Oudot puhelut

huuli pyöreänä

Minulle on alkanut tulla 88 alkuisia numeroita. Tietääkö kukaan mitä ne on ? Puhelin soi kerran ja loppuu voinko estää. Puhelimeni on nokian e7.

43

18035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä lie

      Varmaan joku maksullinen numero, jos soitat vastaamatta jääneeseen numeroon, niin se maksaa miljardin.

      Mikä on kolmas numero? 88 maatunnuksiakin on aika vähän. Bangladesh tai Taiwan tai sateliittipuhelu.

      880 -- Bangladesh
      881 -- Mobile Satellite System
      882 -- kansainväliset verkot
      883 -- ei käytössä
      884 -- ei käytössä
      885 -- ei käytössä
      886 -- Taiwan
      887 -- ei käytössä
      888 -- ei käytössä
      889 -- ei käytössä

      • tuommonen 1

        Se oli muistaakseni 88213100700


      • Tommy19

        Alku 881 mikähän mahtaa olla


      • molo69

        8819389101** soitti tänään, antoi soida vain kerran, en soittanut takaisin eikä hänestäkään ole kuulunut yli kahteen tuntiin.


      • Ker

        Minulke tullut tånään numeroista 88184810590 ja 88193891123. Soivat 3 kertaa.


      • Lissuska

        Tuo jälkimmäinen numero soitti juuri tänne - en vastannut.


      • Soida

        Samoi, antoi soida kolme kertaa enkä vastannut.


      • Turhauttavaa

        Samoin, soi eilen kolme kertaa. Tyttären hääpäivänä erehdyin kerran soittamaan takaisin (jos vieraat hukassa tms. Soi kaksi kertaa ei vastattu. Tänään soi kerran. Kaikki numerot laitettu estoon nyt.


      • kaamanen2

        Minulle tuli puhelu 881 alkunen ja loppu 4 viimeistä oli 1123 joka pirisi 3 kertaa. Tein soiton takaisin ja siellä toisessa päässä nainen vastasi mutta en ymmärtänyt sanaakaan siitä mongerruksesta vaikka kuinka yritin tankerous englannilla puhelu kesti noin 30 sekuntia . soitin seuraavana päivänä minun Suomalaiselle operaattorille ja kysyin minkälainen lasku minulle tulee mutta siellä katsottiin tämä puhelun kesto ja kas kummaa ei tullut ylimääräistä maksettavaa. Mutta varoitan kaikkia että ei kuitekaan kannatte soittaa varmuuden vuoksi takaisin kun koskaan ei tiedä mitä siellä takana piilee.


    • Tiuhti

      Minulle on tullut vastaavanlaisia puheluita useampia tänään, useammasta 882 alkuisesta numerosta. Puhelin soi kerran toimien näin houkuttimena soittaa numeroon takaisin. Luultavasti jokin kansainvälinen rikollisbisnes yrittää kalastaa rahaa? Ei siis kannata vastata, ellei halua tähtitieteellisä puhelinlaskuja.

    • yx'vaan

      Mulle tuli 88213200010 numerosta vastaava soitto... en soittanu takaisin

    • dfgbvc

      Ei kai kukaan soita takaisin muihin numeroihin kuin tuttuihin numeroihin? Soittakoot uudestaan.

      • lllllllllll

        VAROITUS. 88 alkuiset soitot ovat ns.kalastelusoittoja, eli huijataan ihminen soittamaan takaisin. Puhelu menee kalliiseen 'palvelunumeroon'.

        88 alkuiset numerot ovat ylikansallisia numeroita, jotka voivat sijaita ihan missäpäin maailmaa tahansa. Tekijöiden edesvastuuseen saattaminen ei varmaankaan onnistu. Joten,

        ÄLÄ SOITA !


    • Venäjältä

      Tuleeko muille outoja puheluita Venäjältä? Itselläni menee kohta hermot, kun puhelin pirisee nykyään jatkuvasti. Soittoja voi tulla päivässä useita kymmeniä useista eri numeroista.

      79210153861
      78143032756
      79535346822
      79212277312
      79535316547
      79210148686
      79535474756
      79214562336
      79004573605
      79116639451

      Numeroani en haluaisi vaihtaa, mutta taitaa olla kohta ainoa vaihtoehto...

    • JokisenJomppa

      Mulle tuli 881 alkuinen soitto ja 88 alkuiset tulevat Liettuasta. Yritin soittaa takaisin, mutta ei yhdistänyt. Meneeköhän mun omaisuus nyt?

      • Faw

        Mulle soitti kans ihan just 881 alkuisesta nrosta?


      • Pärde

        Sama täällä, juuri äsken kun olin menossa mobiilipankkiin !
        Numero 881 viittaa satelliittipuhelimeen (Mobile Satellite System). Näinköhän joku nappasi salasanat. Takaisin soitto ei ainakaan kannata - varmasti on kallista satelliittien kautta soitella.


    • Sieg_ittelles_vaan

      88 on uus-natsien käyttämä luku. Ehkäpä Pohjoismainen vastarintaliike yrittää lähestyä sinua?

      • Jusamasaurgo

        15.13 numero 881935212045


      • Keles

        Samasta numerosta tänään klo:12:33
        Enkä vastannut.


    • Huhheijjaa

      Mulle soitti myös tänään 10:32 (Suomen aikaa, itse oon ulkomailla) .. soi kerran jo loppui - 881935212045 en onneksi vastannut tai soittanut takaisin!

      • Apinaa_koijataan

        Sama numero soitti mulle ensin toissa päivänä iltapäivällä ja uudestaan tänään aamupäivällä. En ole kysellyt, onko vieraassa satelliittinumerossa tuttuja...


      • JJLehti

        Laittakaa numerolle esto päälle, ei häiritte sen jälkeen....!


    • iPhone6

      Mulle soitti 881938910123 enkä vastannut mutta miten saa estettyä ko numerot kokonaan soimasta?

      • iPhoneSE

        Sama ‭ 881938910123‬, voi yrittää laittaa numeron iPhonen estolistalle.


      • Samasama

        Sama numero soitti samaan aikaan.


      • molo70

        Sama 881938910123‬ soitti kl. 12:28. Ihan varmasti jokin huijari kyseessä. Ja antoi soida siis vain kerra eikä soita uudestaan.


      • Huijausta
        molo70 kirjoitti:

        Sama 881938910123‬ soitti kl. 12:28. Ihan varmasti jokin huijari kyseessä. Ja antoi soida siis vain kerra eikä soita uudestaan.

        Eilen ja tänään tullut soitto ko numerosta. En ole edes yrittäny soittaa takaisin.


    • 849

      Tänäpäivänä soitettu nomeroista.
      685 849 340 5 ja
      88 193 891 012 3
      Hälyttää kerran tai kaksi, varmaan huijareita ?

    • KaikkiHuijaavat

      Arvatkaapa ketkä noista huijaussoitoista hötyvät eniten? Oiken, ja siksi niitä ei estetä. Kansainväistä yhteistyötä parhaimmillaan.

      • TyhmiltäRahatPois

        Myös verottaja hyötyy hiukan molemmissa kohdemaissa. Intia ja jotkut pienemmät maat saa suuren osan ulkomaantuloistaan miljoonia työllistävästä huijausteollisuudesta. Miljoonat intialaiset opettelevat amerikanenglantia vuosikausia työllistyäkseen jossakin rehellisessä hommassa ja päätyvät huijareiksi. Aksentista ei päässe millään eroon. Varsinkin jos ja kun on sivistymätön ja lahjaton.


    • Estetty

      Laitoin juuri eston ja mulla ihan halpis kännykkä Samsung J5. Puhelimen oikeassa yläkulmassa valikko josta esto löyty.

    • Tripla3

      Muutamana päivänä 881834560215 soi pari kertaa en vastannu enkä vastaa

      • HuijaritKuriin

        On vastattava, muuten huijareille ei tule kuluja. Älä ole itsekäs ja idiootti. Yhteistyötä rikollisten nujertamiseksi.


      • Hamina

        Viikon ajan tullut 88 alkuisista numeroista soittoja, n 20 kertaa, 2-3 kertaa soi, ja sit loppuu. Ei auta numeronesto kun loppunumero vaihtuu joka kerta.- ...123.-..124.-..125


      • KaikkiHuijaavat
        Hamina kirjoitti:

        Viikon ajan tullut 88 alkuisista numeroista soittoja, n 20 kertaa, 2-3 kertaa soi, ja sit loppuu. Ei auta numeronesto kun loppunumero vaihtuu joka kerta.- ...123.-..124.-..125

        Mieti kuinka paljon kuluja teleyrityksille aiheutuu noista miljardeista lyhyistä vastaamattomista puheluista. Puhelinrobotti on jossakin Intian suurkaupungissa, sieltä puhelu kiertää useiden välivaiheiden kautta Suomeen ja sinun puhelin soi. Ja kaikkea tilastoidaan siinä sivussa eri paikoissa mahdollista laskutusta varten. Teleyritykset sallivat tämän, koska jotakin kautta he nettoavat siitä!


      • Estot
        Hamina kirjoitti:

        Viikon ajan tullut 88 alkuisista numeroista soittoja, n 20 kertaa, 2-3 kertaa soi, ja sit loppuu. Ei auta numeronesto kun loppunumero vaihtuu joka kerta.- ...123.-..124.-..125

        Mulle tuli kans useita 88 alkuisia soittoja. Laitoin joka kerran eston kun tuli eri numerosta. Nyt ei ole enää tullut mistään useaan päivään. Eston laitto on niin nopea ettei se rasita ja sillä hoituu.


    • 12345envastaa

      Tänään soi myös minulla. En vastannut.

    • Kiristää

      Eikö kukaan ole löytänyt 881xxxxxx alkuisille mitään yleistä estotapaa. Elisa ym. haloo?
      Pelottaa nimittäin että vastaa vahingoss taskussa ja jää päälle........Sitä varmaan yrittävätksin.

      • Estämällä

        Laitat vaan sinnikkäästi eston joka kerran kun saat puhelun. Otat ensin esiin tiedot ja jos sulla älykännykkä niin näytön oikeasta yläkulmasta löytyy valikko jossa on mm estä puhelu.


      • JotainJärkeäMukaan

        Opettele perusasiat. Missään tilanteessa et joudu maksamaan mitään puheluun vastaamalla. Ei tietystikään saa olla mitään soitonsiirtoja päällä.

        Voitte ihan vapaasti kuluttaa heidän aikaansa. He maksavat kaiken. Hakevät ymmärtämättömiä typeryksiä.


    • tuoretapausjoo

      Aloittaja aloittanut vuonna 2012?

    • Anonyymi

      Minulle tuli kolme tuntia sitten numerosta 1 (886) en muista loppua, poistin numeron.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe