Suukapula

Femma

Onko kenelläkään kokemusta ballgageistä?
Onko tehokkaita?

27

12877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gag

Ne on tehokkaita kuolantuottajia, ääntä ne eivät pahemmin vaimenna.

• aviomies

Meillä käytetään pallosuukapulaa erittäin usein. Naisesta tulee huomattavasti kuuliaisempi kun on laitettu suukapula. :)

• Vaimo

Itse en kyllä pidä pallosuukapulasta ensikokemuksen jälkeen. Remmi sattui suupieliin ja kuolaa tosiaan valui jatkuvasti.
        Ennemminkin se oli tosi nöyryyttävä kokemus kuin tehokas äänten vaimentaja.

• jen
        Vaimo kirjoitti:

Itse en kyllä pidä pallosuukapulasta ensikokemuksen jälkeen. Remmi sattui suupieliin ja kuolaa tosiaan valui jatkuvasti.

Olen ymmärtänyt niin että myöskin se kuolan valuminen kiihottaa joita kuita.

• slave
        Vaimo kirjoitti:

Eikös nöyryytys ole osa sitä leikkiä?
        Itse ainakin saan tyydytystä myös nöyryytyksestä.

• jen
        slave kirjoitti:

siitä tietenkin hommahan on puhdasta S/M seksiä.

• slave
        jen kirjoitti:

siitä tietenkin hommahan on puhdasta S/M seksiä.

Niin miten noita sitten haluaakaan nimitellä.
        S/M lienee enemmän tuonne kivun tuottamisen puolelle ja nöyryytys sitten enemmän ehkä D/s -jutuksi.

• jen
        slave kirjoitti:

Niin miten noita sitten haluaakaan nimitellä.
        S/M lienee enemmän tuonne kivun tuottamisen puolelle ja nöyryytys sitten enemmän ehkä D/s -jutuksi.

Anteeksi mitä on D/S

• Jussi
        jen kirjoitti:

Anteeksi mitä on D/S

veikkaisin, siis jotain tyyliin master ja slave

• jen
        Jussi kirjoitti:

veikkaisin, siis jotain tyyliin master ja slave

siis master nöyryyttää slavea. Noin hieman kyseisiä sivuja selanneena näen kyllä usein naisia/miehiä sidottuina ja kapuloituna mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Uskoisin että sattuukin jonkin verran. Itse en ole kokeillut, mutta ajatus kyllä kiehtoo. Kovaa kipua en kyllä oikeasti kaipaa.

• Markus
        jen kirjoitti:

Olen ymmärtänyt niin että myöskin se kuolan valuminen kiihottaa joita kuita.

Onhan se kuolan valuminen aika kinkyn näköistä.. Sellaista pientä kiusaamista, jonka tarkoituksena ei ole satttaa vaan sopivasti nöyryyttää.

Kuolaa saa aikaan sitten enemmän jos käyttää sen rei'itettyä variaatiota drool gag:ia. Pallo-osa näyttää pieneltä sählypallolta. Ei mitenkään erityisen hyvä äänenvaimennukseen, mutta erinomainen jos pitää kuolan valumisesta :)~

Tämän vuoden sexhibitionin tv-mainos oli varsin aika hauska. Mainoksessa kuvattiin tyttöä, joka yritti puhua kananmuna suussaan. Eihän siitä mitään tullut, ja tyttö repesi spotin lopussa täysin. Ja kuvaruutuun tuli teksti: "Älä puhu muna suussa". Upea mainos :)

Jos tosin olisin saanut valita, niin tyttö olisi saanut olla tiukasti sidottuna. Mutta menihän se noinkin.

• subbari
        jen kirjoitti:

siis master nöyryyttää slavea. Noin hieman kyseisiä sivuja selanneena näen kyllä usein naisia/miehiä sidottuina ja kapuloituna mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Uskoisin että sattuukin jonkin verran. Itse en ole kokeillut, mutta ajatus kyllä kiehtoo. Kovaa kipua en kyllä oikeasti kaipaa.

Jokainen toki määrittelee suhteensa luonteen ja sen mikä itse on, mutta listaan tässä muutaman oman mielipiteeni.

S/M on enemmän tuonne kivun tuottamisen puolelle menevää toimintaa. Sitä voi mielestäni harrastaa riippumatta siitä kutsuuko itseään Masteriksi, Domiksi, subiksi tai slaveksi.
        Tiedän että on ihmisiä, jotka harrastavat S/M ilman varsinaista seksiä tai muuta suhdetta.

