Ette te amikset osaa muuta tehdä kuin ajaa halvoilla autoilla, uhota muille keskikaljakännissä ja näyttää typeriltä lippiksissään ja rumissa verkkareissa.
Suurin osa amiksista on luusereita
4
773
Vastaukset
- metsä botnialainen
ihan varmasti enemmän ku sä enkä oo käyny kun sen amiksen, mä en myöskään aja halvalla autolla vaan mulla on ihan uus, mun ei myöskään tartte ottaa mitään keskikalja kännejä kun mulla on varaa parempaan. lippistä mä en myöskään käytä enkä verkkareitakaan.
sitten kun sä valmistut sieltä lukiosta missä varmaan opiskelet ton kirjoituksen perusteella ja saat ne A:n paperit niin mietit varmaan että ehkä olis kannattanu sittekkin mennä sinne amikseen!- Kotiopetettu
Botnialla mitään tienata.Max.5000 euroa vuorolisineen kuukaudessa,ei sillä kyllä mitään hyviä autoja ostella kun siitä jää isoon karvaiseen kätöseesi se vajaa 3000 euroa kun tuhma verottaja rohmuaa 2000 euroa.
Itse jätin kokonaan suomalaisen koulutuksen väliin ja nautin kotiopetuksesta ammattitaitoisen opettajan johdolla sen jälkeen menin sukufirmaan töihin ja otan palkkatuloina 1200euroa/kk ja pääomatuloina siihen lisäksi joku 2 000 000 euroa vuosi,riippuen vähän rahan tarpeesta. Joten täytyy myöntää ettei ole tullut suomalaista peruskoulua eikä myöskään lukiota/amista ikävä. - niin,niin
niin noi lukiolaiset pääsee vaan kaupan kassalle,kun amiksesta voi päästä suoraan töihin!! ja on niitä muitakin kun verkkari amiksia!että eipäs arvostella. lukiossa ja amiksessa on kummassakin hyvät ja huonot puolensa.
- noppa
mitä ne sit on jotka ei sitä ole ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656