kreikalle nautaa suomalaisille värjättyä sikaa

thepaskajuttu

mukavaa kun saatiin taas päätös kreikan jutulle, voidaan olla pari kuukautta rauhassa ennen uutta. lopputulos tulee varmaan olemaan että lainat jää maksamatta. olisi pitänyt heittää kreikka heti ulos eu:sta tai suomen erota. suomen köyhille ei riitä rahaa mutta nyt suomi ottaa köyhiä ympäri maailmaa tänne asumaan. samalla p-varvas valtioille jaetaan miljardeja. jokainen tiesi ettei homma toimi jos otetaan mukaan maita joissa duunari saa palkkaa 500e/kk tai toisessa 2500e. toisessa pelaa sosiaalihuolta ja toisessa ei. koko eu oli ison rahan kulissi tehdä vielä isompaa rahaa ja rehelliset kärsii. saksa on saksa vaikka voissa paistaa. kaksi maailman sotaa ja nyt kiero eu systeemi missä merkkel esiintyy kuin hitleriä ei olisi koskaan ollut ja että saksa on luotettava kumppani. että uskottavuus säilyy on tuomittava linnaan tyypit jotka esim. kreikan katsoi eu kelpoiseksi.

1

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sos land

Suomi on koko euroopan sosiaalihuolto.
      Onko tämä Kalevalan Sammon ryöstö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe