Olen vasta muuttant Kuopioon ja hiukseni tarvitsisivat leikkausta yms.
Mitä kampaamoa suosittelette? Haluan trendikkäät hiukset suhtkoht halpaan hintaan. Kiitos jo etukäteen.
Hyvä kampaamo?
13
6283
Vastaukset
- woman
...haapaniemenkadulla, taitaa olla Untamon Urheilun vieressä (Minnasta ja Aapelista katua torilta päin alaspäin ja oikealla puolella). Tosi edullinen ja trendikäs liike (juttu oli kaupankilehdessä viime lauantaina)!
- t.at.t
Oon kans käyny tossa kampaajalla ja on kyl tosi hyvä, ja halpa!!! kaiken lisäksi aika veikeen näköinen miekkonen töissä... ;)
- Minea
Olen asunut Kuopiossa 8vuotta ja kolunnut läpi usean kampaajan palvelut. Olen 24-vuotia ja haluan aina trendikkään ja hyvän lopputuloksen suht edulliseen hintaan... Ja täytyy sanoa, et paras on ollu parturi-kampaamo Heli kauppakadulla ja siellä nimen omaan kampaaja Niina. Liikkeessä työskentelee useampi ihminen...mut mä tykkään Niinasta, laittaa hyvin ja hinta ei tosiaan oo kovin korkee, suorastaan edullinen kun vertaa muihin liikkeisiin. Koskaan en ole pettynyt. Mutta varo ettet sekoita kampaamo Helliin, se on järkyttävä paikka ja sijaitsee kuninkaankadulla...!!!
- hattara
Mullakin on huonoja kokemuksia Hellistä! Kampaaja oli epäkohtelias, jopa tyly, eikä edes kysynyt miten haluan hiukseni leikattavan,-alkoi vain leikellä!
- taina
..jo usean vuoden ajan olen ollut erittäin tyytyväinen kampaamo Pääpysäkin palveluihin ja siellä työskenteleviin kampaajiin. Palvelu on kohteliasta ja ajan hermoilla pysytään, Sijaitsee sankaripuistoa vastapäätä ja Pikku-Pietarin kujaa lähellä.
- Heidi
Todella hyvää jälkeä suht´ edullisesti. Sijaitsee siinä Postin nurkilla torille päin. Samassa talossa kuin pääpysäkki.
- Nippis
Päivärannassa metsäkummuntiellä on erittäin halpa, mukava ja asiantuntevaa palvelua. Olen aina saanut sitä mitä olen halunnut, ja minulla on aika vaativa maku. Paikan nimi on parturikampaamo Takku.
- sakset
Onko kukaan käynyt Puijonkadulla sijaitsevassa ulkomaalaisten pitämässä parturissa? Hinta näkyy olevan 20€ ja aikaa ei tartte tilata. Onko jälki minkälaista? Koneellaki vetelevät?
- ekatoka_
Ihan on hyvä jälki ja kyllä konekin mun mielestä löytyy.
- Anonyymi
Älkää menkö salon labyyn. Hiukset leikataan pilalle ja saa viellä maksaa. Mummoille sopiva paikka.
- Anonyymi
Haluan käydä kampaajalla paikassa, jossa ei ole muita asiakkaita tai tekijöitä. Vaan mistä löydän hyvän, yksin toimivan kampaajan? Vinkkejä, kiitos :)
- Anonyymi
osta kotiparturikone ja taiteile sillä tukkas peilien avulla mieleiseks.
- Anonyymi
Tuutteko isolla porukalla?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402