Älkää naurako, tää on paljon mietityttänyt mua.
Olen runkannut jo jonkin aikaa ja essari on jäänyt hepin taa. Onko tää nyt se poikuuden menetyksen merkki ?
Naista en oo saanut, vaan mistä ne muijat tietää et onko mulla poikuus menny, kun essarikin on jo löysä. Please asiallisia vastauksii.
mikä se "poikuus" tosiaan on?
6
1469
Vastaukset
- Zapam
siis miten tähänki voi vastata asiallisesti ja nauramatta??? hommaa poika nainen ittelles..
- A:J
ÖÖ mun mielestä "poikuus" menee silloin ku ekaa kertaa olet sekstannu naisen kanssa, sanonta kai toi vaan on. Mies puolisilla ei mitään radikaalia muutosta ole kuten naisilla(immen kalvo). Nainen voi huomata sun mahdollisen "poikuuden" jos sä oot ihan tumpelo sangyssä, mut älä välitä sekin korjaantuu ajan ja kokemuksen myötä. Onnea vaan naisten kanssa!
- poikanen
No sittenhän se (onneksi)onkin turhaa huolta sen "poikuuden" menettämisen kanssa.
Ei minulla ainakaan oo mitään kiirettä, jos kukaan, eikä ainakaan muijat nää sitä minusta. - tumpelo
Tuntuu et olen ihan tumpelo naisten kanssa.Se poikuus on menny ajat siten.Jännitän ym. sängyssä. Onkos mulla se poikuus jälellä , vai ei ?
- paskat
sekstaamisessa. sekstaaminen on ns. seksin harrastamista vaatteet päällä eli sekstaamisen aikana ei olla sukupuoliyhteydessä. halusin vain korjata ettet joudu tuon asian kanssa myöhemmin naurunalaiseksi.
- A:J
paskat kirjoitti:
sekstaamisessa. sekstaaminen on ns. seksin harrastamista vaatteet päällä eli sekstaamisen aikana ei olla sukupuoliyhteydessä. halusin vain korjata ettet joudu tuon asian kanssa myöhemmin naurunalaiseksi.
vai tollaista sä sanot heh. enpä oo kuullutkaan! minun mielestäni sekstaaminen en seksin harrastamista eli sitä ihan oikeaa... mut voi olla että eripuolella suomea ja eri ikäryhmässä sitä voi myös tossa merkityksessä käyttää. ehkä mä oon vaan liian vanha heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181