Paras hammaslääkäri?

hammas

Vanha paikka taitaa repsottaa...kellekä hammaslääkärille sitä suuntais? Suosittele siis omaasi mikäli olet tyytyväinen. Ja niitä negatiivisiä kommenttejakin voipi jakaa...
Terveyskeskusessa en ole käynyt vuosiin kun on niin huonoja kokemuksia sieltä.Ja saaneeko tuonne edes aikaa..?

54

8880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammaskeiju1

      Olen neljä vuotta sitten muuttanut Pmäelle, terveyskeskukseen päässyt viikon sisällä kun on ollut tarvis. Hyviä lääkäreitä varmasti kaikki. Török jäänyt eläkkeelle.

    • hammaspeikko78

      Itse olen käynyt jo vuosia Rautpalolla , ja olen ollut tyytyväinen.

      • hammaspeikko73

        Samoin mäkin....


    • ehottomasti

      Huonosti oot hampaas hoitanut,mutta se siitä.
      Itseasiassa terveyskeskukseen hankala saada aikoja.
      Rautpalolle kannattaa.

      • hammaspeikko78

        Huonosti miten? Kaksikymmentä vuotta on mennyt, ei yhtään reikää, tarkastus kerran vuodessa. Itse kylläkin vastaan hampaideni kunnosta pesemällä ja myös puhdistamalla hammasvälit, enpä tiedä miten olen hampaani huonosti hoitanut?


    • metal66heart

      Käy Rautpalolla hän on paras.

      • hklfdor

        Rautpalo on kuulemma ihan valmis eläkkeelle, muut hammaslääkärit joutuu korjailemaan hänen laittamiaan paikkoja...


    • Huolellinen työ

      Tapio Puolakka on ehdottomasti paras. Erittäin ammattitaitoinen hammaslääkäri.

      • tyytymätön

        Joo. Ammattitaitoa löytyy !( Puolakalla)
        Paikkaa siten,et nippanappa kestää vuoden,ja saman hampaan takia joutuu takasin.Raha kelpaa siis.
        Apulainen on kyllä niin ynseä,etten toisten sinne juorupesään enään mene.


      • 1+2=
        tyytymätön kirjoitti:

        Joo. Ammattitaitoa löytyy !( Puolakalla)
        Paikkaa siten,et nippanappa kestää vuoden,ja saman hampaan takia joutuu takasin.Raha kelpaa siis.
        Apulainen on kyllä niin ynseä,etten toisten sinne juorupesään enään mene.

        Nyt näyttää siltä , ettei Pieksämäellä ole yhtään kunnollista hammaslääkäriä. Voisko löytyä naapurikunnista? Vai onko omalla paikkakunnalla vielä joku jota vois suositella mielummin naislääkäri.


    • Marjukka11

      Ehdottomasti paras hammaslääkäri on Tiina Frilander!!!

      • Pettynyt kyseiseen

        Tämä hammaslääkäri juoruaa muiden asiakkaiden terveystietoja!


      • Anonyymi
        Pettynyt kyseiseen kirjoitti:

        Tämä hammaslääkäri juoruaa muiden asiakkaiden terveystietoja!

        Frilander todellakin juorusi muista asiakkaista ja jos mätää oli hammas täynnä sulki sen mutta asiakas onneksi huomasi ja vaihtoi h.lääkäriä.⁰0


    • muuten hyvä

      Rautpalolla ei ukko- mummo paljon vanhene. Se 5-8 minuttia ja 47e ja kuukauven päästä sama uudelleen.....

      • Yksityisilläkävijä

        onko 47e iso summa mielestäsi????
        Oon itse maksanu 90e viisurinpoistosta.
        Ja sekin kohtuu halpa toimenpide!


    • konttarikailotus

      Kyllä minulla on paikka pysynyt suussa ihan hyvin vuoden verran ja luulempa että vielä pysyy eteenkinpäin.suosittelen itsekkin rautapaloa

      • reikiä++++

        Joillakin on sellainen hammaskalusto , ettei paikat pysy kävipä millä hammaslääkärillä tahansa.


    • Entäs Jukka Nenonen

      Eikös kukaan ole Jukka Nenosen hammaslääkäripalveluja käyttänyt.
      Itse olen käynyt kaksikertaa ja homma on kyllä mielestäni ensiluokkaista,
      Pystyy ja osaa hoitaa myös pelkopotilasta asianmukaisesti,joihin itse lukeudun mitä suurimmassa määrin.
      Kerroin heti aikaa varatessani 2 hampaanpoistoon että minä pelkään kuin ruttoa hammaslääkäriä.
      Alkutohinoitten jälkeen toimenpiteestä en tiennyt muutakuin sen kun laitto pari ilmeisesti eetteri tolloa ikeniin ja sen jälkeen en tiennyt puudutuspiikistä kuin hampaitten poistostakaan yhtään mitään ennenkuin otti lasit pois päästäni ja näin 2 hammasta edessäni olevassa kipossa.
      Kaikki mahdolliset,röntgenit,ym jäljellä oleviin hampaisiin tehtiin ilman erimainintoja,ja hintakin oli mielestäni ihan kohtuullinen kahdesta käynnistä,täydellisestä hampaitten kunnon kuvaamisesta ja tikkienpoistosta ja jälkitarkistuksesta.
      Entinen Hammasapu,nykyisin Oral hammaslääkärit.
      Tuohan on lähes sairaalatasoinen paikka,mitä kaikkea siellä pystyvät tekemään.

      • Ent. potilas

        Lieneekö itsensä Nenosen tekstiä tuo ylläoleva?


      • Anonyymi

        Jukka Nenonen on ihan best!
        Ammattitaitonsa ja persoonansakin puolesta.
        Suosittelen myös!!!


    • MikkoRAUTPALO

      Rautpalolla on paras palvelu ja hintakin kohillaan.

      • !:?:!:?

        Minun pitäisi löytää uusi hammaslääkäri , jos ja kun Rautpalo lopettaa, mutta nyt meni sormi suuhun tätä palstaa lukiessa.


    • Lapin tyttö

      Pieksämäellä vielä asuessani kävin Puolakan Tapiolla ja samaisessa paikassa otti vastaan myös joku toinen hammaslääkäri, Jouni ? sukunimeä en muista. Molemmat hyviä, ammattitaitoisia ja ystävällisiä. Kiitos teille vieläkin ja terveisiä pohjoisesta!!!!!

    • 6+3

      Käyttääkö yksikään Pieksämäen hammaslääkäri laserporaa?

      • 1+1

      • 17+4
        1+1 kirjoitti:

        Enpä tiedä paikallisista, mutta ollut käytössä jo vuosia muualla.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1155815

        Luulisi tuollaisen kivuttoman poran olevan jo myyntivaltti muihin nähden. Mutta jostakin syystä tässä kylässä jatketaan keskiaikaisilla menetelmillä ja menetetään asiakkaitakin muille.


      • 18+8
        1+1 kirjoitti:

        Enpä tiedä paikallisista, mutta ollut käytössä jo vuosia muualla.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1155815

        Kuopiossa on lähin laserpora. Aika paljon tulee asiakkaita kauempaakin kuten Etelä-Savosta siellä käymään.


      • tietäjä
        17+4 kirjoitti:

        Luulisi tuollaisen kivuttoman poran olevan jo myyntivaltti muihin nähden. Mutta jostakin syystä tässä kylässä jatketaan keskiaikaisilla menetelmillä ja menetetään asiakkaitakin muille.

        Höpö, hopö
        Puolakalla on laserit ollut jo käytössä vuosia!!
        Käykää nyt pellet hoitamassa hampaanne tälläkin vuosituhannella.
        Älkää jääkö sinne "keskiajalle".


