Parin kaverin Lasol kokemuksia

Ei Lasolia, kiitos!

Vuoden 2009 tammikuussa, oli jotain 25pvä tuli asunnolleni muutto/ siivousavuksi eräs ari, kun oli tavarat kannettu ulos, ja piti aloittaa siivous, oli tämä ari juonut puoli pulloa tolua. makas päivän sammuneena, kaadoin sitte loput tolun viemäriin, ja hain sille muuttoapuna olosta palkaksi 1L lasol pullon huoltikselta. oli muistaakseni lauantai, ja asunto piti sunnuntaina olla tyhjä ja minun olla toisellla paikkakunnalla töissä jo maanantina.
-näin sitte yhtä mattia, entistä kalastajaa kaupungilla, kysyin, että oletko viinakauppaan menossa, sanoi että joo, sanoin sitte et itellä oo juomista, ja joku ari juo lasolia mun kämpillä. tämä matti lähtikin kävelemään perään, ja sanoi, että eipä tartte käydäkään alkossa, jos on lasolia. ja niin hän tuli asunnolle, ja Matti&Ari kehuivat, kuinka hyvää, ja halpaa ainetta lasoli on, ja menee päähän.. makasivat sitte sammuneena, ku veljen kanssa tyhjennettiin asuntoa, siinä ne makas, ja piti poliisit soittaa hakemaan ne pois, ku asunnon avaimet piti luovuttaa.

-Kuinka näille jätkille kävi?

-Muutin siis 1.2.09 pois tuolta paikkakunnalta, ja sain jo 3.2.09 kuulla, että tuo matti oli ensisuojalla juonu litran lasolia, ja maannu paskat housussa lattialla, ku emäntä oli suuttunu, ja heittäny sammuneen ukon pihalle. se oli Matin tarinan pää.
27.11.09 kuulin, että tuo Ari on ollut samalla pulikämpällä juomassa lasolia, ja sunnuntaina juomien loputtua lähtenyt pyörällä kaupungille, saanut viinakrampin, kaatunut, ja kuollut..
-se oli niiden lasol ukkojen lorun loppu..

11

8889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksi parempi

      Kukaan ei pysty juomaan litraa lasolia päivässä.

      • ====

        Eikä deekut edes juo lasinpesunestettä, vaan sytytysnesteitä, Sinolia ja Marinolia. Puolesta litrasta Sinolia hyytyy isompikin mies.


      • Ei Lasolia, kiitos!
        ==== kirjoitti:

        Eikä deekut edes juo lasinpesunestettä, vaan sytytysnesteitä, Sinolia ja Marinolia. Puolesta litrasta Sinolia hyytyy isompikin mies.

        Deekut juo lasolia. En kirjoituksessa väittänytkään, että 1L Lasol -pullo olisi juotu tyhjäksi. Oisko ukot vetäneet pari desiä ja sammuneet. Ja ite olen maistanut Lasolia, noin 1dl laimennettuna. Hemmetin pahaa, mutta menee kyllä päähän. Sinolia en ole kenenkään nähnyt juovan, ja Marinol haisee kuulemma ihon läpi monta viikkoa.


      • PA-deeku
        Ei Lasolia, kiitos! kirjoitti:

        Deekut juo lasolia. En kirjoituksessa väittänytkään, että 1L Lasol -pullo olisi juotu tyhjäksi. Oisko ukot vetäneet pari desiä ja sammuneet. Ja ite olen maistanut Lasolia, noin 1dl laimennettuna. Hemmetin pahaa, mutta menee kyllä päähän. Sinolia en ole kenenkään nähnyt juovan, ja Marinol haisee kuulemma ihon läpi monta viikkoa.

        Haisee Sinolkin, vaikka kuinka kauan. Ja maistuu suussa, sekä kuseskeleminen ei tahdo onnistua ilman hengityssuojainta. Kitttasin taannoin pari päivää Sinolia, kusi haisi varmaan viikon.


      • Anonyymi
        Ei Lasolia, kiitos! kirjoitti:

        Deekut juo lasolia. En kirjoituksessa väittänytkään, että 1L Lasol -pullo olisi juotu tyhjäksi. Oisko ukot vetäneet pari desiä ja sammuneet. Ja ite olen maistanut Lasolia, noin 1dl laimennettuna. Hemmetin pahaa, mutta menee kyllä päähän. Sinolia en ole kenenkään nähnyt juovan, ja Marinol haisee kuulemma ihon läpi monta viikkoa.

        Väitit nimenomaan että joi litran lasolia.opettele kirjoittamaan lasoliini
        .


    • tolusta asiaa

      Olitpa ajattelematon, kun heitit loput Tolut viemäriin! Kyseisellä tehokkaalla pesuaineella olisit voinut tehdä asunnon loppusiivouksen!!! Järki hoi, älä jätä!

    • Jape5645654

      Höpön pöppöö! Kukaan ei juo Tolua - siinä ei ole alkoholia! ;D

    • Tähätä

      Mul kävi sillain et pari kaverii siivos mun kämppää ja toinen löysi mun siivouskaapista sinolia. Siitä ne sit alko vetää sitä sinolia ja toinen kaveri pekka oli salaa matilta juonut pullon lopun. Mattihan siitä suivaantu ja rähisi aikansa kunnes Pekka keksi et kusee Matin suuhun et ei elimistö pysty putsaa. Lopulta kun menin kotiin ni molemmat kuseksi toistensa suuhun. Tai niin ne ainakin sano et oli käyny kun yllätin muna suussa kaverit

      • Anonyymi

        Hitto, että repesin. Vaikuttaa keksityltä huvittavalta jutulta, mutta anteeksi, jos kaikki onkin totta.

        LOL


    • köysipuussa

      Mikäli sontaseppo on jatkanut juomista vuosikaudet ovat aivot liuenneet hyvin tehokkaasti. Juopon aivot vastaavat kooltaan kalan aivoja eli 3 cm halkaisijaltaan , loput kuollutta kovaa sideainetta, kuten kirroottinen maksa ja liuenneet sisuskalut ja ruokatorvi, jossa suonet pinnalla aiheuttaen riskinä äkillisen verensyöksyn.
      Siinä miettimistä, kun katselette raittiiden ihmisen normaaleja aivoja ja mietitte, että teillä suurkuluttaja sontasepoilla on luumun kokoinen aivokudos korvien välissä.
      Pitkän linjan juopoista ei ole hyötyä yhteiskunnalle vain, että eivät ulkoiluta naamaansa kansalaisten keskuudessa turhan usein.
      Tämä on syy, että kohtelu juopoille ja muille riippuvaisille on tylyä terveydenhoidossa ja päihdepalveluista ja katkoasemilta leikataan määrärahoja koko ajan, sillä mitä järkeä auttaa päihteillä itsensä tuhonneita , älyllisesti kalan tai kanan tasoisia kulueriä. Vahvat neuroleptit ja litium, nopeassa tempossa laulettu virsi, pari reipasta lapiomiestä ja pahviaskissa monttuun. Suntio voi lirauttaa krokotiilin kyyneleen. Yleensä kuitenkin suoraan krematorioon ja potilaspaperit mukaan ja lyhyt ilmoitus mahdollisille omaisille...senkään niin väliä.

    • Anonyymi

      Olen iloinen lasolista. Toiset kärvistelee sunnuntait krapulassa mutta minä nautin lasolista silloinkin hähää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe