Nokia kertoo:
Kolmannen neljänneksen osakekohtaisen
tuloksen (laimennettu) arvioidaan olevan
0,08 - 0,10 euroa, kun se vastaavalla
jaksolla vuotta aiemmin oli 0,17 euroa.
STRONG PANIIK SELL!
Nokia yllätti taas!
4
908
Vastaukset
- piensijoittaja
Myykää nyt ihmeessä paniikissa. Pääsevät todelliset sijoittajat ostamaan halvalla. Mukavan halpaa, noksua alle 10 euron.
2 vuoden sisään 100% nousu kunhan saadaan noksu mittakaavaan muiden kännyvalmistajien osakkeiden hinnan kanssa.
Kaikki ovat nykyään niin hätäisiä. Rahan teko on helppoa kärsivälliselle.... ;) - piensijoittaja
En ymmärrä mitä järkeä ostaa omia osakkeita putoavaan kurssiin. Nokia ostanut viimeisen vuoden aikana aina n. 18 eurosta lähtien omia osakkeita. Eikö tämmöisen päätöksen tehneitä henkilöitä pitäisi saada vastuuseen teoistaan. Yhtiöhän on menettänyt valtavia summia mitätöidessään osakkeitansa.
- meklari
Nokian on menettänyt 1000 milj euroa ostamalla omia osakkeitaan.
Jos summa pitää paikkansa, pitää jonkun olla vastuussa yhtiön varojen tuhoamisesta. Tuollaista summaa ei katsota missään läpi sormien.
Jorma Ollila saanee kenkää pikapuoliin...
- Piensijoittaja(se oikea)
Nyt sitten kavutaan 15 paremmalle puolelle pikkuhiljaa. Veikkaan että ollaan tuolla n. tammi-helmikuussa. Mitäs luulet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996