      • tietäjä
        18+8 kirjoitti:

        Kuopiossa on lähin laserpora. Aika paljon tulee asiakkaita kauempaakin kuten Etelä-Savosta siellä käymään.

        Lähin? mistä katsottuna? Puolakalla on Pieksämäellä lähin "laserpora"! taidatkin olla 18 8= täysi nolla?


      • Johannes Kuolema
        tietäjä kirjoitti:

        Höpö, hopö
        Puolakalla on laserit ollut jo käytössä vuosia!!
        Käykää nyt pellet hoitamassa hampaanne tälläkin vuosituhannella.
        Älkää jääkö sinne "keskiajalle".

        Höpö höpö että tarviis tiällä piäksämäellä muka yksityisella menna; ihan tasan tarkkaan on samat palvelut ja osaava henkilökunta julukisessakkii. Kuka idiootti sitä ny männöö maksamaan kymmenkertasta summaa yksityiselle?

        Queue idiots:) -->


      • 15+9
        tietäjä kirjoitti:

        Lähin? mistä katsottuna? Puolakalla on Pieksämäellä lähin "laserpora"! taidatkin olla 18 8= täysi nolla?

        Onko todellinen hampaiden poraamiseen tarkoitettu laserpora, vai niin sanottu permeäkudos laser ikenien ja suun limakalvojen hoitoon?

        Ne kun ovat kaksi eri asiaa.


      • tietäjä
        15+9 kirjoitti:

        Onko todellinen hampaiden poraamiseen tarkoitettu laserpora, vai niin sanottu permeäkudos laser ikenien ja suun limakalvojen hoitoon?

        Ne kun ovat kaksi eri asiaa.

        On todellinen hampaiden poraamiseen tarkoitettu laserpora. Löytyy myös tuo toinenkin "pehmeäkudos laser".


    • Pettynyt-ty

      Kyllä on Rautpalo aiheuttanut paljon surua, ahdistusta ja pilalle menneitä hampaita, tehnyt isoja operaatioita jotka ovat menneet pieleen, eikä sitten ota vastuuta teoistaan. Eikä töykeys paranna asiaa. Ja "nopea" kaveri tosiaan on, joskus olisi hyvä keskustellakin potilaan kanssa.

    • Varatantoimyöten

      36 ja joskus paikattu yhtä hammasta. Rautpalolla. Nyt on hampaissa kuoret .

    • LOLOLLLO

      Frilanderia en kyllä suosittele... kerran kävin kun en muuallekaan päässyt. Ihan kamalaa palvelua, akat tappelee keskenään (henkilökunta siis) ja uusi vastaanotto on nuhjuinen, tosin paikallisen räkä- juottolan yläkerrassa joten mitä muutakaan voi odottaa? Vissiin piti vaihtaa liiketilaa halvempaan kun ei käy asiakkaita :D

      Tapio Puolakka on hyvä lääkäri ja palvelu on ystävällistä. Aikoja voi olla vaikea saada mutta sekin tosiaan taitaa kertoa jotain suosiosta. Ja kyllä sinne aina pääsee kun kysyy.

    • piupauu1

      Pieksämäelle lisää yksityisiä hamppitohtoreita! Aina kun yrittää päästä, kukaan ei ota sisälle vaikka olisi millainen hätä. Ja ainut vaihtoehto on silloin kunnallinen. :/ Puolakalle vain ottavat "entisiä asiakkaita". Samoin Frilanderille. Nenoselle ei uskalla kyllä edes mennä ja Polojärvestä ei ole tullut kovin vakuuttavia kommentteja.

    • Ihmettelijä

      Mikäs Nenosessa on, ettei uskalla? Muutan kerran käynyt ja eipä tuosta osaa valittaa. Aikoja tosin saa viikossa parissa, mitä voi pitää aika lyhyenä.

