Mitä #¤#"¤

#¤#"¤#"

Minkä takia uimalakki haluaa tahallaan tuhota tätä surkeeta seuraa? Kukaan ei saatana tajua miksi ässäjämä on edes kokoonpanossa? Mee vaikka italian sarjaan kusipää. Tekee helvetin hienoo tiimihengelle kun tää mulkku perseilee joka pelissä. Mutta uimalakki haluaa tuhota Lukon täysin. Peluuttaa näitä paskoja ja kolmeen ketjuun toises eräs, mitä kukaa ei tajua. Tälle kusipäälle tehtii pitkä sopimus En oo ainuttakaan haastattelua kuunnellu uimalakilta enkä kuuntele. Kiitos mulkku.

7

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !#"¤#!"¤#"

      Dufva vihaa Lukkoo ja valmentaa sitä. Mukava Vehasenkin torjua maalis. Liigan paras moke mutta joukkue ei pelaa tietenkää tolle kusipäälle.

      • #¤#!"¤#"¤

        Vuori tilalle ja rentous peliin. No vaikka mölli keinonen joku muu.


      • ¤#"¤#"¤#"¤
        #¤#!"¤#"¤ kirjoitti:

        Vuori tilalle ja rentous peliin. No vaikka mölli keinonen joku muu.

        Vehasen unelma voittaa mestaruus Lukossa. 6 edellistä noin 93.5. Helvetin reilua Vehaselle tämä tilanne. Tolla kusipäällä ei voiteta mutta Vuorella kyllä. Vittuun koko johtoporras, Mokka saa toki olla siellä aina.


      • !#¤!"#¤!"#!"
        ¤#"¤#"¤#"¤ kirjoitti:

        Vehasen unelma voittaa mestaruus Lukossa. 6 edellistä noin 93.5. Helvetin reilua Vehaselle tämä tilanne. Tolla kusipäällä ei voiteta mutta Vuorella kyllä. Vittuun koko johtoporras, Mokka saa toki olla siellä aina.

        Tilanne vaatis suurta mielenosotusta joka kotipeliin rauman bojilta. Eihän nekään ansaitse tätä. Ehkä liigan mahtavin porukka ja täytyy kärsiä.


      • #"¤#¤#"¤#"¤
        !#¤!"#¤!"#!" kirjoitti:

        Tilanne vaatis suurta mielenosotusta joka kotipeliin rauman bojilta. Eihän nekään ansaitse tätä. Ehkä liigan mahtavin porukka ja täytyy kärsiä.

        Lakana Dufva ulos ja huutoja koko pelin ajan.


      • #!"#¤!"¤"!"¤
        #"¤#¤#"¤#"¤ kirjoitti:

        Lakana Dufva ulos ja huutoja koko pelin ajan.

        Uimalakki menetti otteen jo tappuras, eiku tänne. Vittumaisinta et tolla runkulla on kait puolen milin sopimus. Lukkohan maksaa aina liikaa kaikille. Ota ne rahat ja häivy jonnekin.


      • FDSFDSFDS
        #!"#¤!"¤"!"¤ kirjoitti:

        Uimalakki menetti otteen jo tappuras, eiku tänne. Vittumaisinta et tolla runkulla on kait puolen milin sopimus. Lukkohan maksaa aina liikaa kaikille. Ota ne rahat ja häivy jonnekin.

        Jahaa, pysyn kannassa. Dufva vihaa Lukkoa. Muuten tätä olemassa olevaa systeemiä ei tajua. Pelaajat helvetti valmentas todella paljon paremmin ku tää hyypiö. Antas tanskan-tyypeille valmennuksen. Niillä on halua pelata joukkueessa. Vehasella on todella iso halu menestyä. Tää uimalakki vie kaiken halun. Lukko pelas Vuoren kanssa ilosta peliä. Dufva jonnekin pitkälle raumalta ja heti. Vuori kehii ja ne pelaa sitte jotka sen ansaitsee. Varmasti nostais moni pelaaja tasoa. Caldwell ei näkis enää raumaa sen jälkeen. Vuori tekis 4 ketjua mitkä on mahdollista tehdä tällä porukalla. Stach heti tiimii, Tommilla pakistoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe