Hyvä kampaamo?

Seija

Olen vasta muuttant Kuopioon ja hiukseni tarvitsisivat leikkausta yms.

Mitä kampaamoa suosittelette? Haluan trendikkäät hiukset suhtkoht halpaan hintaan. Kiitos jo etukäteen.

13

5836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woman

...haapaniemenkadulla, taitaa olla Untamon Urheilun vieressä (Minnasta ja Aapelista katua torilta päin alaspäin ja oikealla puolella). Tosi edullinen ja trendikäs liike (juttu oli kaupankilehdessä viime lauantaina)!

• t.at.t

Oon kans käyny tossa kampaajalla ja on kyl tosi hyvä, ja halpa!!! kaiken lisäksi aika veikeen näköinen miekkonen töissä... ;)

• Minea

Olen asunut Kuopiossa 8vuotta ja kolunnut läpi usean kampaajan palvelut. Olen 24-vuotia ja haluan aina trendikkään ja hyvän lopputuloksen suht edulliseen hintaan... Ja täytyy sanoa, et paras on ollu parturi-kampaamo Heli kauppakadulla ja siellä nimen omaan kampaaja Niina. Liikkeessä työskentelee useampi ihminen...mut mä tykkään Niinasta, laittaa hyvin ja hinta ei tosiaan oo kovin korkee, suorastaan edullinen kun vertaa muihin liikkeisiin. Koskaan en ole pettynyt. Mutta varo ettet sekoita kampaamo Helliin, se on järkyttävä paikka ja sijaitsee kuninkaankadulla...!!!

• hattara

Mullakin on huonoja kokemuksia Hellistä! Kampaaja oli epäkohtelias, jopa tyly, eikä edes kysynyt miten haluan hiukseni leikattavan,-alkoi vain leikellä!

• taina

..jo usean vuoden ajan olen ollut erittäin tyytyväinen kampaamo Pääpysäkin palveluihin ja siellä työskenteleviin kampaajiin. Palvelu on kohteliasta ja ajan hermoilla pysytään, Sijaitsee sankaripuistoa vastapäätä ja Pikku-Pietarin kujaa lähellä.

• Heidi

Todella hyvää jälkeä suht´ edullisesti. Sijaitsee siinä Postin nurkilla torille päin. Samassa talossa kuin pääpysäkki.

• Nippis

Päivärannassa metsäkummuntiellä on erittäin halpa, mukava ja asiantuntevaa palvelua. Olen aina saanut sitä mitä olen halunnut, ja minulla on aika vaativa maku. Paikan nimi on parturikampaamo Takku.

• sakset

Onko kukaan käynyt Puijonkadulla sijaitsevassa ulkomaalaisten pitämässä parturissa? Hinta näkyy olevan 20€ ja aikaa ei tartte tilata. Onko jälki minkälaista? Koneellaki vetelevät?

• ekatoka_

Ihan on hyvä jälki ja kyllä konekin mun mielestä löytyy.

• Anonyymi

Älkää menkö salon labyyn. Hiukset leikataan pilalle ja saa viellä maksaa. Mummoille sopiva paikka.

• Anonyymi

Haluan käydä kampaajalla paikassa, jossa ei ole muita asiakkaita tai tekijöitä. Vaan mistä löydän hyvän, yksin toimivan kampaajan? Vinkkejä, kiitos :)

• Anonyymi

osta kotiparturikone ja taiteile sillä tukkas peilien avulla mieleiseks.

• Anonyymi

Tuutteko isolla porukalla?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe