Työntekijää kohdellaan kuin tiskirättiä, työntekijän terveys ei merkitse mitään ja kokoajan pitäisi tehdä enemmän töitä pienemmällä palkalla. Otetaan varamiespalvelusta työntekijöitä jotka ovat olleet parhaimmillaan 5 vuotta töissä ilmaan mitään toivoa vakipaikasta.
Joka toinen vuosi yt-neuvottelut jossa kiristetään ja uhkaillaan työntekijää pienentämään palkkaansa, sitten jos tähän ei suostu niin pakkolomalle.
Uhkailut, pelottelut ja alistamiset jokapäiväistä viimeaikoina.
Sitten maksetaan jollekin järjestölle tukku rahaa, että saadaan vuoden työnantaja titteli, kuten muutama vuosi sitten. Josta muuten nousi aikasmoinen keskustelun tulva aamulehden verkkosivuille, eikä yksikään kommentti ollut positiivinen.
Eli oma neuvoni on pysy mahdollisimman kaukana pursosta niin nukut yösi paremmin ja elät pidenpään ilman stressiä sekä muita pelkoja
Purso oy
00007
5
763
Vastaukset
- misteli
Vähän samanlainen meno on parkanolaisessa yrityksessä, joka "sukua" Pursolle.
- Että näin
Kiitos tiedosta. Olen harkinnut Pursolle menoa, mutta en enää. Palkka siellä ainakin olis ollu surkea.
- Ollin kurjuus
Oliko pikkujouluissa liikaa viinaa?
- Juoppohullu
Mä olen joutunut jo vuosia kysymään pikkujoulujen jälkeen pomolta , että onko mulla vielä työpaikka teidän firmassa. Kerran haukuin pomon muijan pystyyn pikkujouluristeilyllä ja se alkoi parkumaan , mutta silti sain jatkaa työtäni heidän firmassa .
- NYT RIITTI!!!!!
Ootte kyllä surkeeta porukkaa!
Maanantaina tulee kenkää tiedätte kyllä keille, juuri teille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321371
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1311179Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241069
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868