kierrehelvetti

gehkömhsgk

Laihdutin 7 kg 1,5 kk ja tämän jälkeen koko syöminen on alkanut ahdistaai. Mietin kokonajan vain ruokaa ja lasken kaloreita ja mikäli menee yli yli 900-1000 kcal ahdistun älyttömästi ja alan aivan hullunlailla ahmia. pelkään älyttömästi että alan taas lihota jos syön yli 1000 kcal.Ahmimisen jälkeen vatsa sattuu ja pakko oksentaa että tulee parempi olo. Tunnen itseni lihavaksi ja epäonnistuneeksi ja pelkään että se 7 kg tulee takaisin heti ellen saa itseäni ruotuun. Ahmimis viikkojen aikana en tietenkään laihdu vaikka oksennan. Tyhjä olo vatsassa on silti mukava.
Tätä on nyt jatkunut 2,5 kk. olen 20v 162cm/63 kg.
miten tästä kierteestä pääsee eroon? päivisin ei ole mitään tekemistä niin ajatukset pyörii koko ajan ruuassa. Minulla on ollut paljon muutoksia lähiaikoina.Ja mikäli pahoitan mieleni tai epäinnistun jossain jne niin voin ahmia 2000 kcal edestä kaloreita heti paikalla. Mietin miten selviän joulusta, haluaisin vain ohittaa kaikki tapaamiset ja juhlat ja joulupoöydät voi ei...
Neuvoja? koskaan aikaisemmin ei ole ruoan kanssa ollut ongelmia, vasta tänä syksynä alkanut tämä helvetti, en vaan yksinkertsisesti saa mielenrauhaa.

2

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulimialle heipat

      Itse olen täysin samoissa mitoissa kuin sinä! Kuntoilin hulluna yhden kuukauden ja laihduin ihannepainooni 56kg. Sitten lopetin kerralla salin ja otin täysin rennosti. Tuli sitten kesällä 4kg lisää. Sitten aloin harrastamaan kuntosalia taas (3kk), mutta kovilla painoilla, joten lihasmassaa tuli sit vielä 3kg.

      Nyt pyrin syömään 1500kcal ja 5kertaa päivässä. Ettei vaan tule nälkä.
      "Laihduttamisyrityksiin liittyvä näläntunne lisää jatkuvaa ruoan ajattelua, jolloin ahmintakynnys madaltuu."

      En käy kaupassa yksin, ettei tulisi ostettua paskaa. Juon aina teetä, kun on ahmimisnälkä. Eilisen itsenäisyyspäivän (tortut piparit, suklaa), selvisin kun join 2litraa vettä ja 2 kuppia kahvia. Söin siis kyllä ainakin 10 konvehtia ja juustoisen leivän, mutta kalorit olivat kuitenkin sen 1000. Sitten illalla vain kevyt iso salaatti ja paljon vettä! Muista syödä usein, mutta pidä aamupala, lounas ja iltapala keveänä, jos syöt runsaan päivällisen. Varmasti isoin syy miksi lihoin kesällä, oli se, kun paastosin koko aamun ja skippasin lounaan. Sitten ahmin illalla navan niin täyteen. Verensokerit heittelee ja tulee aina se hemmetin syyllisyys!

      Siis paljon vettä, ei pitkää paastoa ja täyttäviä salaatteja!

    • Jep, mulla on aika sama tunne kun teillä, psykalla vielä mietitään mitä mun sh on, koska se vastaa pitkälti BED:ä, mutta sillä on silti bulimisia ja jopa anorektisiä oireita, eli oksentelen, käytän laksoja ja ajoittain treenaan yötä päivää..

      Paras on kyllä, jos vaan vois syödä 5x päivässä pienen (lue:sopivan) annoksen kerralla, mutta ei, kun ensin ollaan puol päivää syömättä, jonka jälkeen illalla vetää niin että napa repee..

      Oon muutenkin sairastunu ''vanhalla'' iällä, sillä oon 23 vuotias, ja kaikki lähti käsistä ihan vaan koska halusin saada kroppaa tiiviimmäks. Läskiks meni.
      Ehkä viel jonain päivänä oon taas ihmisen muotoinen ja voin hyvin. Ehkä.

      Mulla on tänään hyvä päivä, siksi siis yritän muihinkin valaa uskoa.
      Vielä jonain päivänä kaikki on hyvin.

      Tsemppiä viestiketjun aiemmin kirjoittaneille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe