W8 hajoitti kiintolevyn?

ottaapäähän22

Elikkäs pari viikkoa sitten tuli asennettua kyseinen 8 ja siitä lähtien mennyt tietokoneen kanssa yhteistyö alaspäin..

Langaton netti[b] katkeilee[/b] lähestulkoon vartin välein ja vähän ottaa hermoille.

Ei myöskään päivitä SW Updaten kautta kaikkia ajureita vaan heittää pelkkää virhettä (johtuiskohan koska netti katkeilee) tai jos ei johdu netistä niin muuten vaan vittuilee sitten..

Ja kaiken lopuksi heitti äsken ruutuun että:
[b][color=red]"WINDOWS ON HAVAINNUT KIINTOLEVYONGELMAN"[/color][/b], jaahas.
Käski varmuuskopioida kaikki tiedostot, sammuttaa koneen ja ottaa yhteyttä laitteen valmistajaan tai tukeen. Eikä suosittele käyttöä ennen kuin kiintolevy on korjattu tai vaihdettu.. Mitähän tässä nyt pitäis tehdä? Heittää koko vekotin järven pohjaan vai.. Kirotun windows8!!

8

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootaapäähän22

      ainiin ja kyseessä muutama kk vanha samsung ultrabookki...

    • Pyyhis

      Windowsilla ei varmasti ole tekemistä kovalevyn hajoamisen kanssa. Levysi olisi hajonnut minkä tahansa käyttöjärjestelmän kanssa.

      "Mitähän tässä nyt pitäis tehdä?"

      1.Noudata ohjeita, vie koneesi takuuhuoltoon ja saat toimivana sen takaisin.
      2. Soita Samsungin aspaan. Samsungin tukinumero 0306 227 515, http://www.samsung.com/fi
      3.Jos em. ohjeista ei ole apua, niin laita koneesi verkonpainoksi

    • ottaapäähän22

      Huoltoon lähtee lähipäivinä! Soitin tukeen ja sanoivat että täytyy tarkistaa..

      Harmittaa vaan jos tyhjentävät koneen niin katoaa taas kaikki office paketit ja virustorjunta jutut ymym, ja varsinkin kun on niin peukola tietokoneiden kanssa niin menee ikuisuus asentaa kaikki uusiksi -.-

      kiitos neuvoista!

    • Windows 8 on oma sisäinen virustorjunta ohjelma joten sinänsä ylimääräisiä ei tarvita. (Ellei ole jo maksanut esim 1 vuoden lisenssin F-securesta).

      • Enterprise RTM rulettaa

        Asenna Win8 Enterprise RTM ja ota white listit käyttöön. Se torjuu 99,99999% kaikista viruksista, ellei peräti 100. Virustorjuntojakin väittäisin muuten turhiksi, paitsi tietysti kaikki uudet ladatut ohjelmat kannattaa aina skannata ennen asennusta.


    • ei kehitstä

      Sama vika ilmeisesti mukana vielä uusimmassa windows 10:ssä.

    • WormBox

      ms omasta ei ole kuin haitaan käyttöä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe