Auto ei puhalla lasiin aina lämintä ilmaa ja huomasin että nesteet oli vähissä/ säiliö lähes tyhjä.
Minkä väristä nestettä koneeseen voi lisätä? Merkki Chrysler Voyager MPV 3.3. vm 2005. Tarviiko lisätessä ottaa huomioon jotain ilmauksen suhteen, vai lähteekö ilmakuplat, kun käyttää autoa ensin lämpimäksi ilman korkkia tms?
Jäähdytinnesteen lisäys
3
2924
Vastaukset
Sebringissä ainakin tehtaalta tulee oranssilla nesteellä täytettynä.
Huoltokirjasta löytyy ainakin minulla nesteen väri joka on tuo oranssi.
Ilmat lähtee kun autolla ajelee, pidä kuitenkin silmällä tasoa lisäämisen jälkeen. Joissakin kutoskoneissa on paremmin järjestetty tuo ilmaaminen ja käy automaattisesti kun auto on käynnissä korkki kiinni.
Toisissa vaaditaan useita käynnistyksiä ja moottorin lämpeämistä (eli käytännössä normaalia ajoa) että poistaa ilman järjestelmästä.- tila-auto2
Kiitos vastauksesta.
Mitä tuhoa voi saada aikaan, jos laittaa väärän väristä? Jostain kuulin, että uudemmissa autoissa, ainakin eurooppalaisissa punainen tulee v 2000 jälkeen valmistuneille?
Huoltokirjassa ei mielestäni oltu sanottu selvästi, minkalaista nesteen tulee olla?!? - 171
No varmuuden saat, kun soitat merkkihuoltoon. Katsovat vin-koodin mukaan mitä nestettä siinä on. Eriväriset nesteet saattavat mennä puuroksi, kun niitä sekoittelee (kokeiltu on) .
Minkähän vuosimallin sebringistä chrysler05 puhuu? ainakin 2,7 sebringissä -01 - 05 mallissa on erikseen ilmausruuvi, jota kannattaa käyttää. -03 3,3 voikussa ei muistaakseni ole ilmausruuvia ja neste taisi olla punaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772