Kuinka ison CF-muistikortin vaatii Canon EOS 5D Mark II:lla otettu 1 tunnin video?
Tai kysytään niinkin päin, että kuinka monta minuuttia videota mahtuu 8Gt CF:kortille?
Canon 5DmkII ja videon koko
4
165
Vastaukset
- canonhullu
Veikkaan 23 minuuttia.
- transuille sandeille
Jep, 8 Gb menee n 22-24 minuuttia teräväkuvattuna. Halvempi ostaa 16 Gb, saa melkein tunnin videoida. Olisin ostanut Sandiskin CF:n muuta ei löytynyt. No, hyvin Transsendkin on pelannut.Ja onhan noita Transuja ollut ja edellen muutama 8 Gb kortteja
¨ - Cf-kortille videota
Kiitos vastaajille. Nyt huomasin, että SanDiskin 8gt kortille tuli vain hieman yli 4gt MOV-tiedosto. Mistä sellainen johtuu? Eikö 5DII osaa tehdä yhdellä otolla pitempiä videoita? Akussa ainakin oli virtaa jäljellä.
- Cf-kortille videota
Vastaan itse itselleni, kun löysin lopultakin käyttöohjeen: pitää aloittaa kuvaus uudelleen, kun kuvaus näemmä stoppaa itsellään 4gigan tai 29 minuutin kohdalla. Eli uuden 16gigan kortin kohdalla pitää olla tarkkana, ettei pääse tulemaan turhia taukoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839