Saatana.
Olisi armeija tossa edessä vuoden päästä tammikuussa. Ongelmaksi paskan kunnon lisäksi on muodostumassa pieni muna. Ja siis sanomalla pieni muna meinaan ihan oikeasti pieni muna.
Erektiossa värkki on n. 12,5cm ja paksuutta ei ole ollenkaan, mitannut en ole mutta huomattavan ohut seon kuitenkin. Toki erektiopituudella nyt ei kauheasti väliä armeijassa ole, koska homo-orgioita siellä tuskin pidetään useammin kuin kerran saapumiserässä.
Mutta se lepotila. Vittu alle 3 senttiä. Siis ihan sama miten sen haluaisi kylmässä tai lämpimässä se mitta on maksimissaan kolme senttiä. Ja auta armias jos menet johonkin julkiseen paikkaan esim uimahalliin niin muna ei ihan oikeasti edes näy munakarvojen alta. Pituutta silloin maksimissaan puoltoistasenttiä. En edes tajua mihin se voi se kaikki materiaali kadota. Minne se mahtuu.
Olen harkinnut siviilipalvelusta ihan vain siitä syystä että en oikeasti jaksa ja halua ottaa kaikkien paikkakuntalaisten tuttujeni huutelua niskaan pienestä kullista. Kaikki kaverit ovat tulossa samaan saapumiserään. Ja sen mitä kerta tullut uimahallissa oltua niin ei siellä levossa kellään ole alle 5cm. Pisin mitä äkkiseltään tuli katsottua ihan valehtelematta 15 cm.
Semmoinen avautuminen vaan nykymaailmasta ja pippelin koosta. Saatana.
Melan koko
8
189
Vastaukset
- Pimpsu Kostea
Sinullahan on ihan normaali.
- ex-inttiläinen
Mulla on kans erektiossa keskikokoinen niinkuin sullakin. Lepotilassa se on sitten kans pieni. Omina inttiaikoinani ei tullut edes mieleen miettiä kullin kokoani. Intissä on kaikilla niin paljon muuta mietittävää, että tuskin heitä kiinnostaa kalusi. Ja ainakin omina inttiaikoina noita yhteisiä alastontilaisuuksia (homo-orgiat poislukien :D) oli aika vähän. Vissiin yhden kerran käytiin saunassa siinä yhteydessä kun oli uintia. Muuten oli kasarmilla kopilliset suihkut, joten ei tarvinnut siellä esiintyä muille...Huoli pois!
- Ex-rt
Ite olin intissä 1996 ja ainakin silloin me kaikki pikkumulkut eli koko patteri seistiin muna näivettyneenä jonossa ja odotimme suihkuun pääsyä. Ei siinä munia katseltu, mutta sitten jos suihkuun meni joku homo jolla oikein puolijönkkis tuli kun pojat katseli sen tyhmää käytöstö, niin kyllä me vähän naurettiin sen isoa homomunaa joka toijjii poikain seurassa.
Olin muutama vuosi sitten kertaamassa viikon, ja pääsihän siinä viimeisenä päivänä kassullekkin ennen kotiutusta suihkuun, ja kyllä oli kodikasta. Oli porsliinipöntöt ja -lavuaarit, ovet paskahuusseissa, että on ajat muuttuneet.
Kyllä tuollaisella normaalilla meisselillä siellä pärjää. Haet vaikka Aukkiin kompensaatioksi ;)
Rt-missiolla oli muutama pikkumies kenellä näytti isolle ruikkukropassa ja nehän sitä esitteli mieluusti. Heidän seksuaalista suuntausta en tiedä, mutta kovasti saunasta hehkuttivat. Ex-rt kirjoitti:
Ite olin intissä 1996 ja ainakin silloin me kaikki pikkumulkut eli koko patteri seistiin muna näivettyneenä jonossa ja odotimme suihkuun pääsyä. Ei siinä munia katseltu, mutta sitten jos suihkuun meni joku homo jolla oikein puolijönkkis tuli kun pojat katseli sen tyhmää käytöstö, niin kyllä me vähän naurettiin sen isoa homomunaa joka toijjii poikain seurassa.
Olin muutama vuosi sitten kertaamassa viikon, ja pääsihän siinä viimeisenä päivänä kassullekkin ennen kotiutusta suihkuun, ja kyllä oli kodikasta. Oli porsliinipöntöt ja -lavuaarit, ovet paskahuusseissa, että on ajat muuttuneet.
Kyllä tuollaisella normaalilla meisselillä siellä pärjää. Haet vaikka Aukkiin kompensaatioksi ;)
Rt-missiolla oli muutama pikkumies kenellä näytti isolle ruikkukropassa ja nehän sitä esitteli mieluusti. Heidän seksuaalista suuntausta en tiedä, mutta kovasti saunasta hehkuttivat.Taas Asus mainitsee vain homoilla olevan ison kulllin... Eikö tosiaan heterolla voi olla iso löysä. Minä kun olen nähnyt niitä isoja lepomulkkuja enemmän heteroilla kuin homoilla. Toki olen heteroita nähnyt munasillaan tuhatkertaisesti homoihin verrattuna.
Iso lepomulkku=homon puolijönkkis- ÄshöylXhx
h-x kirjoitti:
Taas Asus mainitsee vain homoilla olevan ison kulllin... Eikö tosiaan heterolla voi olla iso löysä. Minä kun olen nähnyt niitä isoja lepomulkkuja enemmän heteroilla kuin homoilla. Toki olen heteroita nähnyt munasillaan tuhatkertaisesti homoihin verrattuna.
Iso lepomulkku=homon puolijönkkisH-X: missä joukko-osastossa mulkkukyttääjiä koulutetaan?
Mikä oli vuosi?
- Voivoivoivoivoivovi
Kyllä meidän aikana armeijassa koulutettiin tappamaan, ei mulukkujen tuijotukseen. Kannattaa anoa vapautusta ja syyksi voi laittaa että "helevetin pieni mulukku".
- Ex-rt
SA:ssa oppii vaan odottamaan, ei muuta. Niin ja runkkaamaan peiton alla niin ettei liike näy.
Turha laitos.
Tappamaan ei opeteta, mutta muuten nöyräksi ja herranpelkoiseksi. - pöhlöä meininkiä
Ex-rt kirjoitti:
SA:ssa oppii vaan odottamaan, ei muuta. Niin ja runkkaamaan peiton alla niin ettei liike näy.
Turha laitos.
Tappamaan ei opeteta, mutta muuten nöyräksi ja herranpelkoiseksi.Yhteiskunnan kannalta se ei siis ole ollenkaan turha laitos, viitaten viimeiseen lauseeseesi. Maanpuolustusintoa kys. laitos ei kyllä nostata ja jos haluttaisiin mahdollisimman motivoituneita sotilaita, homma intissä tulisi hoitaa aikast eri lailla mitä tällä hetkellä. Itseäni vítutti intin meininki niin paljon, että myöhemmin hain reservin kieltäytyjäksi, joten nyt mun ei tarvitse olla Suomen Puolusvoimien kanssa enää missään tekemisissä (eli käydä kertauksissa) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194