Sebringin alle tulee lammikko. Suurin piirtein kuskin oven alapuolelle. Kun menee autoon ja avaa oven niin huomaa, että siellä auton alla on selkeä lammikko. Mistä toi voi johtua?
sebring lammikko
6
344
Vastaukset
- högi
Sebusta en ole varma, mutta jos neste on pelkkää vettä niin luulisin se tulevan ilmastoinnin poistoputkesta. Neoni työntää sitä pelkääjän puolelta jalkatilan edestä. Itse olen jatkanut poistoputkea n. 20 cm niin ei työnnä vettä apurungon sisään.
Onko minkä väristä nestettä? Kuinka iso lammikko? Oletko tarkastanut jäähdytysnesteen määrän? katoaako?
Toinen mahdollisuus lasinpesuneste jos irronnut valopesurin letku pesurista niin tulee puskuria pitkin auton alle ja tekee lätäkön. Helppo tarkastaa kun ottaa umpion pois- v6 2,7 mies
en ole vielä tarkistanut mitään. ihmettelin vain kun sitä oli yöllä tullut paljon. Siis aika outoa, kun eihän kai näillä keleillä pitäisi ilmastointilaitteesta tulla. kun ajoin eilen kotiin niin tuulilasiin puhallin oli päällä, ei a/c
- Kokemusta on
Jospa vesipumppu vuotaa.
- 104
Kyllä se ilmastoinnin kuuluu olla päällä silloin kun on tuulilasille puhallus ohjattu. Eri asia on se, että näillä keleillä ei enää yleensä kompura kytkeydy päälle. Mikä vuosimalli? ainakin 2006 asti tulee ilmastoinnin kondenssivesi repsikan puolelta etupyörän takaa. Ellei auto sitten ole niin kallellaan parkissa, että vesi valuu jotenkin runkoa pitkin. Selvitä nyt ensin kuitenkin mitä tuo neste on. Se auttaa jo paljon.
- VANHA KONSTI
Ota sitä vuotavaa nestettä vähän sormenpäähän ja maistele, jos jäähdytysnestettä- niin maistuu imelältä ja jos ei maistu miltään niin ei hätää se on pelkkää vettä. PS. Kannattaa ottaa se makunäyte sieltä auton alustasta, sinnehän jää yleensä vähän valumattomia tippoja, eikä maassa olevasta rapakosta, sillä sehän saattaa olla vaikka koirankusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374