Olin ulkona kävelyllä yöllä naiseni kanssa kun ohitsemme käveli toinen mies ja NAISENI VITTUPERKELE KATSOI HÄNTÄ. SE AINOA MIES JOKA SIELLÄ OLI JA SIT SE KATTO SITÄ TIETENKI. VITTU mua pelottaa et se haaveilee siitä miehestä nyt ku se viel suuttu mulle ku mainitsin asiasta. SAATANAN HUORA VITUTTAA TÄMMÖNE.
VITTU SAATANAN PERKELE
enkyllä
5
748
Vastaukset
- se toinen mies
tässä nyt on kyseessä jostai iha muusta ku mustasukkasuudesta :P. nim mä olin se mies, vaihettii vaimos kaa jo numerot
- Tuli vain mieleeni
Oletko sä muslimi?
- Pappamuratti
Minnuukin rupes suututtamaan. VOI ÄRKELEEN PÄRKKELEEN PÄRKKELE! AAARRGGHH! PÄRKKELE! (marko luhtala) VOI KIKKELIN KOKKELE BAZZI BAZUKKI! (aki vallo) ÄRRRKELEEE!
- ölli
Auts. Uitun mohmo, vai mitä se ny olikaa?.....ohmo?
- MITÄPÄ SE KATTO
kattoko se sen persettä vai kikkeliä vaiko käsivarsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,634928Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313725Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223340- 792315
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401522Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311466Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141433Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330