Tänään sitten lopulta sain sen viestin - koulu ilmoittaa poissaoloistani Kelalle.
Asun vuokra-asunnossa, yritän käydä koulussa ja töissä ja minulla on juuri ja juuri varaa maksaa asunto pakolliset menot. Olen ollut keskivaikeasti masentunut viimeiset puolivuotta ja koulussa käynti on ollut todella vaikeaa.
Täytyykö minun lopettaa koulu, että saan sosiaalitoimistosta tukea asuntoasiassa? En enää haluaisi enempää rahaongelmia, kun niitä jo on.
Onko pakko lopettaa koulu masennuksen takia?
2
336
Vastaukset
- fchjkjk
Ihan ensimmäisenä sinun pitäisi hankkia lääkäriltä lausunto, ettet pysty hoitamaan masennuksen takia kouluhommiasi. Muuten on kohta kaiken lisäksi Kela karhuamassa maksettuja tukia takaisin. Olettaen siis, että opintosi eivät todellakaan ole edenneet.
Mutta siis... mitä tarkoitat tällä kysymykselläsi? Missä asuntoasiassa tarvitset tukea? - pelottaa..
Siis haluaisin jatkaa koulua, mutta jos opintotuki lakkautetaan on mun pakko myös lopettaa koulu - enhän muuten saa tukea mistään muualta jos olen koulun kirjoilla.
Viime jaksossa poissaoloja oli runsaasti, tässä jaksossa saan kursseja suoritettua. Yhtäkkiä luokanvalvoja vaan ilmotti että nyt ilmotetaan, vaikka olen kyllä ollut tosi vähän poissa vaan tässä viimeisen kuukauden aikana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on717448- 717186
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1525886Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544827En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204129Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53780- 313417
- 373348
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802833Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092442