Dom/sub ja Master/slave ovat sitten enemmän samaa asiaa. Yleisesti suhdetta, johon liittyy Dominointi eli alistus ja submission eli alistuminen, kutsutaan D/s suhteeksi.
        Usein kyseessä on EPE, eli Erotic Power Exchange. Tällöin valta on sessioissa Domilla ja tilanne ikäänkuin palautuu tasa-arvoiseksi session loputtua. Myös turvasanat yms. ovat tässä käytössä. Tähän D/s-juttuun usein kuuluu seksi ja myös tuo S/M puoli.
        Ehkä määrittäisin tuon Master/slave jutun enemmän TPE tyyppiseksi. TPE:llä tarkoittaen tässä tapauksessa Total Power Exhangea, eli kokonaisvaltaista vallan siirtoa Masterille. Tällöin kyse lienee enemmän tavasta elää kuin sessiopohjaisesta jutusta.

Tavallisempaahan on S/M:n & Bondagen eli sitomisen liittäminen osaksi suhteen seksiä. Se millä nimellä silloin kumpaakin kutsuu on sitten kunkin itse pääteltävissä.

Jos joku haluaa enemmän jutella niin voin vaikka maililla jatkaa. Täällä keskusteluilla on tapana vaipua unholaan.

• Markus
        subbari kirjoitti:

Jokainen toki määrittelee suhteensa luonteen ja sen mikä itse on, mutta listaan tässä muutaman oman mielipiteeni.

S/M on enemmän tuonne kivun tuottamisen puolelle menevää toimintaa. Sitä voi mielestäni harrastaa riippumatta siitä kutsuuko itseään Masteriksi, Domiksi, subiksi tai slaveksi.
        Tiedän että on ihmisiä, jotka harrastavat S/M ilman varsinaista seksiä tai muuta suhdetta.

Dom/sub ja Master/slave ovat sitten enemmän samaa asiaa. Yleisesti suhdetta, johon liittyy Dominointi eli alistus ja submission eli alistuminen, kutsutaan D/s suhteeksi.
        Usein kyseessä on EPE, eli Erotic Power Exchange. Tällöin valta on sessioissa Domilla ja tilanne ikäänkuin palautuu tasa-arvoiseksi session loputtua. Myös turvasanat yms. ovat tässä käytössä. Tähän D/s-juttuun usein kuuluu seksi ja myös tuo S/M puoli.
        Ehkä määrittäisin tuon Master/slave jutun enemmän TPE tyyppiseksi. TPE:llä tarkoittaen tässä tapauksessa Total Power Exhangea, eli kokonaisvaltaista vallan siirtoa Masterille. Tällöin kyse lienee enemmän tavasta elää kuin sessiopohjaisesta jutusta.

Tavallisempaahan on S/M:n & Bondagen eli sitomisen liittäminen osaksi suhteen seksiä. Se millä nimellä silloin kumpaakin kutsuu on sitten kunkin itse pääteltävissä.

Jos joku haluaa enemmän jutella niin voin vaikka maililla jatkaa. Täällä keskusteluilla on tapana vaipua unholaan.

No on se nyt kumma, että haluat keskustella lisää tästä aiheesta!

Alkuperäisenä aiheenahan olivat suukapulat, joiden nimenomainen tarkoitus on KESKUSTELUJEN ESTÄMINEN! EI LISÄKESKUSTELU!

subbari perhana :)

• subbari
        Markus kirjoitti:

No on se nyt kumma, että haluat keskustella lisää tästä aiheesta!

Alkuperäisenä aiheenahan olivat suukapulat, joiden nimenomainen tarkoitus on KESKUSTELUJEN ESTÄMINEN! EI LISÄKESKUSTELU!

subbari perhana :)

Tämäkin teksti on kirjoitettu pallokapula suussa.

• Markus
        subbari kirjoitti:

Tämäkin teksti on kirjoitettu pallokapula suussa.

Pallo suussa ja käsiraudat ranteissa? Ole varovainen, ettet hukkaa avainta. Tänään kun on perjantai 13. päivä.. ;)

• aino
        Markus kirjoitti:

Pallo suussa ja käsiraudat ranteissa? Ole varovainen, ettet hukkaa avainta. Tänään kun on perjantai 13. päivä.. ;)

Siinä istuessasi kuulet ulko-oven käyvän, vanha Aili mummosi on tullut kylään ja ovikin oli auki...

