Purso oy

00007

Työntekijää kohdellaan kuin tiskirättiä, työntekijän terveys ei merkitse mitään ja kokoajan pitäisi tehdä enemmän töitä pienemmällä palkalla. Otetaan varamiespalvelusta työntekijöitä jotka ovat olleet parhaimmillaan 5 vuotta töissä ilmaan mitään toivoa vakipaikasta.
Joka toinen vuosi yt-neuvottelut jossa kiristetään ja uhkaillaan työntekijää pienentämään palkkaansa, sitten jos tähän ei suostu niin pakkolomalle.
Uhkailut, pelottelut ja alistamiset jokapäiväistä viimeaikoina.
Sitten maksetaan jollekin järjestölle tukku rahaa, että saadaan vuoden työnantaja titteli, kuten muutama vuosi sitten. Josta muuten nousi aikasmoinen keskustelun tulva aamulehden verkkosivuille, eikä yksikään kommentti ollut positiivinen.
Eli oma neuvoni on pysy mahdollisimman kaukana pursosta niin nukut yösi paremmin ja elät pidenpään ilman stressiä sekä muita pelkoja

5

812

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misteli

Vähän samanlainen meno on parkanolaisessa yrityksessä, joka "sukua" Pursolle.

• Että näin

Kiitos tiedosta. Olen harkinnut Pursolle menoa, mutta en enää. Palkka siellä ainakin olis ollu surkea.

• Ollin kurjuus

Oliko pikkujouluissa liikaa viinaa?

• Juoppohullu

Mä olen joutunut jo vuosia kysymään pikkujoulujen jälkeen pomolta , että onko mulla vielä työpaikka teidän firmassa. Kerran haukuin pomon muijan pystyyn pikkujouluristeilyllä ja se alkoi parkumaan , mutta silti sain jatkaa työtäni heidän firmassa .

• NYT RIITTI!!!!!

Ootte kyllä surkeeta porukkaa!
        Maanantaina tulee kenkää tiedätte kyllä keille, juuri teille!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      78
      1134
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      28
      852
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      725
    4. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      589
    5. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      577
    6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      180
      542
    7. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      123
      510
    8. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      510
    9. Maajussi-Tarjan Marko-rakas täräyttää suhteen alusta - Meinasi tulla hätä käteen Viinijuhlilla

Maajussi-Tarja ja Marko löysivät toisensa pari vuotta sitten romanssimielessä. Nyt Marko kertoo suhteen alusta: https:/
      Maajussille morsian
      3
      447
    10. On ollut syyllinen olo viime päivinä

Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si
      Ikävä
      23
      440
    Aihe