En pysty rukoilemaan

k.kiusaantunut

Olen niin vihainen Jumalalle. Miksi hän sallii tämän? Jumalan pitäisi itse tajuta, rukoilematta, että peruttaa tuomionsa: ystäväni kertoi että on vakavasti sairas. Järkyttävää. En pysty rukoilemaan koska koen ettei se auta.

Olen todella järkyttynyt. Aina kuulee vain ikäviä uutisia. Masentaa.

Mikä Jumala se tämmöinen on? Seuraava olen varmaan minä... tai sitten sinä. Kirjoitin tuon että tajuaisit. Ette mitään tajua ennen kuin omalle kohdalle sattuu.

Kaikki on hyvin niin kauan kun itsellä on asiat hyvin, tunnutte ajattelevan. Näillä palstoilla tulee hyvin esiin ihmisen itsekkyys ja pahuus.

Vaikka kuinka katson en löydä nyt aurinkoa, ulkona on harmaata. Viime yönä on varmaan satanut. Vesilätäköitä, joihin lapset hyppivät värikkäät kumisaappaat jaloissaan.

Olen niin surullinen, ja avuton. En pysty auttamaan.

Jos Jumala on Luoja, Hän pystyisi parantamaankin. Ikävä kyllä ei ole ratkaisua.

Rukoilkaa minun puolesta. Että tästäkin menetyksestä selviäisin ja sydämeni kovettuisi, enkä tuntisi enään kipua.

Toisen sielun puolesta.

98

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aglius

Usko on rakkaussuhde, siihen ei kuulu kaupankäynti. Ihmiselle on määrätty elämisen rajat ja ajat. Mailma on saastunut ja myrkyttynyt, ei täällä ole kohta enää tervettä ihmistä olkoot uskova tai ei, n'äin se vaan menee.

Itse hautasin puolisoni parhaassa iässään, jäimme lasten kanssa suremaan ja kaipaamaan, mutta mennyt mikä mennyt.

Täytyy vaan elää niin että tuli lähtö aamusta tai illasta pääsee itse perille ja muitakin jos mahdollista.

Jumalan syytetly ei auta mitään, ei ihminen voi mitään luojalleen, eikä pääse ymmärtämään elämän realiteetteja olkoot niin suuri uskossaan kuin onkin.

Muutamat luulevat hallitsevansa ja määräilevänsä Jumalaakin, ja Hän sallii senkin ylvästtelyn, mutta aika viisastuttaa useimmat ja palauttaa maan päälle.

• hm.mmmm.

Uskoisiko tuota hmmmmm. Säälin kerääminen kun on yksi keino päästä pälkähästä.

• k.kiusaantunut

Otan osaa.

Ihmettelen ihmisiä jotka kykenevät vielä uskomaan Jumalaan. Minusta se on niin lapsellista.

Olen kateellinen eräällekin ihmisille, joka on jo vanhus. Hän piti taidenäyttelyn ja kuvissa oli enkeleitä, äitejä ja lapsia. Hän oli tehnyt myös paperinukkeja.

En lainkaan ymmärrä itseäni miksi minua inhottaa ihmiset jotka ovat jääneet lapsen asteelle, ja uskovat vielä suojelusenkeleihin.

Minulla se "lapsenusko"mureni jo alle kolmekymppisenä.

He joilla on mennyt hyvin, eivät ole joutuneet kasvamaan pystyvät vielä uskomaan.

Sinä et niin lapselliselta vaikuta. Vaikka uskot Jumalaan. En tiedä mistä se johtuu, olet erilainen. Sua kykenen ymmärtään. Kiitos viestistäsi.

• kylväisit oikein

Miksi viljelet toivottomuutta saarnaaja aglius? Ei ole ihme että niin moni kärsii, kun julistajatkin toimivat vastoin Jeesuksen opetuksia.

• punnustelija
        k.kiusaantunut kirjoitti:

Otan osaa.

Ihmettelen ihmisiä jotka kykenevät vielä uskomaan Jumalaan. Minusta se on niin lapsellista.

Olen kateellinen eräällekin ihmisille, joka on jo vanhus. Hän piti taidenäyttelyn ja kuvissa oli enkeleitä, äitejä ja lapsia. Hän oli tehnyt myös paperinukkeja.