• subbari
        Markus kirjoitti:

Kun itse lukitsee, niin tulee laitettua etupuolelle ja pidettyä avimet tallessa.
        Mukavampaa toki olisi kädet raudoissa selän takana ja avain toisen hallussa.
        Ja sen pelkän pallosuukapulankin voisi vaihtaa nahkahuppuun, jossa on intergroidut suukapula ja silmäsiteet.

• jen
        subbari kirjoitti:

Kun itse lukitsee, niin tulee laitettua etupuolelle ja pidettyä avimet tallessa.
        Ja sen pelkän pallosuukapulankin voisi vaihtaa nahkahuppuun, jossa on intergroidut suukapula ja silmäsiteet.

Mistä ostit kyseiset välineet?

• Markus
        jen kirjoitti:

Jos etsit monipuolista välinekauppaa, niin Suomen rajat tulevat äkkiä vastaan. Katsasta nyt ainakin http://www.bdsmtoybox.com jenkkilästä. Pelkkiä suukapuloita on myynnissä lähemmäs sata.

International order:ien kuljetuskustannus on aika korkea, vähän yli 40 dollaria. Kannattaa siis tilata kerralla paljon rompetta. Kaapit täyteen leikkikaluja :)

Löydätkö saitilta mitään mielenkiintoista?

• subbari
        jen kirjoitti:

XTC-shop oli Albertinkadulla joskus vuosia sitten.
        Sieltä sai vähän erikoisempaakin vermettä.
        Lopetti kyllä jo aikoja sitten.

• Markus
        subbari kirjoitti:

Olet siis s ilman D:tä. Ja ilmeisesti myöskin Mf-yhdistelmän f ? Viestisi ei kerro.

• subbari
        Markus kirjoitti:

Olet siis s ilman D:tä. Ja ilmeisesti myöskin Mf-yhdistelmän f ? Viestisi ei kerro.

Olen female-s ilman male-M:ää

• Rubbe
        Markus kirjoitti:

Jos etsit monipuolista välinekauppaa, niin Suomen rajat tulevat äkkiä vastaan. Katsasta nyt ainakin http://www.bdsmtoybox.com jenkkilästä. Pelkkiä suukapuloita on myynnissä lähemmäs sata.

International order:ien kuljetuskustannus on aika korkea, vähän yli 40 dollaria. Kannattaa siis tilata kerralla paljon rompetta. Kaapit täyteen leikkikaluja :)

Löydätkö saitilta mitään mielenkiintoista?

Pitäkö lähteä tilailemaan jenkkilästä, eikö muka Eroopassa ole. siis linkkejä please?!?

• Markus
        subbari kirjoitti:

Olen female-s ilman male-M:ää

No niin arvelinkin, mutta piti varmistua. Jos haluat vaihtaa ajatuksia, niin kirjoita osoitteeseen [email protected]

• Vaimo
        slave kirjoitti:

Onhan se niinkin mutta omakokemukseni oli mieheni
        yllätystempaus.
        Olimme puhuneet sitomisleikeistä ja ajattelin suostua koska lähes kaikkea voi kokeilla ainakin kerran. Kun hän oli sitonut käteni kyynärpäistä yhteen ja peittänyt silmäni hän pyysi että avaisin suuni. Lopun varmaan arvaattekin.
        Kun ei osaa kuvitellaakkaan moista laitetta ja sitten sellainen painetaan suuhun niin onhan siinä paniikissa.
        Voin sanoa että asiasta puhuttiin jälkeenpäin.. .

• hmm
        Vaimo kirjoitti:

yllätystempaus.
        Olimme puhuneet sitomisleikeistä ja ajattelin suostua koska lähes kaikkea voi kokeilla ainakin kerran. Kun hän oli sitonut käteni kyynärpäistä yhteen ja peittänyt silmäni hän pyysi että avaisin suuni. Lopun varmaan arvaattekin.
        Kun ei osaa kuvitellaakkaan moista laitetta ja sitten sellainen painetaan suuhun niin onhan siinä paniikissa.

No eipä ihme, että tuli paniikki. Kerro kuitenkin, miten miehesi olisi pitänyt asia järjestää, jotta tilanne olisi ollut sinulle mieluinen? Voitko kuvitella tilannetta, jossa suukapulointi herättäisi positiivisia väristyksiä?

• mies345
        Vaimo kirjoitti:

yllätystempaus.

Tämä oli hyvä juttu, onko tullu vielä kokeiltua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6935
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      827
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      746
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe