Työntekijää kohdellaan kuin tiskirättiä, työntekijän terveys ei merkitse mitään ja kokoajan pitäisi tehdä enemmän töitä pienemmällä palkalla. Otetaan varamiespalvelusta työntekijöitä jotka ovat olleet parhaimmillaan 5 vuotta töissä ilmaan mitään toivoa vakipaikasta.
Joka toinen vuosi yt-neuvottelut jossa kiristetään ja uhkaillaan työntekijää pienentämään palkkaansa, sitten jos tähän ei suostu niin pakkolomalle.
Uhkailut, pelottelut ja alistamiset jokapäiväistä viimeaikoina.
Sitten maksetaan jollekin järjestölle tukku rahaa, että saadaan vuoden työnantaja titteli, kuten muutama vuosi sitten. Josta muuten nousi aikasmoinen keskustelun tulva aamulehden verkkosivuille, eikä yksikään kommentti ollut positiivinen.
Eli oma neuvoni on pysy mahdollisimman kaukana pursosta niin nukut yösi paremmin ja elät pidenpään ilman stressiä sekä muita pelkoja
Purso oy
00007
5
525
Vastaukset
- misteli
Vähän samanlainen meno on parkanolaisessa yrityksessä, joka "sukua" Pursolle.
- Että näin
Kiitos tiedosta. Olen harkinnut Pursolle menoa, mutta en enää. Palkka siellä ainakin olis ollu surkea.
- Ollin kurjuus
Oliko pikkujouluissa liikaa viinaa?
- Juoppohullu
Mä olen joutunut jo vuosia kysymään pikkujoulujen jälkeen pomolta , että onko mulla vielä työpaikka teidän firmassa. Kerran haukuin pomon muijan pystyyn pikkujouluristeilyllä ja se alkoi parkumaan , mutta silti sain jatkaa työtäni heidän firmassa .
- NYT RIITTI!!!!!
Ootte kyllä surkeeta porukkaa!
Maanantaina tulee kenkää tiedätte kyllä keille, juuri teille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110910- 58761
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39707Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71681Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650