Siis olen nyt ruvennut vuokraamaan kerran viikossa 165cm lämminveritammaa, joka mielestäni jaksaa kantaa minua, ainakin oli kovin energinen...
olen siis 70kg painava, mutta aion lähiaikoina laihduttaa 65kiloon...
Olenko liian painava ? :oo
...
5
207
Vastaukset
- äöäöäöääö
Eiköhän heppa jaksa :) tai siis mene vain :) itse ainaki :)
- lämppärinomistaja.
no voi kuule kyllä se jaksaa. otappa vaikka huomioon että se ite painaa moooonta kertaa enemmä ku sinä. jos oisit 200kg painavampi niin asia vois olla toinen...
- heppatyttö
kiitos vastauksestasi. meinaan vaan kun mun paras kaveri tuli sanomaan mulle että oisin liian painava mun ylläpitolämppärille.. mut kiitos kuitenkin (:
- hhhhhhhhhhhhhhpkopi,
kyllä kuule jaksaa!! ratsastele vaan! joissain talleilla shettiksillä menee 50kg, joten miten sä et vois mennä lv???:)))
- hevostelia
Lämpöset jaksaa n 100 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741