Niin voiko siilin majoittaa kanin häkkiin? Jos joku tietää hyvän häkin joka ei ole kamalan kallis nii vois ystävällisesti liittää linkin tänne:) Muita asumus ehdotuksia voi kans laittaa!
Vastaukset 10
- mimmi811
Eikö kaappi ole yksi vaihtoehto ja tää näyttää aika kivalta:
http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakit_aitaukset/marsun_hakit/keskikoko/143038 - Oosa11
Eikö kukaan muu anna vinkkejä?
- _siilisti_
Ei todellakaan ole suositeltavaa että laittaisit siilin kanin häkkiin! Jos siili lähtee kiipeilemään "kaltereita" pitkin niin se voi pudota ja loukata itsensä. Siilille olisi hyvä rakentaa esim vanhasta vitriinistä ns. siilikaappi (kuvia näet suomen siiliyhdistyksen sivuilta). Elintilaa olisi ehdottomasti oltava 1-2 neliömetriä. Joten unohda häkki ja kaappeja katselemaan :)
- Oosa11
Kiitos vastauksista:) Olen kyllä päätynyt ottamaan kanin kun siilien saatavuus on aika huonoa:(
- _siilisti_
Siilien hankinnassa pitää olla tosi aktiivinen ja malttavainen jos sellaisen haluaa, sillä odotusajat voi olla pitkiäkin...
- kysyn vaan
Mistäs tällänen siilipula johtuu,onko kasvattajat saaneet tarpeekseen nykyisistä siiliyhdistyksistä? On niitä aikasemmin saanut aika lyhyellä varotusajalla.
- 19+4
kysyn vaan kirjoitti:
Mistäs tällänen siilipula johtuu,onko kasvattajat saaneet tarpeekseen nykyisistä siiliyhdistyksistä? On niitä aikasemmin saanut aika lyhyellä varotusajalla.
Siilien lisäännyttäminen ei ole niin helppoa kuin monen muun eläimen, ja etenkin tähän aikaan vuodesta syntyvyys on vähäistä.
- ijo88
Siiliejä kyllä kasvatetaan, mutta kasvatus on pienimuotoista, paitsi ehkä Suolahdessa, missä enemmän poikasia. Sieltä kannattaa kysellä. Siiliejä kyllä astutetaan, mutta usein ne eivät tule tiineeksi tai sitten poikaset saattavat kuolla....
Kasvatus on tosi vaikeaa. Sen takia ne maksaa ja sen takia niitä on vaikea saada.
Kasvattajat ovat myös erittäin tarkkoja, kenelle poikasen myyvät, kuka tahansa ei niitä käsiinsä edes yleensä saa.- seli seli
Kyllä siilit poikasia tekee kunha niiden kanssa ei hössötetä.Siilit on luonnoneläimiä ja siksi niiden pitää antaa olla rauhassa.
- biikkiballero
Kaninhäkki käy kyllä, mutta oltava sellainen ettei ole verkkoa tai kalteria ollenkaan. Että se olis vaan puusta tehty. :) siihen jossa olis kalteris jäisi siilin tassu herkästi kiinni... Ei taida tuo kanin ''häkki'' paras mahdollinen asumus olla herkälle siilille. Paitsi jos on puinen täysin kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971669Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471093- 16948
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40868Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.85796kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl19761- 93756
- 16755
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27727- 63705
- 68702
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97661Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56605- 47604
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47596Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131585Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152556