LOIPART

businekset mielessä

Millai loipartilla mahtaa mennä nykyään? vai onko se vielä loipart vai mikä se oikein mahtaa olla?

32

6828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eoralaine

      Taitavat olla loiparttilaiset nukuksissa, kun vastausta ei ole kuulunut. Muistaakseni joku aika sitten oli liki konkurssia, vaikka ei sitten nurin mennytkään. Nimiä firmat vaihtavat yhtenään, enkä tuotakaan nykynimeä tiedä. Vaikka olis entinen nimi?

      Moni saa leipänsä sieltä, joten hyvää jatkoa toivotaan. eikö?

    • Pankinjohtaja

      Velkasaneerauksessa nykyään ja toivottavasti pääsee kuiville. Nimittäin aika moni tienaa sieltä leipänsä.

    • vierailija3

      Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä yhtiöstä? Millainen on työnantajana?
      MIllaisessa maineessa on? Saneerauksessa on tosiaan, mutta mahtaako sieltä kammeta ylös?

    • .....

      Velkasaneerauksessa painetaan helposti muita firmoja konkurssiin.

      Itse en olisi missään tekemisissä velkasaneerauksessa olevan firman kanssa.

    • Jussi, tsemppiä

      Olin muutama vuosi sitten loipartin työntekijänä.
      Palkka tuli ajallaan eikä muutenkaan mitään valittamista.
      Työt vain vähenivät ja tuli kenkää kuten on käynyt monissa isommissakin firmoissa.

    • Aina käteisellä

      Meiltä ei ainakaan lähe pellin peltii kyseiseen firmaan laskulla.. Ainoa varma keino on saada rahansa on KÄTEISKAUPPA..!!!!!

    • Huijattuja riittää

      Onko Loipart vielä pystyssä?

    • ......
      • Turunmaa

        Kannattaako noin tappiollista firmaa tekohengittää?


    • tiedustelija

      Tietääkö kukaan mikä loipartin tilanne tällä hetkellä on? Itse kyselin kesätöitä sieltä tammikuussa mutta vähän arvelluttaa mikä tilanne on toukokuussa...

      • TMKH

        Onko Loipart vielä mukana telakkahommissa ?


    • Velkoja numero 1000

      Loipartin tilanne taitaa olla aika kurjaakin kurjempi kun on näköjään parit konkurssihakemukset saaneet hoidettua niukin naukin alta pois rimaa hipoen. Mutta saahan ne palkat palkkaturvasta kunhan ei jätä sisään yli kolmen kuukauden palkkoja...

    • SDP14

      Kuulemma nykyään iso liuta virolaisia painaa "pitkää päivää" ylityökorvauksin vaikka ei ole edes materiaalia. Kaikki menee vanhan johtajan suojeluksessa. Kannattaa odottaa uuden johdon tuloa

    • KEPU14

      seuraava johto taitaa olla jo konkurssihallinto, ne hallintomiehet ottavat ja saavat kaikki ylityökorvaukset pesästä.

    • p0rilainen
      • jussinpuolella

        Nämä rikolliset ovat minun isovanhempani, en sano että pidän siitä mitä EDESMENNYT vaarini on tehnyt, mutta paljon kuulin hänen työntekijöiltään, kuinka hyvä hän oli työnantajana. Jukka toimi aikaansa vankilassa ennen sairastumistaan. Varo vaan mitä puhut, et tiedä kuka sen saattaa lukea.


      • ramihettula
        jussinpuolella kirjoitti:

        Nämä rikolliset ovat minun isovanhempani, en sano että pidän siitä mitä EDESMENNYT vaarini on tehnyt, mutta paljon kuulin hänen työntekijöiltään, kuinka hyvä hän oli työnantajana. Jukka toimi aikaansa vankilassa ennen sairastumistaan. Varo vaan mitä puhut, et tiedä kuka sen saattaa lukea.