En lainkaan ymmärrä itseäni miksi minua inhottaa ihmiset jotka ovat jääneet lapsen asteelle, ja uskovat vielä suojelusenkeleihin.

Minulla se "lapsenusko"mureni jo alle kolmekymppisenä.

He joilla on mennyt hyvin, eivät ole joutuneet kasvamaan pystyvät vielä uskomaan.

Sinä et niin lapselliselta vaikuta. Vaikka uskot Jumalaan. En tiedä mistä se johtuu, olet erilainen. Sua kykenen ymmärtään. Kiitos viestistäsi.

"Minusta se on niin lapsellista."

No niinhän tämä saattaa siltä tuntua. Sua kasvatetaan aikuisen uskoon vaan nyt. Aika on naurun aika itkun, nyt sulla jälkimmäinen.

Elä murehdi. Kyllä Herra sut ajallaan sitten ilon plaaniin nostaa.

• mieluummin aikuinen
        kylväisit oikein kirjoitti:

Miksi viljelet toivottomuutta saarnaaja aglius? Ei ole ihme että niin moni kärsii, kun julistajatkin toimivat vastoin Jeesuksen opetuksia.

Taas yksi lapsellinen kanavalla.

• mix3

lahkokastettu ei rakasta edes omiaan. Purevat ja raatelevat vain niitä jotka heidän mielestään ovat alempi arvoisia. Itse pyrkivät opettamaan kuitenkin apu tuo lisää ahdistusta ja tuskaa. Tämä kuuluu helluntailaisuuteen ja karismaattisuuteen.

• aglius

En ole mikään saarnaaja, mutta pyrin siihen että jokaisella olisi rauha ja lepo kaiken inhimillisen vaikeuden keskellä, ja se ei tule siitä, että jo rasitettuja ihmisiä raisitetaan tyhjillä lupauksilla vielä lisää.

Jos joku kysyy, kerron, että Jumala on kaikkivaltias, mutta meillä ihmisillä ei ole nappia josta painamalla voimme saada kaiken mitä Kaikkivaltius pitää sisällään niin itsellemme eduksi.

sellaista nappia ei ole olemassa vaikka moni koettaa esittää olevansa sellaisen haltija.

Jumalan armon kautta ihmispoloisella on mahdollista periä iankaikkinen elämä, kaikki muu on ohimenevää ja päättyy milloin päättyyklin, siihen ei meillä ole valitusoikeiutta.

inhorealismi ei ole suosittua, mutta loppujen lopuksi se on kaikkein kestävintä tässä ajassa.

• aikuisena

ihminen koostuu inhorealistisista määreistä. Edellinen on pakko hyväksyä.

• mix3

teoista en sinua tunnista muuksi kuin yhdeksi passkanpuhujaksi. Asiat näyttävät näennäisesti hyväksyttävilta mutta niistä tulee esiin irvistelemään sinun herrasi. aglius.
        Pistä pää pensaaseen ja ole vaiti.

• aglius
        mix3 kirjoitti:

teoista en sinua tunnista muuksi kuin yhdeksi passkanpuhujaksi. Asiat näyttävät näennäisesti hyväksyttävilta mutta niistä tulee esiin irvistelemään sinun herrasi. aglius.

Minun Herrani on Jeesus Kristus ja siitä en luovu enkä luovuta en milliäkään.

piste

• olet sekotus skeidaa
        mix3 kirjoitti:

Ilkeästä tekstistä voi jokainen nähdä, että samainen kiusaaja viihtyy edelleenkin Helluntai-palstalla.

Oletko pyytänyt Tomikselta jo anteeksi, Agliukselta voisit nyt samantien pyytää äskeisen.

• Ei kavenneta elämää, sillä Hän on luvannut olla kanssamme aina maailman loppuun asti. Kaikissa sen vaiheissaan ja kokemuksissaan.

Kiitos ja aamen Herra Jeesus. :)

• en lahkol.
        olet sekotus skeidaa kirjoitti:

Ilkeästä tekstistä voi jokainen nähdä, että samainen kiusaaja viihtyy edelleenkin Helluntai-palstalla.

Oletko pyytänyt Tomikselta jo anteeksi, Agliukselta voisit nyt samantien pyytää äskeisen.

Eikö ole avaus tehty ilmeisesti sinun tähtesi?
        Miksi yllytät meitä joitain vastaan?
        Kalamössöä palstalle lähettäjä saattaa olla avuksi lähetä sähkösanoma.

• öööööööö!!!!
        aglius kirjoitti:

Minun Herrani on Jeesus Kristus ja siitä en luovu enkä luovuta en milliäkään.

piste

kolmekin pistettä. . . Ei sinua ole kukaan käskenyt luopumaan Jeesuksesta Kristuksesta vaan siitä lahko-opista joka vie mennessään luulevaiset.

• Missä herätys
        aikuisena kirjoitti:

ihminen koostuu inhorealistisista määreistä. Edellinen on pakko hyväksyä.

Missä on se luvattu suuri herätys. Valehtelijoita tv7 ssa kyllä löytyy mutta myös niitä hartauden pitäjiä jotka ovat totuudellisia tosiasioita kohtaan eli ei ole mitään herätystä ainakaan havaittavissa.

• On aika elää ja on aika kuolla. Vaikka me täältä aikanamme lähdemme, tärkeintä on kuitenkin sielujen pelastuminen Jeesuksessa Kristuksessa.

33. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
      34. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa." Matt.6

Rukoilen että sydämesi pehmentyy ja tunnet vain rakkautta Herraa kohtaan ja saat rauhan sydämeesi! Muista tämä:Täydellinen rakkaus karkoittaa pelon. Ole siunattu!

• ou jee

• k.kiusaantunut
        ou jee kirjoitti:

ihanat biisit

Oli ihanat biisit ja ihanat sanat lauluissa. Kiitos.

• ;:;
    • siinämiettimistä

miksi uskoa jumalaan joka sallii kaiken tämän pahan mitä maan päällä tapahtuu..ei ole armollista jumalaa..ei ole minkäänlaista jumalaa joka vastaisi rukouksiin tai armahtaisi..onko yksikään jumala parantanut syöpää keneltäkään tai muita tauteja.

On typerää luulla että olisi joku armollinen jumala..pask'apuhetta.

• miksi?

Aglius. Miksi olet noin katkera? Miksi kirjoittelet puskista tuollaista?

• k.kiusaantunut

Voi ei. Äsken luin viestejä ja kuuntelin musiikkia ja tuli ihan rauhallista.

Nyt sitten luin viestisi ja taas olen levoton.

Voisiko joku linkittää vaikka lisää musiikkia?

• soita.

ps. soita tomumajalle hänellä on musiikkia ehkä voi helpottaa oloasi.

• onneni on olla

• Älä pelkää

• aloittaa voit uudell

http://www.youtube.com/watch?v=_qw39XD0zPk

• tollukkaapina
        miksi? kirjoitti:

Aglius. Miksi olet noin katkera? Miksi kirjoittelet puskista tuollaista?

ihan eri ihminen kirjoitti tuon, ei mikään aglius..ettäs tiiät senkin vainoharhainen höperö-.

• paikka on

Sinullekin on oma paikkasi.

http://www.youtube.com/watch?v=7O7uLP_7iIU&feature=related

• teretaas

teretaas.k.k saattaa olla joku "tosiystäväsi" puskasta soittamma ? Kovin kommenttien laatu on tuttua näemmä.
        Mä jaan kukkasia vaan hellyyttäviä suudelmiakin rahatta, ilmaiseksi.

• Taikauskoton

Ei ole mitään Jumalaa.
      Maailma olisi aivan erilainen jos Jumala olisi olemassa.

En ymmärrä miten joillakin voi olla niin hyvä mielikuvitus että uskoo näkymättömään taikuriin.

• tollukkaapina

TOTTA!!!

• Otti Pois Herran

Sen synti on suurempi joka otti sinulta uskon.
        Sen synti on suurempi joka piilotti sinulta Herran.

• zherub

Älä k.kiusaantunut välitä, se Tomin kiusaaja tällä palstalla riidankylväjänä koettaa sotkea, laita iloista hyvää musiikkia soimaan ja nouse alakulon yläpuolelle, anna sydämesi iloita, kukaan ei voi tätä iloasi viedä sydämestäsi, varjele siis(pidä varasi) sydämesi pahalta ilkeilyltä jota tämä palsta on täynnään, varjele sydämesi kaikesta pahasta, kaikelta pimeältä, nyt minäkin sen ymmärrän niin selvästi, suojele rakkaimpasi - sun sydämesi valittu Jeesus Kristus, Hän sua auttaa.

• sssr

minusta musiikkinne on paskam. vihaan sitä ja kun näen kitarankin tekisi mieli tarttua lipereihin kiinni. Yksi syy yksinäisyyteen on tuo passkamusiikki.
        En tarkoita tällä helluntailaisia.
        Kotona voin kuunnella siionin virsiä.

• ~~siivetön~~
      • ~~siivetön~~

Tässä toinen vähän toisenlaisella "aksentilla". :)

Heittäydy K.Kiusattu luottavaisin mielin Jumalan kädelle ja vie ystäväsikin Hänen käsinsä.
        Hän antaa meille voiman, kun me kuljemme yli vuorten ja rohkaisee meitä jälleen elämään....tuskassammekin!

http://www.youtube.com/watch?v=gBBMukX-BAQ

Koen, että Reijo Ikonen tietää mistä laulaa, koska menetti vaimonsa syövälle ja jäi kahden pienen lapsen kanssa leskeksi.

Itselleni tämä laulu luo luottamusta Jumalaan ja antaa myöskin ihmeellistä uskon varmuutta siihen, että Hän todella kantaa!!!!!!!!

• ~~siivetön~~
    • VOIMALAULU

Golgatan veressä Voima on.

www.youtube.com/watch?v=kb9Ggkw3bb4

• VOIMALAULU

typerä peli ei ylläolevassa aukaise, tässä
        www.youtube.com/watch?v=5i6mLUIvJo&feature=relmfu
        GOLGATAN VERESSÄ
        www.youtube.com/watch?v=kbb9Ggkw3bb4

• hoi jak kaa
        VOIMALAULU kirjoitti:

typerä peli ei ylläolevassa aukaise, tässä
        www.youtube.com/watch?v=5i6mLUIvJo&feature=relmfu
        GOLGATAN VERESSÄ
        www.youtube.com/watch?v=kbb9Ggkw3bb4

ei aukase

• ~~siivetön~~
      • en tajua

miten se sulla aukasee mulla ei?

• ~~siivetön~~
        en tajua kirjoitti:

miten se sulla aukasee mulla ei?

Samaa minäkin mietiin.
        Silmämääräisesti katsoen kaikki on ihan samoin.

• VOIMALAULU
        ~~siivetön~~ kirjoitti:

Samaa minäkin mietiin.
        Silmämääräisesti katsoen kaikki on ihan samoin.

Aivan samalla tavalla on koodi kirjoitettu ja sulla vain aukasee, oon miettiny tuota vimosen vuoden ajan, onko nörttejä paikalla jos joku kertoopi, mutta asiaan VOIMALAULU on aina hyvä, aukaisee kyllä tippaslinssille kostean sellaisen. Siukkista!

• ~~siivetön~~
        VOIMALAULU kirjoitti:

Aivan samalla tavalla on koodi kirjoitettu ja sulla vain aukasee, oon miettiny tuota vimosen vuoden ajan, onko nörttejä paikalla jos joku kertoopi, mutta asiaan VOIMALAULU on aina hyvä, aukaisee kyllä tippaslinssille kostean sellaisen. Siukkista!

Miten sen yritit linkittää?

Otitko osoitteen kopioimalla?

• en ossoo putoon väli
        ~~siivetön~~ kirjoitti:

Miten sen yritit linkittää?

Otitko osoitteen kopioimalla?

No en, pitäis kysyä parilta nörttikaverilta miten kopioiminen tapahtuu, kun käyhän tuo naputtelemallakin.

• ~~siivetön~~
        en ossoo putoon väli kirjoitti:

No en, pitäis kysyä parilta nörttikaverilta miten kopioiminen tapahtuu, kun käyhän tuo naputtelemallakin.

Mene You Tubeen ja avaat haluamasi kappaleen.

