XP vanhenee ensi vuonna.
Mutta voisiko saada Windows 8:n pilvipalveluna? XP:tä käyttäisi edelleen, mutta Windows 8 olisi selaimen avulla käytettävissä tms.?
Tai jonkun Linux'in kautta ja siinä toimivan Firefox-selaimen kautta Windows 8?
Selaimen kautta käytettävä tietokone. Joku thin-client, tule mieleen ainakin, siitä vouhotettiin 10 vuotta sitten.
Uusi Windows jotenkin pilvipalveluna?
2
169
Vastaukset
XP vanhenee vuonna 2014 eli 2-vuoden päästä.
Mutta voithan käyttää Windows 8 esimerkiksi Virtualboxsin kautta. Tällöin XP voi olla samaan aikaan käytössä. Tuollainen pilvipalvelu ratkaisu ei taida olla mahdollinen ( Tai ainakana en ole koskaan kuullut).- alle 2v
ei 2 vuoden, vaan huhtikuussa 2014 pitäisi tulla viimeiset hotfixit.
voihan sen xp:n jättää senkin jälkeen toiseen koneeseen, tai virtualisoida vanhempien ohjelmien käyttöä varten.
kasi tulee floppaamaan, jonka vuoksi nämä vielä xp:llä sitkuttelevat firmat ovat kusi sukassa kohtapuoleen. seiskaa ei voi skipata, järkevästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922