Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Virolahdelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Virolahdella yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Virolahdella?
7
2063
Vastaukset
- haii saappaat..
meinaatko tulla heimosi kanssa varkaisiin vai...
- nuori tummaa
meinaaks sie kaalee et kaik tummat on samanlaisii myö tehää kyl töitä mut vaan yövuoroi tulo on paljo parempii ei veroi petskot ja tulli vaav tahtoo häiritä mei yrityksii.
- nyviduttaa
Rupee sinä saatan mela-anneli keskenkasvuinen äpärä pitämään suus kiini.
- halamassalakaanaa
aivan selvästi ko. henkilö on romani heimoa joka yrittää pesiytyä kunnan sos toimen armeliaiseen huomaan ts. kunnan veronmaksajien elätettäväksi.ps savukeiden ja alkoholin nouto matka rajan takaa nopeutuu olennaisesti se vasta on todellista liiketoiminnan logistiikan ymmärtämistä.
- tgnji
Taruanneli trollaa 24 eripaikkakunnan sivuilla,ei tarvi vastailla sen mulkun provoihin, unohtakaa asia.
- juoppo betti
Ylläpidon sekava akka. Tämäkin aloitus useilla kymmenillä sivustoilla täällä
Suoli24
Tunnetaan moninimimerkkiakkana.
- Takuupaska
Viisi kirppistä on Virolahdella. Niissä on hyvät valikoimat ja edulliset hinnat. Kannattaa tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355