Lähden tältä palstalta enkä palaa.

DarkNH

Tähän on tultu, tällä palstalla ei voi enää kirjoitella kun ylläpitokin on trollien puolella. Hyvästi ja haistakaa huilu!

19

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jää hyvästi, Pimeä niljahiiri.

• Totan ötsyt.

Aiotko DarkNH myös pitää lupauksesi?

• ghjjjshhh

Eipä sinulla ole ollut mitään annettavaa. Lähinnä linkkejä hörhösivuihin.

• hhhsjjjhg

Onneksi hän ei sekoillut millään feikki härpäkkeiden rakentamisilla.

• pitäkää hyvänänne

Palstalle jää kökköraktori ja kekek alteregoineen johtamaan vakavasti häiriintyneitä kakruja ja kehittelemään salaliittoteorioita toistensa suihin jos kukaan ei satu niistä puhumaan. Ruokkivat itse paranoidiaansa pelottavista hörhöistä ja pelottavista ufojutuista ja niin se heidän sairas ristiretkensä epäjumalia ja tieteen epäjumalia vastaan jatkuu ja jatkuu...

• Hihhei!

Pysykin poissa palstalta!

• Kissahiiri luopio

Tervemenoa höpsis hörhö!

• Skeptikko

Hyvä näin. Jäämme kavereiden kanssa tänne trollailemaan toisiamme.

• Brightkaratecat

"DarkNH21.11.2012 21:09 6
      Tähän on tultu, tällä palstalla ei voi enää kirjoitella kun ylläpitokin on trollien puolella. Hyvästi ja haistakaa huilu!"

No niin, kohtahan se lupauksen vuosipäivä häämöttää. Kuinkas on lakko pitänyt?

• DarkNH

Haista huilu!

• DarkNH kirjoitti:

Haista huilu!

:D

• Dimjudohorse
        DarkNH kirjoitti:

Haista huilu!

Haista itse, fagotti.

• Sejasejase

Tuossa on pilkku. Epäilen että olen koskaan kirjoittanut tuollaista.

• kekeraktori

Meidän isähahmo etninen tyristori on sanonnu meille teltassa että ei piä lannistua vaikka kuinka tulis turpaa. Six me tieteilijät jaksetaa jauhaa ja vojaakerikin lentää ulos kohta koko universuumista ja se o insinöörin tekemä laite eikä mikää hullu humanoitikone jotka muaki naurattaa. Nyt mä meen naarmuttamaa hissin seinää naulalla ja piirrän siihe peltokuvion ja sit mä runksuttelen rappusten alla kuuntelemas ku hulut luulee että siellä o peltokuvio siel hissi seinäs! ehehe heh

• vajakkeja piisaa

Ufovajakki tuli sontimaan tämänkin ketjun.

• kekeraktori
        vajakkeja piisaa kirjoitti:

Ufovajakki tuli sontimaan tämänkin ketjun.

Ootko ees vertaisarvioinu sitä ufovajakkii kenest puhut kato ko me tietemiehet vaaditaan empiirine vertaiarviointi ja sit tietemaalima kohisee jos tulee tulosta mut ku ei tuu nii mua naurattaa. eheh heh? heh?

• sairas vääns
        kekeraktori kirjoitti:

Ootko ees vertaisarvioinu sitä ufovajakkii kenest puhut kato ko me tietemiehet vaaditaan empiirine vertaiarviointi ja sit tietemaalima kohisee jos tulee tulosta mut ku ei tuu nii mua naurattaa. eheh heh? heh?

Sairashan sinä olet.

• vajakkeja piisaa
        kekeraktori kirjoitti:

Kyllä oksennuksesi on useammankin palstalaisen toimesta vertaisarvoitu ja niin kuin tuossa joku jo totesi, niin sairashan sinä olet.

• Vielä jaksaa...

No siinähän sitä taas tuttua huttua, erään sekopään teltta- ja runkkujuttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6124
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1798
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50