14 vuotias ja raskaana (LUE)

-98

Heippa !

Tulisin tänne nyt kertomaan mun oman tarinan ku aika paljon näkyy ihmisiä kismittävän nää 12-15 vuotiaat "provot" jotka sanoo olevansa raskaana. Älkää heti leimatko, että koko juttu ois täyttä puuta heinää. Okei joo, joissakin tapauksissa tarina kuulostaa jo itsessään niin uskomattomalta, että tuskin se totta on. Mutta ite uskon monia jotka vähänkin tietää asioista jotain. Ja osaan ehkä samaistua näihin kaikkiin tyttöihin täällä paremmin kuin sellainen joka ei ole saman ikäinen ja raskaana.

Nyt varmaan monien mieleen tuli sellanen ajatus että mäkin oon menny paneskelemaan jotain koulun suosittua jätkää vessassa välitunnilla ilman kortsua koska mä vaan en välitä. No, väärin meni. Niin kauheelta kun se kuulostaakin (ja epäuskottavalta) niin mut raiskattiin noin 6kk sitten. Tämä kyseinen mies, noin parikymppinen, ei tietenkään mitään ehkäisyä käyttänyt, enkä mäkään popsinut pillereitä koska ei mulla sellanen kunnon ehkäsy ajankohtasta oo. En suunnitellu harrastavani seksiä vielä ainakaan kolmeen vuoteen. Mutta niin siinä sitten kävi että mies jätti mut ku nalli kalliolle sinne ulos. Ekana en ees ajatellu mahdollisuutta olla raskaana, koska mun kuukautisten puolesta se ois tavallaan "mahdotonta". Mutta koska ei mulla kuukautiset oo ollu ku vähän päälle vuoden niin kaiken näkösiä epäsäännöllisyksiä sitten tapahtuu. Kun kerrottiin poliisille tästä raiskauksesta ja mies - onneks - saatiin kiinni ja vankilaan, mun äiti alko passittamaan mua lääkärille koska se oli jostain syystä ihan varma että mä oon raskaana. Tällä kertaa sen vainoharhasuus osu oikeaan, ja lääkärissä kerrottiin että mä oon raskaana niin tietysti menin shokkiin. Ihan vaan siitä että oon ihan liian nuori tähän, ja siitä että kannan mun sisällä sen miehen lasta joka jätti muhun ihan hirveet traumat. No, aborttia mulle ehdotettiin, mutta sitten ajattelin että ei tää oo sen lapsen syy. Mut se oli kuitenki jo päässy aluilleen (vaikka ei kuitenkaan niin paljon etteikö aborttia vois tehdä) ja haluun antaa sille elämän.

Tässä nyt sitten pikkunen lepäilee mun masussa ja vielä vähän puntaroin että kasvattaisinko mun vanhempien kanssa mun lapsen, vai antaisinko adoptoitavaks, koska mulla on kaikki vielä ihan kesken. Mä oon vielä ihan kesken. Saa nähdä millaset tunteet mulle nousee pintaan kun saan pikkusen mun syliin ja nään sen kunnolla ekaa kertaa :)

Toivottavasti tää nyt vähän avas joidenki silmiä että kyllä täällä tottakin puhutaan eikä kaikki vaa tuu tänne provoilemaan ihan ilkeyttään. Ja jotkut on vielä mustakin nuorempia ja tarvitsee enemmän apua ja tukea. Älkää olko ilkeitä tällasessa asiassa, jotkut vaan oikeesti tarvii _apua_.

14

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanaton...

      en voi muuta sanoa kun et tää on kyl täyttä totta....

    • tsirbulaulla

      mun kaveri joutu linnaa just ku se jyysti jotai horoo pihal. toi tapahtu 6kk sit ja nyt se äijä on linnas.

      kunnioitan sua! oot rohkee ku uskallat pitää lapsen. Ajattelin itekki tehä lapsen oon 14 kans ja tyttö

      • -98

        noo, empä usko että tää "horo" olen minä... :)


    • äiti 26 v

      Okei pakko sanoo et oot ihan ällistyttävän kypsän olonen 14 vuotias. On tullu luettuu näitä muiden tekstejä ja siellä ei edes osata kirjoittaa kunnolla.

      Ja sitten tää sun tarina... Tekis mieli vaan tulla halaamaan sua, koska oot niin rohkea! Ei moni ton ikänen ja noin kohdeltu pystyis lasta synnyttämään ja ehkä jopa pitämään.


      Kaikkee hyvää sulle ! Herkistyin tästä tekstistä niin paljon... Voimia ja haleja :)

    • ....

      Jos mä olisin sä tekisin abortin, voi lapsiparat! :/

      • -98

        no eipä taida olla enää kovin järkevää tässä vaiheessa kun viikkoja on mennyt jo aikalailla...


    • Selvä.

      Ai että nyt jo vankilassa? Mut on raiskattu yli 2v sitten ja oikeudessa tapellaan.

      • -98

        kyllä, en tiiä mikä oikeen pisti vauhtia käsittelyyn, oisko raskaus ollu osa syynä. Mutta sun tilanteesta en tiedä, näissä käsittelyajoissa on varmasti paljon eroja esim. siihen nähden missä päin asut...


    • 18väiti

      Oot ihan uskomattoman rohkee tyttö!Ois niin hirveen kiva jutella enemmänkin. T18v 1v tytön äippä

    • 1998

      Onneks olkoo, oot tosi rohkee:) Mä oon kans 14wee enkä kyllä ikinä pystyis ottamaa lasta!

      • thats true

        Oot tosi rohkee! Onnee :) terkkui ja halei ja kaikkee hyvää sulle ja pikkuselle!


    • sellastataas

      Raiskattiin 6kk sitte ja vielä puntaroit pidätkö vai teetkö abortin.......Mä vähän epäilen että valvira antaa enää vikalla kolmanneksella kenenkään tehä aborttia.

      • ymmärtäväinen

        Adoptio ja abortti ihaeri asia, opettele lukemaan


    • Haahahah

      Juota sille sun lapselles ES nii se rubee bäriseE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe