Laserporaus on ihanaa

Hammaspeikko

Menin laserhammashoitoon ja se olikin parasta hammashoitoa mitä oon koskaan saanut.Ei tuntunut kipua poratessa ollenkaan, ei edes juurihoidossa.

Suosittelen todella kaikille! Ei maksa paljon enempää kuin tavallinen hammashoito.

Olen tosi iloinen!

10

3656

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyy

      Missa pain Suomea tuo on mahdollista?

      • Vastaaja

        Ite olin Espoossa,mutta joku mainos oli kanssa Esplanadin jostain hammashoitolasta,jossa oli laserhoito kans.

        Eli ainakin 2 paikassa, mutta kai on paljon muitakin,keltaiset sivut,tms.voi tulla vastaan.


    • pelkotila

      Niinpä, löytyiskö Turun seudulta tuollaista hoitoa?
      Se poraaminen ja puuduttaminen alkaa tosiaankin kyllästyttää. Etenkin kun olen yliherkkä puudutusaineelle. Ja puuduttamatta minun hampaisiini EI KOSKETA hammaslääkärin poralla.

      • Utelias

        mikä siin pelottaa siin normaaliporauksessa? Sattuuhan se kyl saakutisti, mu ei kai se voi olla ainoa syy? Kummis niin lyhytaikanen kipu...


      • täh?
        Utelias kirjoitti:

        mikä siin pelottaa siin normaaliporauksessa? Sattuuhan se kyl saakutisti, mu ei kai se voi olla ainoa syy? Kummis niin lyhytaikanen kipu...

        Siis poraaminen. Eihän se nyt niin hirveästi satu. Että te sitten jaksatte liioitella kaikkea!!Joku jolla ei ole poraamisesta kokemusta voi saada aivan väärän käsityksen asiasta. Sitäpaitsi mitä enemmän potilaat liioittelevat sitä vähemmän hammaslääkärit uskovat heitä mistä seuraa että heidän pitää liioitella vielä enemmän mistä seuraa että hammaslääkäri huomaa että tuo liioittelee ja uskoo vielä vähmemmän... noidankehä.


      • Agony
        täh? kirjoitti:

        Siis poraaminen. Eihän se nyt niin hirveästi satu. Että te sitten jaksatte liioitella kaikkea!!Joku jolla ei ole poraamisesta kokemusta voi saada aivan väärän käsityksen asiasta. Sitäpaitsi mitä enemmän potilaat liioittelevat sitä vähemmän hammaslääkärit uskovat heitä mistä seuraa että heidän pitää liioitella vielä enemmän mistä seuraa että hammaslääkäri huomaa että tuo liioittelee ja uskoo vielä vähmemmän... noidankehä.

        Puudutuspiikki sattuu helvetisti enemmän kuin poraaminen. Riippuu tietysti mistä porataan, mutta silti. Tuntuu vaan inhottavalta.


      • kuules
        Agony kirjoitti:

        Puudutuspiikki sattuu helvetisti enemmän kuin poraaminen. Riippuu tietysti mistä porataan, mutta silti. Tuntuu vaan inhottavalta.

        ..sattuu niin se on väärin laitettu. Siinä tapauksessa vaihda hammaslääkäriä.


      • Agony
        kuules kirjoitti:

        ..sattuu niin se on väärin laitettu. Siinä tapauksessa vaihda hammaslääkäriä.

        Se on vaan se piikki joka tuntuu inhalta, sitten kun puudutus alkaa toimia niin kaikki on ok.
        Hammaslääkäri jolla käyn on todella taitava ja mukava tyyppi, en vaihda! :)


    • hammaspeikolle

      jaa mennäänkö sillä laserporalla hampaan kanaviinkin ja ihan ilman puudutusta vai kun juurihoito ei sattunut laserporalla. Taidettiin kyllä kuitenkin puuduttaa ja avata vain hammas laserporalla ja sitten jatkaa niillä pienillä neuloilla vai?

      • Laserporattu

        Vaikka laserilla ei kai porata vaan se polttaa kai.

        Ja juuri se porausvaihe voi joskus olla juurihoidossa kiusallista.Tärinä jonka pora tekee , aiheuttaa kivun.
        Laserilla tuota tärinää ei tapahdu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe