Mitkä planeetat tai huoneet kertovat...?

tietämätön

omasta seksuaalisuudesta?

4

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähäntietoa

      Varmaan planeetat ja huoneet yhdessä muodostavat sen...
      Seksuaalisuutta kun on monenlaista...

      Ainakin itse painotan huoneita 5. ja 8.
      Niihin sijoittuvat planeetat korostavat sitä.
      Lasken myös nousumerkin, koska se kertoo yleisolemuksesta muiden kanssa, miten suhtaudut muihin.

      5. huoneeseen laskisin seksuaalisuuteen liittyen seuraavat asiat;
      -nautinto
      -itseilmaisu
      -extempore
      -estottomuus

      8. huoneeseen taas mentaalisempaa, ja sitoutunempaa, syvällisempää, luottamuksellisempaa...

      Noihin vaikuttaaa paljon, että missä merkissä huoneen kärkesi on, ja että mitä planeettoja nuo sisältää ja missä merkissä ne ovat.

    • Suomessa--

      vähäntietoa - todella hyvin sanottu. Karttelen miehiä, joilla huone 5 on painottunut. He kyllä puhuvat iloiseen sävyyn seksistä, he "nauttivat" ja "iloitsevat" seksistä ja kertovat naisten rakastavan sitä. Heidän avioliittonsa, kaikki, ovat kaatuneet ja he tahtovat säilyttää itsenäisyytensä myöhemmällä iällä. Facebook on täynnä heitä. Olen tehnyt karttoja jokaisesta heistä, kun pyytävät tulemaan luokseen Intiaan Kanadaan ja Yhdysvaltoihin. Venus merkin mukaisesti koemme seksuaalisuutta myös.

      Kiitos!

      • 5-huoneen mies

        Vähän tylyä luettavaa kun melkein puolet planeetoista on siellä, mutta hienoa että joku sentään valottaa mikä mättää. Pelko hauskanpitoseksin tai sen tunteen katoamisesta varmaan ajaa itsenäiseksi. Sen pelon taustalla on varmaan omien rajojen tajun puute (ei tarpeeksi Saturnuksen ja Pluton vaikutusta), ja ettei ymmärrä jotain perustavanlaatuista rakkaudesta. Siinä vaiheessa kun kokee henkilön tarpeeksi tärkeäksi ja tuntee näin niin voi ehkä perustaa suhteen terveelle pohjalle, mutta varsinkin jos ei tajua omaa luonnettaan tähän huoneeseen nähden niin voi helposti pitää tärkeimpänä omaa seksuaalista itsenäisyyttään ja pelätä taustalla sitoutumista sen takia. Niin se mulla meni ja en tiedä meneekö vieläkin, mutta nyt tuli Chironin kautta opittua jotain perustavanlaatuista ihmissuhteista (11 talo, gemini).

        Lyhyesti sanoen, jos ei osaa olla omien seksihalujensa (5s talo) herra vaan antaa niiden energioiden vuotaa hallitsemattomasti (eli ei kanavoi niitä tietoisesti ja rakentavammin ne, Liz Greene), niin meille 5-talon miekkosille käy ohraisesti parisuhderintamalla. Mä olen ainakin oppinut ottamaan rakkauden asiat paremmin kun olen tehnyt tätä tietoista kanavointia niin että se menisi yksiin toisesta ihmisestä pitämisen tunnon kanssa. Ehkä se vaan kypsempänä rupeaa rauhottumaan kun on jo kokeillut kaikkea, mutta.


    • 24hrs

      Seksuaalisuus on helposti selvitettava,ellei ole taysin oman kehonsa ulkopuolella..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe