Oletko työelämässä ja jos olet, niin mitä teet ja kuinka paljon?
Itse olen osatyökyttömyyseläkkeellä ja työni on kevyttä sisätyötä, jossa kävelen, seison ja istun. Välillä konttaan pöytien alla.
Aion hakea kokoaikatyökyvyttömyyseläkettä, koska en jaksa. Jos en pääse, niin otan lopputilin, kun seuraavat YT-neuvottelut tulevat.
Töiden jälkeen vaan makaan ja nukun. Viikonloppuisin jaksaa käydä kylässä taikka elokuvissa.
T: 1
P.S
Nimetkää itsenne esim. numeron mukaan, niin tietää kuka on kuka.
Fibromyalgia ja työelämä!
fibro 1
3
580
Vastaukset
- ikikukka
Millä perusteella ja mistä vakuutusyhtiöstä sait osatyökyvyttömyyseläkkeen? Fibrostako? Minä hain eikä sitä myönnetty. Teen kohtuullisen raskasta "hoito"työtä. Vaihdoin jo kerran ammattia, ja nyt olen neuvoton
- fibro 1
Perustetta en tiedä, koska sitä ei päätöksessä lue ja vakuutusyhtiötä en kerro. Näitä asioita ei vaan voi kertoa täällä. Nämä tekstit ovat täällä seuraavat 10 vuotta. Siksi.
Minulla on muitakin sairauksia.
Jatkossa ajattelen vain omaa parastani.- ikikukka
Toivottavati pääset eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862