Työntekijää kohdellaan kuin tiskirättiä, työntekijän terveys ei merkitse mitään ja kokoajan pitäisi tehdä enemmän töitä pienemmällä palkalla. Otetaan varamiespalvelusta työntekijöitä jotka ovat olleet parhaimmillaan 5 vuotta töissä ilmaan mitään toivoa vakipaikasta.
Joka toinen vuosi yt-neuvottelut jossa kiristetään ja uhkaillaan työntekijää pienentämään palkkaansa, sitten jos tähän ei suostu niin pakkolomalle.
Uhkailut, pelottelut ja alistamiset jokapäiväistä viimeaikoina.
Sitten maksetaan jollekin järjestölle tukku rahaa, että saadaan vuoden työnantaja titteli, kuten muutama vuosi sitten. Josta muuten nousi aikasmoinen keskustelun tulva aamulehden verkkosivuille, eikä yksikään kommentti ollut positiivinen.
Eli oma neuvoni on pysy mahdollisimman kaukana pursosta niin nukut yösi paremmin ja elät pidenpään ilman stressiä sekä muita pelkoja
Purso oy
00007
5
769
Vastaukset
- misteli
Vähän samanlainen meno on parkanolaisessa yrityksessä, joka "sukua" Pursolle.
- Että näin
Kiitos tiedosta. Olen harkinnut Pursolle menoa, mutta en enää. Palkka siellä ainakin olis ollu surkea.
- Ollin kurjuus
Oliko pikkujouluissa liikaa viinaa?
- Juoppohullu
Mä olen joutunut jo vuosia kysymään pikkujoulujen jälkeen pomolta , että onko mulla vielä työpaikka teidän firmassa. Kerran haukuin pomon muijan pystyyn pikkujouluristeilyllä ja se alkoi parkumaan , mutta silti sain jatkaa työtäni heidän firmassa .
- NYT RIITTI!!!!!
Ootte kyllä surkeeta porukkaa!
Maanantaina tulee kenkää tiedätte kyllä keille, juuri teille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222718Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81737Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671699Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1161629Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.481590Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell931544Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.691406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311157En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106