Yleisessä saunassa

posliinimunat

Käyn harvakseltaan Yrjönkadun uimahallissa Hgissä (1-2 kertaa vuodessa) Viimeksi parisen viikkoa sitten päätin jo etukäteen kokeilla saunarunkkua ja haastaa ensi kertaa toista miestä mukaan - sanattomasti tosin. Olin pariin otteeseen saunassa yksin ja pääsin rauhassa kehittelemään erektiota. Kun yksi mies ilmestyi lauteille toiseen päähän, lopetin hetkeksi ja "haistelin" tovin tunnelmaa löylyssä. Tartuin hetken päästä näyttävästi penikseeni ja aloin kehittelemään uutta erektiota. Ei aikaakaan kun kaveri tarttui omaansa ja pian saatoin nähdä toisen erektion. Näky oli niin juhlallinen ja kiihottava, että laukesin saman tien. Hekumassani en pystynyt näkemään, mitä kaverille tapahtui. Hetken löylyteltyämme kaksin hiljaisuudessa kaveri poistui veltostuneen peniksensä kanssa pesuhuoneen puiolelle. Ei hassumpaa näin ensikertalaiseksi!

22

4084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra meisseli

      Sama kokemus Nokian Edenistä. Nuorimies istui viereen ja hetken saunottuaan alkoi vetää käteen minua katsellen. Pakkohan siinä oli runkata itsekin lastit ulos.

    • posliinimuna myös

      Olispa mukava olla kolmantena saunassa...

    • Herra meisseli

      Oli muuten aikamoinen tunne roiskia spermat yleisessä saunassa toisen hepun nähden ja sen jälkeen palata allasosastolle uimaan oman naiseni kanssa, vaikka kyrpä sykki vielä uimahousuissa runkkusession jäljiltä.

      • terve heteromies

        Hyi helvetti oikeasti. Seuraavalla kerralla uimahallissa taidankin kusta ja paskoa saunaan. Eikai siinä mitään pahaa ole, jos kerran toiset miehet roiskii mällejään pitkin poikin.


      • Yööörghh!!!!
        terve heteromies kirjoitti:

        Hyi helvetti oikeasti. Seuraavalla kerralla uimahallissa taidankin kusta ja paskoa saunaan. Eikai siinä mitään pahaa ole, jos kerran toiset miehet roiskii mällejään pitkin poikin.

        Hyi helevetti!! Siellä on teidän imbesillien jäljiltä kiisseliä altaassa ja saunassa kuin sammakon kutua. Jo on kipiää touhua.


      • ,.,
        terve heteromies kirjoitti:

        Hyi helvetti oikeasti. Seuraavalla kerralla uimahallissa taidankin kusta ja paskoa saunaan. Eikai siinä mitään pahaa ole, jos kerran toiset miehet roiskii mällejään pitkin poikin.

        Itäkeskuksen uimahallissa on ollut useinkin pskaa niin altaassa kuin pesuhuoneessa. #yssiä ja "¤¤kereitä käy.Lopetin uintikäynnit jo pari vuotta sitten sinne.Mäkelänrinteen halli on hyvä.


    • Kovana

      Saunassa tuli viereeni nuori mies ja huomas et vanhallakin seisoo, sillä rupes heti seisoo ja mällit lensi. Parkkipaikalla jatkettiin mun autossa tosin toisiamme runkaten. Kotona jatkettiin mutta se tontoinen juttu kun sai nuorta himokasta urosta.

      • Prunkkari

        Kauheaa ja kiihottavaa... Olen vuosikausia vältellyt yleisiä uimaloita, ettei pippelini lähde seisomaan siellä isojen kullien keskellä...varmaan olisin siellä katse alaspäin laskettuna...niin karvaisten kuin karvattomien kullien edessä...vuosia sitten viimeinen kerta oli liikaa kun viereisen suihkun mies runkkaili vieressäni, ja olin todella lähellä silloin polvistua, ja...nyt siis olen vältellyt niitä paikkoja, kotistadin varsinkin


    • hyi hyi

      tyhmää, sairasta touhua. mies kuuluu naiselle mies ja nainen näin se on. jos et tiennyt sitä niin opettelepa sitä. runkkaaminen on syntiä. ja toisen miehen kalua katseleminen on syntiä. hyi hyi. olkoon kauhistus paikka se uimahalli

      • empäs tiennykkään

        sit on tullu tehtyä syntiä paljon"runkaten"


      • juuri näin

        olen mies ja kuulun naiselle


      • ja nainen
        juuri näin kirjoitti:

        olen mies ja kuulun naiselle

        istuu päälläni wau!


      • ei voi
        juuri näin kirjoitti:

        olen mies ja kuulun naiselle

        olla kauniimpaa,kiihottavampaa kuin nainen!


    • useita kätellyt

      Kaluja on monennäköisiä ja kiva niitä on katsella ja kuvitella ne kovina.

      Sama lopputuloshan niistä tulee vaikka käteen..tekee hyvää.

    • MRnahka

      Kerran olen meisseliä veivannut uimahallin suihkuhuoneessa. En jäänyt kiinni (onneksi)

    • sileää pintaa

      Uimahallissa on moni vanhempi mies katsellut itseä ja varmaan tykännytkin..oma kalu kun on täysin karvaton.

    • kivaaseonrunk

      Kyllä nuo asiat pitää hoitaa myös muita kunnioittaen, siellä missä se on ns. sallittu . Eikä tietysti missään sotkee paikkoja, joissa käy muitakin...

      • antakaa toisten olla

        Minusta on se ja sama jos on vain aikuisia paikalla niin runkatkoovat ja katselkoovat miten haluutvat. Minä saunon ja uin ei tee toiset vaikutusta. Pidän pillusta ja sitä saa halutesaan


    • hyihelevetti

      Mällejä seinillä ja lauteilla ja varmasti kutua uima-altaassakin. K.yrpiä tuijottavia, vähä-älyisiä mulukunvatkaajia pilvin pimein. Kyllä kierrän tuommoset homojen julkiset kutupaikat kaukaa.

    • 112112

      Tervetuloa runkkari :)) ,,heti vetäsen turpaan sinua jos hallissa näen :))

    • Jerpppe

      Tänään oli taas ihanaa saunaseuraa Pyynikin uimahallissa iltapuolella. Väki vähenee, pidot paranee. Ei tietenkään mitään yleistä pervoilua tai mällejä pitkin seiniä, vaan sanattomasta viestinnästä alkanut hyväily...suosittelen. Kiitos Mika.

    • Anonyymi

      Monesti tullut laskettua spermat lauteille...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe