yläkulmassa valikko josta esto löyty.
- Tripla3
Muutamana päivänä 881834560215 soi pari kertaa en vastannu enkä vastaa
- HuijaritKuriin
On vastattava, muuten huijareille ei tule kuluja. Älä ole itsekäs ja idiootti. Yhteistyötä rikollisten nujertamiseksi.
- Hamina
Viikon ajan tullut 88 alkuisista numeroista soittoja, n 20 kertaa, 2-3 kertaa soi, ja sit loppuu. Ei auta numeronesto kun loppunumero vaihtuu joka kerta.- ...123.-..124.-..125
- KaikkiHuijaavat
Hamina kirjoitti:
Viikon ajan tullut 88 alkuisista numeroista soittoja, n 20 kertaa, 2-3 kertaa soi, ja sit loppuu. Ei auta numeronesto kun loppunumero vaihtuu joka kerta.- ...123.-..124.-..125
Mieti kuinka paljon kuluja teleyrityksille aiheutuu noista miljardeista lyhyistä vastaamattomista puheluista. Puhelinrobotti on jossakin Intian suurkaupungissa, sieltä puhelu kiertää useiden välivaiheiden kautta Suomeen ja sinun puhelin soi. Ja kaikkea tilastoidaan siinä sivussa eri paikoissa mahdollista laskutusta varten. Teleyritykset sallivat tämän, koska jotakin kautta he nettoavat siitä!
- Estot
Hamina kirjoitti:
Mulle tuli kans useita 88 alkuisia soittoja. Laitoin joka kerran eston kun tuli eri numerosta. Nyt ei ole enää tullut mistään useaan päivään. Eston laitto on niin nopea ettei se rasita ja sillä hoituu.
- 12345envastaa
Tänään soi myös minulla. En vastannut.
- Kiristää
Eikö kukaan ole löytänyt 881xxxxxx alkuisille mitään yleistä estotapaa. Elisa ym. haloo?
Pelottaa nimittäin että vastaa vahingoss taskussa ja jää päälle........Sitä varmaan yrittävätksin.- Estämällä
Laitat vaan sinnikkäästi eston joka kerran kun saat puhelun. Otat ensin esiin tiedot ja jos sulla älykännykkä niin näytön oikeasta yläkulmasta löytyy valikko jossa on mm estä puhelu.
- JotainJärkeäMukaan
Opettele perusasiat. Missään tilanteessa et joudu maksamaan mitään puheluun vastaamalla. Ei tietystikään saa olla mitään soitonsiirtoja päällä.
Voitte ihan vapaasti kuluttaa heidän aikaansa. He maksavat kaiken. Hakevät ymmärtämättömiä typeryksiä.
- tuoretapausjoo
Aloittaja aloittanut vuonna 2012?
- Anonyymi
Minulle tuli kolme tuntia sitten numerosta 1 (886) en muista loppua, poistin numeron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818