Jolloin tuon kappaleen "osoite" tulee näkyviin vasempaan yläreunaan, josta olet sen kai näpytellyt ylös?

Menet sen osoitteen alkuun ja painat hiirtä vasemmalta puolelta, jolloin tuo osoite värjäytyy siniseksi.

Sen jälkeen napsautat hiirtä oikealta puolelta, jolloin näkyviin tulee esim. talulukko:
        kumoa, leikkaa, kopioi, liitä, liitä ja avaa, poista, valitse kaikki.

Napsautat hiiren vasemalla puolella ---- kopioi--- kohtaa.
        Nyt olet kopioinut tuon osoitteen "hiireesi" :)

Sitten hakeudut sinne ketjuun, mihin haluat tuon kappaleen viedä,
        painat vasemalla puolella hiirtä, jolloin kursori tulee tähän siniseen laatikkoon näkyviin ja sen jälkeen oikealta puolella hiirtä ja siinähän se kappaleen osoite on. :)

En tiedä, onko ymmärrettävästi selitetty, mutta kysy, mitä et ymmärtänyt.

Sen jälkeen voit lisäillä tuon osoitteen ylä ja alapuolelle mitä haluat tekstiä.

• VOIMALAULU
        ~~siivetön~~ kirjoitti:

Mene You Tubeen ja avaat haluamasi kappaleen.

Jolloin tuon kappaleen "osoite" tulee näkyviin vasempaan yläreunaan, josta olet sen kai näpytellyt ylös?

Menet sen osoitteen alkuun ja painat hiirtä vasemmalta puolelta, jolloin tuo osoite värjäytyy siniseksi.

Sen jälkeen napsautat hiirtä oikealta puolelta, jolloin näkyviin tulee esim. talulukko:
        kumoa, leikkaa, kopioi, liitä, liitä ja avaa, poista, valitse kaikki.

Napsautat hiiren vasemalla puolella ---- kopioi--- kohtaa.
        Nyt olet kopioinut tuon osoitteen "hiireesi" :)

Sitten hakeudut sinne ketjuun, mihin haluat tuon kappaleen viedä,
        painat vasemalla puolella hiirtä, jolloin kursori tulee tähän siniseen laatikkoon näkyviin ja sen jälkeen oikealta puolella hiirtä ja siinähän se kappaleen osoite on. :)

En tiedä, onko ymmärrettävästi selitetty, mutta kysy, mitä et ymmärtänyt.

Sen jälkeen voit lisäillä tuon osoitteen ylä ja alapuolelle mitä haluat tekstiä.

Kyllä vaikeeks pitäny tuokin toiminta tehdä. Mä just vanhempi väliinputooja koska kouluissa ei ollut vielä mitään opetusta tietokoneista.

Mutta TÄNKS, opettelen tuon sun ohjeen mukaan "maalailun".

• ~~siivetön~~
        VOIMALAULU kirjoitti:

Kyllä vaikeeks pitäny tuokin toiminta tehdä. Mä just vanhempi väliinputooja koska kouluissa ei ollut vielä mitään opetusta tietokoneista.

Mutta TÄNKS, opettelen tuon sun ohjeen mukaan "maalailun".

Juu, eihän sitä meidän aikana.

Mutta kokeilemalla ja toisilta kysymällä aukeavat vieraatkin asiat vähitellen.
        Ja pitää vain luottaa siihen, että ei siellä pääsee mitään katastrofaalista tapahtumaan, vaikka ei aina ihan oikein toimisikaan, pitää vain uskaltaa uskaltaa. :)

Uskalla uskaltaa

Kun olit aikonut aloittaa
        jotakin uutta ja ihanaa,
        kuulit ehkä kun korvissa soi:
        ääniä tuolta ja täältä:

"Et sinä osaa! Et sinä voi!
        Et edes uskalla uskaltaa!"

Vaan älä usko! Tietäsi kulje.
        Kaikilta luuloilta korvasi sulje.
        Elleivät voimasi perille yllä
        matkallakin on mukavaa kyllä.

Iloisena saatat sanoa nyt:
        "Olenhan ainakin yrittänyt!"

- Kaisa Kantola

:)

• VOIMALAULU
        ~~siivetön~~ kirjoitti:

Juu, eihän sitä meidän aikana.

Mutta kokeilemalla ja toisilta kysymällä aukeavat vieraatkin asiat vähitellen.
        Ja pitää vain luottaa siihen, että ei siellä pääsee mitään katastrofaalista tapahtumaan, vaikka ei aina ihan oikein toimisikaan, pitää vain uskaltaa uskaltaa. :)

Uskalla uskaltaa

Kun olit aikonut aloittaa
        jotakin uutta ja ihanaa,
        kuulit ehkä kun korvissa soi:
        ääniä tuolta ja täältä:

"Et sinä osaa! Et sinä voi!
        Et edes uskalla uskaltaa!"

Vaan älä usko! Tietäsi kulje.
        Kaikilta luuloilta korvasi sulje.
        Elleivät voimasi perille yllä
        matkallakin on mukavaa kyllä.

Iloisena saatat sanoa nyt:
        "Olenhan ainakin yrittänyt!"

- Kaisa Kantola

:)

http://www.youtube.com/watch?v=5WPYtyRn9s8

Sä unohdit loppuosasta klikata oikean puolen palkin "liitä" vielä auki ja klikata se, mutta sitten tiedosto siirtyy.

Ihmettelen kyllä miten on saatu noin vaikeaksi noin yksinkertainen liitetiedoston siirtäminen, vasemman ja oikean puolen hiiren klikkaustoiminto voi olla joillekin kouluissa oppiineille helppoa mutta ei vanha p*e*u opi enää mitään uutta ellei todella tarvitse, en minäkään todella tarvitse maalaamista, näilläpä sitten Taivaaseen mennään : )

• NIINNONIIN7

MENKÄÄ YOUTUBEEN JA ETTIKÄÄ ITE SIELTÄ JOS ETTE TÄSTÄ OSAA LINKKIÄ AVATA TAUNOT!

• k.kiusaantunut

Golgatan veressä ei aukene mutta etsin sen illan mittaan youtubessa. KIITOS kaikille lauluja linkittäneille, kuuntelin ne kaikki.

• ~~siivetön~~

>>>>>
        NIINNONIIN7
        21.11.2012 14:20
        0
        Sulje
        MENKÄÄ YOUTUBEEN JA ETTIKÄÄ ITE SIELTÄ JOS ETTE TÄSTÄ OSAA LINKKIÄ AVATA TAUNOT!

• aselon kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=ZPxB0k7VvXo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=O429O8PhZSE&feature=related

• aselon kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=NWeEYKqAdQ8&feature=endscreen

http://www.youtube.com/watch?v=oni0tO_HN30&feature=related

• : )
        aselon kirjoitti:

Siinä muutama näin alkuun : )

( : ihania : )

• k.kiusaantunut

Kuuntelin

• k.kiusaantunut

Kuuntelin

• k.kiusaantunut

Kuuntelin

• siunausta teille!
      • onnetonta musaa

Sen nyt saattoi arvata, että täältä pimeestä kylmälästä juuri tällaista skeidaa tulee.

• HoRNy666
        onnetonta musaa kirjoitti:

Sen nyt saattoi arvata, että täältä pimeestä kylmälästä juuri tällaista skeidaa tulee.

eipä tuo teidänkään musiikki kovin kaksista ole..alkaa vaan masentamaan moiset hoilaukset..

• onnetonta musaa
        HoRNy666 kirjoitti:

eipä tuo teidänkään musiikki kovin kaksista ole..alkaa vaan masentamaan moiset hoilaukset..

Sä ammennat väärästä lähteestä voimaa, et tietenkään tajua Jumalastakaan mitään?

• horny1
        HoRNy666 kirjoitti:

olet oikeassa. Passkam. hoilatkoon en kuulu sellaiseen porukkaan.

• S K E I D A A
        horny1 kirjoitti:

olet oikeassa. Passkam. hoilatkoon en kuulu sellaiseen porukkaan.

Pysytäänkin kaukana !!!

• Lord get me High

Tämä laulu soi kaipausta Jumalan puoleen, joka etsii ja kaipaa Jumalaa ja Hänen puoleen, korkealle, korkeammalle, Hänen luo, uudistumaan, puhdistumaan, sydän kipeä puhtaaksi kaikesta kuonasta, Oh Lord - Get me High
      www.youtube.com/watch?v=5WPYtyRn9s8

• Shlomo Carlebach

www.youtube.com/watch?v=tikoIF4NiUs

• Shlomo Carlebach
        Shlomo Carlebach kirjoitti:

www.youtube.com/watch?v=tikoIF4NiUs

www.youtube.com/watch?v=Gx_gOETqAbs

• joo_joo

Kumpaa olet rukoillut?
      J_U_M_A_L_A_A
      vaiko
      Jeesus-Jumalaa?
      Jeesus-Jumalaa tietenkin.
      Kokeile rukoilla
      OIKEAA
      J_U_M_A_L_A_A_!

• joo_joo
      • K.KIUSAANTUNT

NIMMARI JOO JOO, KIITOS

• bbbbbbbbb2

ei puutu kuin savukoneen ja pari persvakobikineissä keikkuva helluntaihuotraa.Eikähän siinä valojen ja persvaon vilkkuessa masennus lähde.

• k.kiusaantunut

Niin, tuo "itkemättömät itkut"-laulu oli hyvä.

• k.kiusaantunut

• clik.

Iloista musiikkia

www.youtube.com/watch?v=SFLw8aH-M2w

• Al- hashim

www.youtube.com/ARABICSONGS

• Al-hashim

Googleta osoite ja klikkaa. Hyvää musiikkia.
        Laulaja, prostitoitu paljon kärsinyt.

Al-hashim

• mistä tämä

johtuu kohdallasi?

• koitettu on

työnnä raamattu perseeseen lausu uskontunnustus taka perin Tapa viaton kissana pentu ja hoilaa hoosianna! Sitte saat varmaa rukoiltua ;)

• ???

Etkös sinä ole agnostikko? Miksi Jumalan pitäisi auttaa, kun et edes usko Jumalaan?

• k.kiusaantunut

Nimmari koitettu on on ateisti ja hänestä mitä ilmeisimmin olen liian uskovainen. Sinusta taas uskovaisena olen liian ateisti.

S24 ei ole oikea foorumi etsimistä varten. Kuolema ja sairaudet pistävät miettimään enemmän onko jumalaa. Mihin kuolleet päätyvät.

Minut eroittaa ateistista se että he uskovat että evoluutio on todiste sattumasta ja siitä ettei jumalaa ole koska tiede ei ole sitä löytänyt tutkiessaan mm.maailman syntyä.

Minulle evoluutio on todiste jostain meitä älykkäämmästä suunnittelijasta. Hän on tehnyt luonnonlait.

Hellarit(sinäkin?)kertovat usein kokemuksiaan jotka ovat luonnonlakeja vastaan. Tämä saa minut varpailleni-en usko että jumala kiertää luomiaan luonnonlakeja vaikka siihen pystyisikin.

"Miksi Jumalan pitäisi auttaa, kun et edes usko Jumalaan?"

Todisteita on puolesta ja vastaan fifty-fifty. Uskon että on Jumala joka on tehnyt luonnon ja luonnonlait. Mistään muusta ei ole todisteita, ja näin ollen en pysty rukoilemaan sillä en usko että Jumala minulle vastaisi.

Helvetti on myös totta mutta se on jotain mitä on koettava tässä elämässä. Helvetti on myös jumalan tahto, ja tästä syystä minä pelkään jumalaa.

En haluaisi että se helvetti-sairaus ja kuolema -alkaisi kohdallani vielä.

Sinne joutuu kaikki. Sinäkin, ethän ole kuolematon.

Ja koska et ole kuolematon vaan kuolet niin jumala on kyllä sinullekin näyttänyt sen pahan puolen itsestään. Sairaus ja kuolema kohtaavat myös sinua.

Ja se on jumalan tahto. "Synnin palkka on kuolema"sanotaan Sanassa. Mutta jos "Jumala on rakkaus"kuten kirjassa myöskin sanotaan, voi olla että elämä ei pääty kokonaan silloin.

• muuta en sano tähän

Jatä pilkkaaminen ja taivasasioilla leikkiminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe