Mitä #¤#"¤

#¤#"¤#"

Minkä takia uimalakki haluaa tahallaan tuhota tätä surkeeta seuraa? Kukaan ei saatana tajua miksi ässäjämä on edes kokoonpanossa? Mee vaikka italian sarjaan kusipää. Tekee helvetin hienoo tiimihengelle kun tää mulkku perseilee joka pelissä. Mutta uimalakki haluaa tuhota Lukon täysin. Peluuttaa näitä paskoja ja kolmeen ketjuun toises eräs, mitä kukaa ei tajua. Tälle kusipäälle tehtii pitkä sopimus En oo ainuttakaan haastattelua kuunnellu uimalakilta enkä kuuntele. Kiitos mulkku.

7

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !#"¤#!"¤#"

      Dufva vihaa Lukkoo ja valmentaa sitä. Mukava Vehasenkin torjua maalis. Liigan paras moke mutta joukkue ei pelaa tietenkää tolle kusipäälle.

      • #¤#!"¤#"¤

        Vuori tilalle ja rentous peliin. No vaikka mölli keinonen joku muu.


      • ¤#"¤#"¤#"¤
        #¤#!"¤#"¤ kirjoitti:

        Vuori tilalle ja rentous peliin. No vaikka mölli keinonen joku muu.

        Vehasen unelma voittaa mestaruus Lukossa. 6 edellistä noin 93.5. Helvetin reilua Vehaselle tämä tilanne. Tolla kusipäällä ei voiteta mutta Vuorella kyllä. Vittuun koko johtoporras, Mokka saa toki olla siellä aina.


      • !#¤!"#¤!"#!"
        ¤#"¤#"¤#"¤ kirjoitti:

        Vehasen unelma voittaa mestaruus Lukossa. 6 edellistä noin 93.5. Helvetin reilua Vehaselle tämä tilanne. Tolla kusipäällä ei voiteta mutta Vuorella kyllä. Vittuun koko johtoporras, Mokka saa toki olla siellä aina.

        Tilanne vaatis suurta mielenosotusta joka kotipeliin rauman bojilta. Eihän nekään ansaitse tätä. Ehkä liigan mahtavin porukka ja täytyy kärsiä.


      • #"¤#¤#"¤#"¤
        !#¤!"#¤!"#!" kirjoitti:

        Tilanne vaatis suurta mielenosotusta joka kotipeliin rauman bojilta. Eihän nekään ansaitse tätä. Ehkä liigan mahtavin porukka ja täytyy kärsiä.

        Lakana Dufva ulos ja huutoja koko pelin ajan.


      • #!"#¤!"¤"!"¤
        #"¤#¤#"¤#"¤ kirjoitti:

        Lakana Dufva ulos ja huutoja koko pelin ajan.

        Uimalakki menetti otteen jo tappuras, eiku tänne. Vittumaisinta et tolla runkulla on kait puolen milin sopimus. Lukkohan maksaa aina liikaa kaikille. Ota ne rahat ja häivy jonnekin.


      • FDSFDSFDS
        #!"#¤!"¤"!"¤ kirjoitti:

        Uimalakki menetti otteen jo tappuras, eiku tänne. Vittumaisinta et tolla runkulla on kait puolen milin sopimus. Lukkohan maksaa aina liikaa kaikille. Ota ne rahat ja häivy jonnekin.

        Jahaa, pysyn kannassa. Dufva vihaa Lukkoa. Muuten tätä olemassa olevaa systeemiä ei tajua. Pelaajat helvetti valmentas todella paljon paremmin ku tää hyypiö. Antas tanskan-tyypeille valmennuksen. Niillä on halua pelata joukkueessa. Vehasella on todella iso halu menestyä. Tää uimalakki vie kaiken halun. Lukko pelas Vuoren kanssa ilosta peliä. Dufva jonnekin pitkälle raumalta ja heti. Vuori kehii ja ne pelaa sitte jotka sen ansaitsee. Varmasti nostais moni pelaaja tasoa. Caldwell ei näkis enää raumaa sen jälkeen. Vuori tekis 4 ketjua mitkä on mahdollista tehdä tällä porukalla. Stach heti tiimii, Tommilla pakistoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe