persuilun saavutukset

missä eduskunnan säätämissä laeissa ja asetuksissa näkyy persuilun kädenjälki. entä mitä persut ovat saaneet aikaiseksi valtuustoissa. nyt persut saavutukset ihan reilusti esiin

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pSS touhua seurannut

      Säätiö ja konjakkipierut tulee ensimmäisenä mieleen.

    • Läheltä piti

      Persut meinasivat laittaa EU-tukipiikin kiinni, mutta oppositio veti kuitenkin vastustamattomasti puoleensa.

    • häpeä itseäsi..

      Olet ilmeinen puskatollodemu, homokin varmaan?

      • bibliofiili

        Eduskunnan kirjaston lakikirjojen väliin on joku persu jättänyt maksamakkaravoileivän. Siitä jäänyt jälki on tosi iso....


      • tollodemu..
        bibliofiili kirjoitti:

        Eduskunnan kirjaston lakikirjojen väliin on joku persu jättänyt maksamakkaravoileivän. Siitä jäänyt jälki on tosi iso....

        Saatko demumaisesti valehtelusta rovikoita, ääliö`?


      • minuakin kiinnostaaa
        tollodemu.. kirjoitti:

        Saatko demumaisesti valehtelusta rovikoita, ääliö`?

        avaaja kysyi persuilun saavutuksia ja yhdessäkään viestissä niitä ei ole eikä tule koska persut on wätyksiä


      • tolodemu,,
        minuakin kiinnostaaa kirjoitti:

        avaaja kysyi persuilun saavutuksia ja yhdessäkään viestissä niitä ei ole eikä tule koska persut on wätyksiä

        Demuila on: ruoka nousee ja lääkkeet, lapsilisiä leikataan jne,..

        Luo typerys ne edukunnanasivuilta. Täällä kaikille toloille jaksa kertoa persujen urotekoja..


      • luin jo
        tolodemu,, kirjoitti:

        Demuila on: ruoka nousee ja lääkkeet, lapsilisiä leikataan jne,..

        Luo typerys ne edukunnanasivuilta. Täällä kaikille toloille jaksa kertoa persujen urotekoja..

        enkä löytänyt yhtään. laita persu linkkiä esiin missä niitä persuilun urotekoja näkyy

        hooohohhoohhooooooo


    • Persusaavutuksia

      - huuhelot
      - mätäpäät
      - hedelmien lippalakit
      - täytetty pingviini
      - Kardemumman yö
      - edestä keltaiset ja takaa ruskeat kalsarit
      - kopsut
      - norsu kaislikossa
      - kottaraisenpönttöön tuijottelijat
      - vitsivitsi
      - läpällä kännissä
      - (tahallaan) väärinymmärretty ironia
      - uliuliuli!
      - muka-*tähän haluamasi substantiivi*t
      - kikkarapäälle kuonoon
      - koiran kanssa avioitumine
      - säätiöjäsenmaksut
      - ydinvoimalat mannerlaattojen päällä
      - linnan juhlissa tanssivat homot
      ...

      Onhan näitä, tässä tallainen pintaraapaisu

    • S.kaupungista tullut

      Baarin kusirännilläkin poikain kanssa aina öyhötämme persujen suurista urotöistä. Valitettavasti vain emme seuraavana päivänä muista niistä jorinoista mitään. No eikös se olekkin persuilussa saavutus ja pääasia, että kopsu ja viinakakku koko ajan maittaa, kuten Timppa sanoo. Silloin meistä kentän persuista on puolueen miljoonaherroille kaikkein vähiten harmia.

      • kirjastonhoitoja

        Mutta älkää sitten kuitenkaan lähtekö eduskunnan kirjastoon jatkoille tai jos lähdette, niin jättäkää ne omat eväät kotiin.


      • tosi pers,
        kirjastonhoitoja kirjoitti:

        Mutta älkää sitten kuitenkaan lähtekö eduskunnan kirjastoon jatkoille tai jos lähdette, niin jättäkää ne omat eväät kotiin.

        soinisäätiö perustaa persuille oman pubin ökytoimiston yhteyteen. nimeksi tulee pub anusreikä ja kaikki tuotot menee soinisäätiölle ja tappiot maksaa puolue


    • neonvalot kutsuu

      Näkyykö baarin "PerSSanuSS" -kyltti rautatietorille asti, kun tulee helsssinkiin, että osaa suunnistaa perille??

      • juoppo persu

        näkyy rysseliin asti et eu miehet voi ihmetellä mitä se timo nyt puuhastelee.


    • kenttä ihmettelee

      Pyrsselissä putoaa rahvaan leuka kengälle, kun näkevät isä timon megasuuren patsaan viisarin loistavan baarin neonvalojen välkkeessä?

      • kävelijät kauhistele

        Valitettavasti viisari on viime aikoina alkanut lurpsahtelemaan ja keskustan jalankulkijat ovat alkaneet saada varoa, ettei osaset tipu niskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe