Olen 15-vuotias tyttö, Jyväskylästä. Olen alkanut miettiä, että olenkohan saattanut sairastua bulimiaan. Aina kun syön saan etovan olon ja haluan saada ruan ulos mahdollisemman pian. Ruan jälkeen minun on pakko oksentaa sillä minulle tulee etova olo, jos en saa ruokaa oksennettua, tuntuu kuin olisin pettänyt itseni. Juon koulussa vain rasvatonta piimää ja saatan syödä hapankorpun tai näkkärin ettei kaverini ihmettelisi että miksi en syö. Joten olisiko bulimia vai vaan joku pois menevä flunssa?
Vastaukset 1
- tyttö22v
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00352&p_haku=Ahmimish%E4iri%F6%20(bulimia)
Katso löydätkö itseäsi tästä kuvailusta! Tämä on luotettava lähde :) Itse tajusin olevani bulimikko, kun luin monen monta kertaa tämän läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711126
- 65916
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 46693
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79641- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35585IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67581