Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttömällä usein on), menen takaisin sänkyyn odottamaan "varsinaista ylösnousemistani". Aaamuisin ajatus päivän kohtaamisesta tuntuu masentavalta. Mikään ei innosta eikä mistään meinaa saada otetta. Olen aloitekyvytön. Koetan kuitenkin pitää yllä jonkinlaista päivärytm iä enkä koko ajan makaile sängyssä vatvomassa murheita. Tosin minulla on tapana murehtia kaiken maailman asoita etukäteen. Jos ei muuten, niin keksin murehtimista, jotta oloni olisi turhamaisen tuttua.
Olen syönyt Mirtazapiinia vuosia ja nyt reilun kuukausi sitten aloittanut Seronilin. Tämän annoskoko on nykyään 40 mg. Alussa oli kuukauden 20 mg. Olen aiemminkin käyttänyt samaa lääkettä. Mitään muuta sivuvaikutusta kuin seksuaalisuuden katoamista en ole havainnut. Tuo seksihomma ei edes haittaa, koska asun yksin. Viimeksi palautui, kun lopetin lääkkeen käytön.
Yöt nukun suht koht kohtuudella pätkittäin melatoniinilla. Lääkärin mukaan myös Seronil auttaa uneen. En voine syyttää oloani huonosta yöunesta, koska olen nukkunut huonomminkin. Tiedän, mitä heikko yöuni tuo tullessaan.
Mikä teillä on auttanut aamumasennuksen?
Aaamumasennus
3
141
Vastaukset
- kanssamasentunu
Mulla auttaa tietokoneen avaaminen ja uusien uutisten lukeminen että mitä on tapahtunut maailmalla. Yot on todellakin pakko saada nukuttua sillä sitten on todella huono olo jos ei nuku.
- Keissa
Jospa noustessa et jää lojumaan sänkyyn. Nouset ja menet peilin eteen ja sanot omalle itselles hyvää huomenta ja vakuutat että siinähän seisoo ihan mukiinmenevä tyyppi, kerrassaan ainutlaatuinen maailmankaikkeudessa. Tosita samanlaista ei ole sa on totta. Asenteita voi muuttaa ja kääntää jatukset positiiviseen suuntaan.
- asiasta tietävä
Ensimmäinen kappale kuulosti tragikoomiselta. Aamumasennus on minulle uusi käsite.
Ehdotan, että alat liikuttelemaan silmiäsi. Tarkkailepas sängyssä maatessasi, mihin silmäsi kohdistat, niin teen sitten lisäehdotuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856