        Etsin netistä, löytyiskö jussin yhteystietoja jostakin ja tuli tämä viestiketju vastaan. Otan osaa..... olen entinen työntekijä ja Jussi on paras ja reiluin työnantaja mitä minulla on tähän mennessä ollut.... kuinkakohan monta näistäkään nimettömistä panettelijoista jättäisi itse laittamasta osan rahoistaan verottomana liivin taskuun, tai siis vähemmällä veroilla, jos heillä olisi siihen mahdollisuus ja ennen kaikkea älyä, mitä jussilla oli??!.... ja kuinka monta veromarkkaa eura ja suomi jussilta ja hänen ansiostaan sai?? Jussi oli kova äijä mun ja aika monen muunkin hänen duunarinsa mielestä. Jotka hän sivumennen muisti jokaisen nimeltä ja meitä taisi parhaimmillaan olla 450... R.I.P JUSSI


    • AISI 316

      Noh noita viestejä kun lukee niin taitaa se kateus olla aika suuri syy että uskalletaan kirjoittaa netissä,itse olen ollut joskus yhtiön palveluksessa eikä ole moittimista.Palkat ym. tuli aina ajallaan sekä työkalut ym. tarvittavat löytyi aina omasta takaa eikä tarvinnut varastella muilta niin kuin yleensä tehdään telakalla.Toivottavasti vielä lähtee mukaan kilpailemaan sillä Pappa Lehtinen on ihan ykkönen näillä työmarkkinoilla edelleenkin,ei siinä mitään vikaa ole jos käyttää Virolaista työvoimaa sillä telakoilla on yleensäkin pelkää ulkomaalaista porukkaa suomalaisissa yrityksissä vai osaatteko sanoa yhtäkään firmaa missä ei olisi? Kyllä ne muutkin osaa laivoja rakentaa kuin Turkulaiset ja Raumalaiset toripulun potkijat,toivotan kaikkea hyvää jatkossa Loipartille tai mikä se nyt tällä hetkellä sitten onkin.

    • TMKH

      Onko Loipart vielä mukana laivahommissa ?

    • Entinentyöntekijä

      Todellakin ihan ihme firma nykyään. Suomalaiset laitettu pihalle tai lomautukseen, osa lähtenyt itse pois. Virolaisilla ym. ulkomaalaisporukalla ilmaiset asunnot ja kaikenlaisia erikoisetuja, vaikka ei töitäkään olisi lainkaan. Joukossa härskejä p**seen nuolijoita ja rahan tavoittelijoita jotkut tuoneet koko sukunsa vanhan papan elätettäväksi. Omistajat paapoo ja maksaa niille kaiken. Suomalaiset jotka vielä jaksoivat yrittää haukuttiin säännöllisesti liian kalleina tai muutoin huonoina työntekijöinä. Loppu ei voi olla kaukana.

      • Poristako

        Onkohan totta?


    • Läheltäseurannut

      Nimi on nykyään Isorelle Oy ja ovat muuttaneet konttorinsa ja muun toimintansa Eurassa Yrittäjäntielle ja myyneet vanhat toimitilansa kokonaan pois.

    • Utelija

      Mikä sen firman nimi on nykyään eikö se vaihdu kokoajan??

    • Loppu_tuli

      Loipart - Isorelle on konkurssissa:
      Isorelle Oy, Eura Y-tunnus 0591558-4
      (ent. Loitech Oy, Loipart Technology Finland Oy)
      Satakunnan käräjäoikeus K 14/6124
      Päätös: 15/8954 25.6.2015
      Vireilletulo: 21.5.2014 klo 14.00

    • Loppuko-tuli

      Mikä loppu? Eestikilpisiä autoja pihat täynnä. Eikai ne ilmaseks siellä käy. Et taida olla ajan tasalla. Eikös niillä ole kymmeniä eri nimisiä firmoja

    • hhjjhjhhh

      Eks ne linnaa saanu ja liiketoimintakiellon? Vai bulvaaneitako käyttää...

    • Xxxxxxxxxxxxx

      Onks ne menos linnaan??!! Sama porukka ko oli siinä Loipart kuittikauppavyyhdessä. Kaikki 4 vai mitä niitä oli, omistajat ja hallitus

    • Työläine

      Lmg finland oy

    • Yhteistyö

      Loipart on täysissä voimissaan. Suomen turhan tarkat viranomaiset on vain heitetty helvettiin, niin kuin pitääkin:
      http://www.loipart.com/en/

    • Lodge
    • lakupekkasukslaa

      Vaihteli nimeä taajaan aina kun tuli konkka. Suomessa alkuperäinen nimi ei käy ja tj siirsi konttorinsa ruotsiin jossa toimii alkuperäisellä nimellä.
      Puuttumatta muuten firmaan tai sen tuotteisiin, niin yhteiskunnalliset velvoitteet pitää silti hoitaa vaikka työllistäisikin.
      Yhteiskunta pyörii verorahoilla joita kaikki (tukijusseja lukuunottamatta) maksavat.

      • Työllistäjä

        Eikös siellä rivistössä ole vielä joku vanhan Loipartin omistajakin. Ilman muodollista asemaa, mutta presidentti nyt kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe