Laitoit upean kuvasi ja sait minut ihastumaan sinuun ja mitä sen jälkeen? En vieläkään tiedä kuinka olisi tullut toimia. Toisaalta tokikin mokasinhan minä omalla idioottimaisella kirjoituksellanikin paljon, mutta luulisi sinun osaavan suodattaa siitä olennainen. Pilasit loppuelämäni, eli kaunis kiitos vain sinulle ja siihen sinun täydelliseen, intohimoiseen ja rikkaaseen arkeen ja juhlaasi!
Kyllä sinä Outi tempun minulle teit!
Katkera mies
5
559
Vastaukset
- Katkera mies
Olisi kiva, kun edes pyytäisit anteeksi tekoasi! Ei-ei sinun tarvitse, kun olet arjen yläpuolella ja voit näinollen käyttäytyä ja tehdä mitä haluat.
- hehh1
ok
- Katkera mies
Oliko tämä kenties jokin vastaus?
- Katkera mies
Nyt se sitten tapahtui. Nyt on elämä pilalla.
- Katkera mies
Näillä sivuilla ei ole mitään hirveää säpinää. Katkeruutta on silti varmasti paljon. Minä ainakin olen erittäin katkera ja se voi vielä purkaantua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka862483- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811321EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta101750Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696