Tähän on tultu, tällä palstalla ei voi enää kirjoitella kun ylläpitokin on trollien puolella. Hyvästi ja haistakaa huilu!
Lähden tältä palstalta enkä palaa.
19
168
Vastaukset
- ...
Jää hyvästi, Pimeä niljahiiri.
- Totan ötsyt.
Aiotko DarkNH myös pitää lupauksesi?
- ghjjjshhh
Eipä sinulla ole ollut mitään annettavaa. Lähinnä linkkejä hörhösivuihin.
- hhhsjjjhg
Onneksi hän ei sekoillut millään feikki härpäkkeiden rakentamisilla.
- pitäkää hyvänänne
Palstalle jää kökköraktori ja kekek alteregoineen johtamaan vakavasti häiriintyneitä kakruja ja kehittelemään salaliittoteorioita toistensa suihin jos kukaan ei satu niistä puhumaan. Ruokkivat itse paranoidiaansa pelottavista hörhöistä ja pelottavista ufojutuista ja niin se heidän sairas ristiretkensä epäjumalia ja tieteen epäjumalia vastaan jatkuu ja jatkuu...
- Hihhei!
Pysykin poissa palstalta!
- Kissahiiri luopio
Tervemenoa höpsis hörhö!
- Skeptikko
Hyvä näin. Jäämme kavereiden kanssa tänne trollailemaan toisiamme.
- Brightkaratecat
"DarkNH21.11.2012 21:09 6
Tähän on tultu, tällä palstalla ei voi enää kirjoitella kun ylläpitokin on trollien puolella. Hyvästi ja haistakaa huilu!"
No niin, kohtahan se lupauksen vuosipäivä häämöttää. Kuinkas on lakko pitänyt?- DarkNH
Haista huilu!
- Dimjudohorse
DarkNH kirjoitti:
Haista huilu!
Haista itse, fagotti.
- Sejasejase
Tuossa on pilkku. Epäilen että olen koskaan kirjoittanut tuollaista.
- kekeraktori
Meidän isähahmo etninen tyristori on sanonnu meille teltassa että ei piä lannistua vaikka kuinka tulis turpaa. Six me tieteilijät jaksetaa jauhaa ja vojaakerikin lentää ulos kohta koko universuumista ja se o insinöörin tekemä laite eikä mikää hullu humanoitikone jotka muaki naurattaa. Nyt mä meen naarmuttamaa hissin seinää naulalla ja piirrän siihe peltokuvion ja sit mä runksuttelen rappusten alla kuuntelemas ku hulut luulee että siellä o peltokuvio siel hissi seinäs! ehehe heh
- vajakkeja piisaa
Ufovajakki tuli sontimaan tämänkin ketjun.
- kekeraktori
vajakkeja piisaa kirjoitti:
Ufovajakki tuli sontimaan tämänkin ketjun.
Ootko ees vertaisarvioinu sitä ufovajakkii kenest puhut kato ko me tietemiehet vaaditaan empiirine vertaiarviointi ja sit tietemaalima kohisee jos tulee tulosta mut ku ei tuu nii mua naurattaa. eheh heh? heh?
- sairas vääns
kekeraktori kirjoitti:
Ootko ees vertaisarvioinu sitä ufovajakkii kenest puhut kato ko me tietemiehet vaaditaan empiirine vertaiarviointi ja sit tietemaalima kohisee jos tulee tulosta mut ku ei tuu nii mua naurattaa. eheh heh? heh?
Sairashan sinä olet.
- vajakkeja piisaa
kekeraktori kirjoitti:
Kyllä oksennuksesi on useammankin palstalaisen toimesta vertaisarvoitu ja niin kuin tuossa joku jo totesi, niin sairashan sinä olet.
- Vielä jaksaa...
No siinähän sitä taas tuttua huttua, erään sekopään teltta- ja runkkujuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666124Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463