eli okl odottaa. 15ov suoritin viime vuonna avoimessa, osaakos joku vihjata miten se vaikuttaa opiskelun alkuun, eli saanko hengailla vaan kun muut sen suorittaa vaiko tehdä vaikka jonkun sivuaineen sillä aikaa?
kiitokset viisaista vastauksistanne :)
apro suoritettu, hengailenko vaan kun muut opiskelee?
6
915
Vastaukset
- jaska
sekä yliopistosta missä opiskelet että siitä johon appron suoritit.
Helsingissä erityisopettajakoulutuksessa ei erkkapedan approlla voinut korvata mitään vaikka se oli suoritettu samaan yliopistoon (avoimen puolella) ja samalle proffalle. - Pinja
vaikka jostain aineesta bilsa matikka jne. jos se vaikka hyväksyttäisi niin sen voi sitten laittaa tutkintoon. Jos vaikka haluaa jostain aineesta tehdä cumun niin helpompaa, kun apro jo takana. Plussaksi varmaan luetaan töitä hakiessa, jos on eri aineista cumuja.
- Suoritin myös..
Olen tässä miettinyt ihan samaa..!?Suoritin keväällä kasvatustieteen appron ja aloitn nyt OKL:lla. Kuulemani mukaan Jyväskylässä luetaan aikaisempia opintoja hyväksi..mut en sit tiedä varmaks!!Missä paikkakunnalla aloitat opintosi?!
- lääk.yo
Kannattaa varmaan täältä kysellä ja saada mitä sattuu vastauksia tyyliin "musta tuntuu" (no hyvä jos jonkun vaatimustasot on niin alhaalla että se tyydyttää) sen sijaan että selvittäisi puhelinsoitolla tai sähköpostilla asian yliopistosta. Kumma että minun ei ole tarvinnut koskaan turvautua tämän palstan apuun, mutta mulla onkin sitten kaikki hoitunut aina hienosti. Olen siis aina asioinut suoraan kyseisen instanssin kanssa. Suosittelen.
- san
lääk.yo kirjoitti:
Kannattaa varmaan täältä kysellä ja saada mitä sattuu vastauksia tyyliin "musta tuntuu" (no hyvä jos jonkun vaatimustasot on niin alhaalla että se tyydyttää) sen sijaan että selvittäisi puhelinsoitolla tai sähköpostilla asian yliopistosta. Kumma että minun ei ole tarvinnut koskaan turvautua tämän palstan apuun, mutta mulla onkin sitten kaikki hoitunut aina hienosti. Olen siis aina asioinut suoraan kyseisen instanssin kanssa. Suosittelen.
Sepä on hyvä että on joku joka osaa asiansa kunnialla ja ihan itse hoitaa. Hyvin tehty, hyvä lääk.yo.!! Kylläpä olet parempi kuin minä ja muut.
Olen kuitenkin aika varma,että yliopistolla on tähänkin asiaan aika selvät toimintasuunnitelmat, sillä meitä appron jo suorittaneita lienee joka vuosi aika monta. Eli asian oikea laita selvinnee minulle ajallaan ilman, että soittelen ja kyselen ja vaivaan varmasti monta yon työntekijää huvikseni. Voisi jopa luulla, että lähes kaikkiin täällä käytäviin keskusteluihgin ja kyselyihin löytyisi joku parempi vastaaja..
Ajattelinpa vaan kysäistä teiltä. ihan noin vaan ajan kuluksi ja mielenkiinnosta. Anteeksi häiriö :) - ope
san kirjoitti:
Sepä on hyvä että on joku joka osaa asiansa kunnialla ja ihan itse hoitaa. Hyvin tehty, hyvä lääk.yo.!! Kylläpä olet parempi kuin minä ja muut.
Olen kuitenkin aika varma,että yliopistolla on tähänkin asiaan aika selvät toimintasuunnitelmat, sillä meitä appron jo suorittaneita lienee joka vuosi aika monta. Eli asian oikea laita selvinnee minulle ajallaan ilman, että soittelen ja kyselen ja vaivaan varmasti monta yon työntekijää huvikseni. Voisi jopa luulla, että lähes kaikkiin täällä käytäviin keskusteluihgin ja kyselyihin löytyisi joku parempi vastaaja..
Ajattelinpa vaan kysäistä teiltä. ihan noin vaan ajan kuluksi ja mielenkiinnosta. Anteeksi häiriö :)Joo, appron suorittaneita on suurin osa ainakin Helsinkiin päässeistä, joten koko porukka jatkaa siitä eteenpäin. Kaikki osat approsta ei tosin käy hyväksiluettaviksi, mutta suurin osa kuitenkin. Kun appro on tehty, opiskelut etenevät nopeammin maisteriksi tai jää aikaa myöhemmin tehdä esim. sivuaineita, joista ei kuitenkaan mun mielestä kannata aloittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712