HERÄTKÄÄ POHJOIS-KARJALAISET!!!

Huolestunut .

Teidän maanne saastuu vakavasti ja sen aiheuttaja on talvivaara ja ilomantsin pampalo.

Teidän korvaamaton luonto vesistö jne,, ovat kohta saasteen kyllästämiä.

Kohta on liian myöhäistä.

10

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö höpö

      Vuodot on saatu hallintaan ja seuraavaksi käynnistetään tehdas. Ei se kaivostoiminta mitään puutarhanhoitoa ole, sille on täällä netissä ihan omat sivut.

    • sydänkäpy74

      PÄÄ-ASIA ,että töitä on kuollaan me kuittenkin. Et sinäkään suolapatsas ole..


      Joku voisi yrittäjäksi alkaa "pahvista" ruumis-arkkuja tekemään,nythän me kaikki halutaa tuhkaksi. Riittää pahvikin hetken käyttöön. Ala yrittäjäksi..Minä markkinoin.

    • nusen uno

      Mustat metallin arvokaivokset on vasta tulollaan

    • totinen mies karjala

      Työ on tärkeää, eivät kaikki halua olla mitään punavihreitä pellejä jotka nostavat sossusta rahansa!

    • nusen uno

      Eikä kreikassakaan pyyhi enää hyvin ,Mutta vihreille on tärkeintä että venäjän ydinsähkö tulee vihreestä töpselistä se rauhoittaa piipertäjien mielen saasteetonta
      kun on rajan takana .

    • Aloittaja.

      Huolestunut eli aloittaja ei ole vihreitä,kannan vain huolta siitä mitä monet eivät näytä ymmärtävän.

      He katsovat lähes aina rahan etusijalle, he eivät nää tulevia sukupolvia missä ne asuvat.Oma napa työ ja työ ahneus on kyseessä ja järki on jättänyt.

      Jos tuo niin sanottu puhdas luonto saastuu pohjoiskarjalan viimeinen valtti on mennyttä.

      Itse olen sitä mieltä kaikkien kaivoshankkeiden tulisi loppua,talvivaara on jo tuhonnut koko alueen imagon,he eivät ennallista maisemaan kun tuo loppuu ja mahdotonhan se olisikin.

      Ihmisen ahneudella ei ole rajaa,vain raha sanelee terveydenkin uhalla.

      Vaikka en ole ekoihminen tai viherpuoleen kannattaja niin järki sanoo kaikille kaivos hankeille jyrkän kielon.

      Enolaiset älkää antako tulla minkäänlaisia kaivoksia alueelle,teillä kaikilla saastuu omat kaivot ja maat.

    • Nus,uno.

      Hyvähän se on täydellä mahalla ähkyssä pieruja päästellä
      Mutta Hyvää Joulua ja Onnellista Uuttavuotta 2013. kaikille turailijoille

    • raiskiomaaksi

      Kantsii kattoa Youtubesta, minkä näköisiä paikkoja ovat Talvivaaran maisemat, Hammaslahden vanha kaivosalue, Siilinjärven Yara alue ym. Kohta pilataan ehkä Tohmajärvi Tikkala-Hammaslahti alue, siellä jo drillaavat pelloilla : https://youtu.be/t5pUsREwyX0

      • aloittaja___

        Eikö noille saa stoppia.Ovat pilanneet jo suomen,tuotot valuvat ulkomaille.

        Kyllä tämä talvivaara tuli jo nähtyä ,vaikka tuolla 2012 oli kirjoituksia työtstä niin tässä ollaan ,eli olin oikeassa ettei siitä perälän hommasta ollut mihinkään muuhun saastuttamaan ihmisten omistukset.

        Annatteko edelleen tehdä saman pohjois -karjalaan?


      • eivihreä

        Monille suomalaisille näyttää olevan tärkeintä että pääsee jonkun rengiksi syömäpalkalla ja ison herran käskytettäväksi.

        Tuolta näyttää kun laitetaan kaivokset, tehtaat ja rahanteko ykkössijalle:
        http://www.chinahush.com/2009/10/21/amazing-pictures-pollution-in-china/
        Siellä ei viherpiiperot sotke kaivosten pyörittämistä ja paikallisilla riittää töitä jopa 10-12 tuntia päivässä.

        Nykysuomalaiset ovat niin erkaantuneita luonnosta, etteivät edes kunnolla tajua mistä se ruoka tulee. Nämä cityvihreistä ja töpselisähköstä jankkaavat ovat yhtä vieraantuneita luonnosta kuin herjaamansa hörhötkin.

        Putkiaivoisille pääasia on vain työ, työ, työ ja verot. Äly ei riitä käsittämään, että miljardivoitot noista kaivoksista valuvat jonnekin muualle, ja tänne jää vain raiskattu luonto.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe