Minulla on siis poskipäiden kohdalla molemmin puolin noin 3senttiä leveät, 1,5 senttiä korkeat ja 0,5 senttiä kohollaan olevat pahkurat, aivankuin silikonit ja iho on kireällä niiden kohdalla. Noin viikon ovat olleet.
Kysyisin tietääkö kukaan noista?
Voiskohan ne johtuu helteistä (nesteturvotusta), tulehtuneista finneistä tai kenties siitepöly allergiasta (en aikaisemmin ole allergoinut).
outo kasvonkohotus
4
903
Vastaukset
- roa79
Hmm.. en oikein tiedä, itellänikin joskus olla tuon tyyppistä juttua, varsinkin vaikeina akne aikoina. Mulla tosin turposi vaan aina jompikumpi puoli ja sekin hävisi muutamassa päivässä.. Kun on jo noin kauan ollut ja sitä on molemmilla puolilla niin menisin ehdottomasti lääkärille.. (Varsinkin jos syöt Roaa!!)
- ....
Poskiontelontulehdus. katso lattiaan kunnolla niin että kasvot katsoo alas (olen huono selittämään) ja jos niissä kohdissa tuntuu painoa ja tuntuu erilaisilta on kyllä tulehdus
- kari
se olikin ruusufinni, joka ilmaantuu yli kolmekymppisille (itse 34v.) ja normaali finni hoitoaineilla ärsyyntyy josta moinen turvotus.
Hoidetaan erikoisrasvoilla.
Ja tässähän ei ole päätä, eikä tule mitään ulos puristattaessa. - sanat, mutta
olen 53v nainen. Rakasta aurinkoa, mutta olen ollut myös "onnettomuudessa". Kuka osaisi neuvoa, millainen laserhoito vai mikä tähän auttaisi? Kauneusleikkaukset maksavat maltaita, ei löydy minun kukkarosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679