Pikainen henkilökohtaisiin kokemuksiin tilasto maantieltä.
Kymmenen prosenttia teidenvarsille hajonneista ja hylätyistä autoista on ladoja. Näistä puolet 110:ia loput samaraa ja fiat-ladaa.
Laukeamisia
8
511
Vastaukset
- aijä
nyt puhut kyllä muunnettua totuutta
ei muuten pidä paikkaansa.
1000 autosta voi olla 1-2 ladaa mut ei yhtään
110 eikä samaraa.
ajan vuodessa noi 85 tuhatta km.- Heh
Tules katsomaan vanhalle ykköstielle piikkiöön niin mikäs se sieltä tienreunasta löytyy? Yllätys samarahan se siellä.
- lada fani????
Heh kirjoitti:
Tules katsomaan vanhalle ykköstielle piikkiöön niin mikäs se sieltä tienreunasta löytyy? Yllätys samarahan se siellä.
löytyy hylätty samara! Tää jo vahvistaa asian!
- marko135kg
lada fani???? kirjoitti:
löytyy hylätty samara! Tää jo vahvistaa asian!
Vanhana samaran omistajana, jätti tielle kaksi kertaa. Jakopäänremmi ja sytytysyksikkö
Kanttiladat on tosi hyviä - kolmostie
Kolmostiellä Sääksmäen liittymässä on jo useamman viikon maannut lattarauta hylättynä.
- Junlli
puhelet lämpimiksesi.
5-tietä eilen tulin tuolta pohjosesta ja saldo oli 3 tojotaa,pari nissania,pari ooppelia(molemmista oli poliisi tarvinnut kilpiä),yx volkkari muttei yhtään ladaa koko 600 km:n matkalla ollut jäänyt tien varteen.- www
Kun ladalla ei uskalleta kulkea pääteillä, hajoavat eikä päästä kotiin.
- Junlli
www kirjoitti:
Kun ladalla ei uskalleta kulkea pääteillä, hajoavat eikä päästä kotiin.
itse ajelin vitostietä , se ei vissiin sitten ole
ns. päätie vai ?????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371337
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488