Tätä palstaa selaillessa huomaa jotain sairasta: Aikuiset ihmiset(?) suuttuvat verisesti, kun joku räkänokka kirjoittaa jotain tyyliin "saab on sekasikiö, eheheheheheh". Miltei tappouhkauksia alkaa satelemaan :D
Itse olen harras saabisti (96 V4), mutta ei se mulle silti ole elämää suurempi asia. En rupea riehumaan kadulla jos joku sanoo, että saab on paska, jne... jne...
No voi helvetti teitä
4
956
Vastaukset
- Combi Coupé
Oma saabismi alkoi tammikuussa 2002 (ei sen pitänyt tähän asti päästä..), jolloin en edes muista miten löysin tämän Suomi24-palstan. Joka tapauksessa, silloin keskustelu oli asiallista (=laadukasta), nyt tämän vuoden aikana on alkanut tulemaan alaikäisten parahduksia, joita ilmeisesti seriffi / valvoja ei poista. Niinpä keskustelu onkin siirtynyt saabclub.fi:n piiriin, minkä on myös huomannut siellä.
Rekisteröityminen vähentää asiattomuutta. Itse liityin koko Saab-Klubiin osaksi myös hyvän foorumin takia, sillä jos käyn päivittäin lukemassa jonkun ylläpitämiä sivuja, on vaatimaton jäsenmaksu pieni hinta siitä. Ja kun hankki sen neljännen 9satkun, oli aika tunnustaa tiettyjä tosiasioita..:)
Samma här, mitä tulee suhtautumisesta saabiin. Auto herättää vieläkin kumman suuria intohimoja, varsinkin niitä negatiivisia. Eihän Saabikaan mikään täydellinen ole, japanilaisesta autonrakennuksesta yms. se olisi voinut ottaa oppia jo silloin 70/80-luvulla, mutta jonkin siinä on pakko toimia, kun me harrastamme saabukoita, emmekä esim. Toyotaa.
Itse asiassa, koko merkkihulluus/tiettyyn merkkiin keskittyminen olisi mielenkiintoinen aihe sinällään..hmm..- Turbo Sensonic
"nyt tämän vuoden aikana on alkanut tulemaan alaikäisten parahduksia, joita ilmeisesti seriffi / valvoja ei poista."
Ilmoittakaa asiattomista viesteistä, niin kyllä ne sitten poistetaan, mikäli ne ovat asiattomia. Itse en välttämättä henkilökohtaisesti lue läpi jokaista postausta, mutta jos minulle tulee ilmoitus, että palstalla on asiaton viesti, niin tsekkaan sen kyllä ja poistan, mikäli se on tarpeen. - Luca
Kuten otsikon laatija sanoi, provosointeihin vastaaminen on niiden ruokkimista. Kuuroille korville heitetty provosointi on kuin hampaaton susi. Mieti omaa motiiviasi ennen kuin vastaat provoon. Kenelle sinun on tarve todistaa ja mitä. Haluatko antaa sudelle hampaat.
- Mara
Saabiani ei haukkua kuin vaimoni jonka auto jätti tielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691