    • mäeltä kotoisi´n

      Käyn yleensä terveyskeskuksessa. Kesällä piti joskus vuosia sitten päästä ja eivät ottaneet niin menin Frilanderille kun sinne ei ollut jonoa. En mene toiste kun otteet on niin kovat että oli suupielet verellä ja oli vielä koirakin töissä mukana. aika erikoista lääkäriltä.

      • revitty

        Samoja kokemuksia.....otteet kovat ja käytöskään ei ole mitään kovin hyvää...Onneksi on muitakin hammaslääkäreitä.


    • Kipupotilas

      Terveyskeskusesta saa tosi nopeasti ajan. Särkypotilaana sain 25minuutin päästä soitosta ajan.Kysyivät vain pääsetkö tulemaan niin nopeasti.Mikä jottei autolla kun en kaukana asu terv.keskuksesta. Heti perään sain jatkohoitoajat. Röntgeniinkin pääsin lennosta ja kuvan kera takaisin hammaslääkärin penkkiin.
      Kiitän todella hienosta ja sujuvasta hoidosta.

    • Mattila3

      TK:n paikkausjälki vaan on kamalaa kuraa. Ilmeisesti Pieksämäen TK:ssa ei olekaan oikeita hammaslääkäreitä vaan jotain muurareita. Vaikka todennäköisesti muurareillakin on niin paljon ammattiylpeyttä etteivät sellaista työnjälkeä hyväksyisi. Minun hampaat paikattiin yksityisellä sen jälkeen kun olin juossut aika monta kertaa särkyjen takia TK:ssa. Ei ollut vikaa ei, helvetinmoinen reikä hampaassa mutta kun päällepäin ei näy mitään ja ammattitaidoton lääkäri ei osannut katsoa edes kuvasta sitä reikää.

      • paikkausjälkikuraa

        Olet varmaan ammattilainen kun tunnet paikkaus työjäljen. Me maallikot ei ymmärretä mitään paikkausjäljistä. Vai olekto yksityisen asiakashankkija.


    • vitunoral

      suosittelen oralia.vitun kallis ja paska hoito.

    • aimonieminokk

      Keskuskatu

    • minnesitten

      Aivan hurjiksi noussut hammaslääkäri taksat täällä Pieksämäelläkin.
      Kaikki lääkärit osakkaina isoissa yhtiöissä, joihin ovat siirtäneet liiketoimintansa ja nuo firmat osaa haalia maksimihinnat.
      Tuo järjestely takaa liki verottomat tulot lääkäreille.
      Orat, Plusterveys, Mehiläinen jne.

    • hammasrikki

      Kuka hammaslääkäri käy vanhainkodissa vanhuksen luona ?

    • Huithappi

      Mikko Rautpalo on jäännyt jo eläkkeelle .Oli hyvä ja nopee lääkäri .Ei perse kerennyt puutua tuolissa.

    • Anonyymi

      Onko Tapio Puolakka vielä hammaslääkärinä? Liekkö eläkkeelle jäänyt. Olen kuullut että on loistava hampilääkäri. Selkeää tietoa en netistä saa ja oralissa ei enää näyttäisi olevan.

      • Anonyymi

        On edelleenkin mutta tekee satunnaisesti töitä. Nettiajanvarauksesta ei saa aikoja, mutta soittamalla voi kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On edelleenkin mutta tekee satunnaisesti töitä. Nettiajanvarauksesta ei saa aikoja, mutta soittamalla voi kysellä.

        Ok ja kiitos!!!


    • Anonyymi

      Nyt löytyy paikka nimeltä Hymykeskus. Ihan ok paikka. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Minäkin kävin Hymykeskuksrsa! Paras hammaslääkäri missä ikinä olen käynyt!! Eikä juurikaan kalliimpi kuin kunnalliset hevosten hampaiden korjaajat.

    • Anonyymi

      Kannatan .kävin siellä ja homma hoitui ..

      • Anonyymi

        Kannatan Kaartista jos olis vielä elossa ,Antoi ikimuistoisia hoitoja .Koko suu hoitoja jos jokin muukin muistaa niin kommenttia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe