Pirullinen temppu ja naurettavan läpinäkyvä. Yhdelläkään vanhoillislestadiolaisella ei ole mitään epäselvää lapsen uskosta. Kyllä tämä ongelma lapsen uskosta on ainoastaan anabaptistien ongelma, ollut tämän harhaopin syntyhetkistä tähän päivään saakka.
Anabaptisti kirjoitti vanhoillislestadiolaisena.
12
172
Vastaukset
- että silleen!
Totta!
Koska vl-läiset eivät usko Jumalan sanaa, niin ei heillä ole myöskään mitään
ongelmia olettaa, että vauvoilla olisi usko.
Raamattu on kuitenkin eri mieltä:
"Kuinka kukaan voi uskoa, ellei hänelle julisteta"!- Älä luule,vaan....
Heh,heh...
Nikki --
että silleen!
28.11.2012 02:58--- kirjoitti mm. seuraavaa:
" Koska vl-läiset eivät usko Jumalan sanaa, niin ei heillä ole myöskään mitään
ongelmia olettaa, että vauvoilla olisi usko."
Raamattu ( Jeesus!) on kuitenkin kanssasi eri mieltä: "
Jeesus itse opettaa mm.
Matt. 18:6
Mutta joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun päälleni, ................ ......
Alkuteksitissä käytetty sana lapsesta tarkoittaa aivan imeväisikäistä............
Mutta mahtuuhan tänne maailmaan näitä raamattujen uudelleen kirjoittajia, varsinkin vapaissa suunnissa se on valitettavan yleistä. - oppilapsi
Älä luule,vaan.... kirjoitti:
Heh,heh...
Nikki --
että silleen!
Jeesus itse opettaa mm.
Mutta joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun päälleni, ................ ......
Alkuteksitissä käytetty sana lapsesta tarkoittaa aivan imeväisikäistä............
Mutta mahtuuhan tänne maailmaan näitä raamattujen uudelleen kirjoittajia, varsinkin vapaissa suunnissa se on valitettavan yleistä.Miten tuo sinun ottamasi esimerkki lapsen pahentamisesta liittyy pikkuvauvojen ripottelukastamiseen? Onhan se helppo heittää Raamattua sinne ja tänne, mutta jokin yheys pitää olla käsiteltävään asiaan.
- tehouskoja
Älä luule,vaan.... kirjoitti:
Heh,heh...
Nikki --
että silleen!
Jeesus itse opettaa mm.
Mutta mahtuuhan tänne maailmaan näitä raamattujen uudelleen kirjoittajia, varsinkin vapaissa suunnissa se on valitettavan yleistä.>Mutta joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun päälleni,
Onko mainintoja alle tai vierelle uskovista vai onko päälle ainut vaihtoehto?
- pakko saada tietää
Mikä ja kuka on anababtisti?
Missä he kokoontuvat? Keitä he ovat?
Ihmetyttää tuo kirjoittelu anababtisteista, vaikka tiettävästi Suomessa heitä ei ole yhtään.- Ana ana
Avaaja on tyypillinen vl-sekopää. Ehkä vl-puhuja.
- jättäkääpä valehtelu
Ana ana kirjoitti:
Avaaja on tyypillinen vl-sekopää. Ehkä vl-puhuja.
Avaaja ei ole vanhoillislestadiolainen eikä puhuja.
Anabaptisteja lukuun ottamatta koko kristikunta tietää Raamatun ilmoituksen mukaisesti, että kaste kuuluu lapsille.
Törkeätä oli se että pirullisen kiero anabaptisti esiintyi vanhoillislestadiolaisena.
Ikäänkuin vanhoillislestadiolaiset eivät tietäsi sitä, että lapsella on aikuisillekin esikuvaksi kelpaava usko niin kuin Jeesus itse meitä opettaa.
- No, kunhan kyselen
Minkä ikäisenä lapselle tulee usko, siis noin keskimäärin?
Minkä ikäisenä lapsesta tulee vl? Päteekö tuo adoptiolapsiin adoptioiästä riippumatta?
Miten ilmenee, että vl saa Pyhän Hengen? Vastaako tapahtuma jotain Raamatun kuvausta aiheesta?- HULLU MIKÄ HULLU
Lapille ei tule uskoa, vaan heillä ON usko. Ja pelastetuksi he tulevat, kun heidät kastetaan Jeesukseen Kristukseen isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aivan kuten Raamattu meitä opettaa: Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Jos lapsilla ei olisi uskoa kuten anabaptistit väittävät, niin yksikään lapsi EI pääsisi taivaaseen. Jeesus nimittäin sanoo selvästi: joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Tässä se nähdää kuinka hulluja anabaptistit ovat, jättäessään lapsenSa saatanan haltuun, - ILMAN USKOA JA KASTETTA. - Niuvanniemestä?
HULLU MIKÄ HULLU kirjoitti:
Lapille ei tule uskoa, vaan heillä ON usko. Ja pelastetuksi he tulevat, kun heidät kastetaan Jeesukseen Kristukseen isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aivan kuten Raamattu meitä opettaa: Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Jos lapsilla ei olisi uskoa kuten anabaptistit väittävät, niin yksikään lapsi EI pääsisi taivaaseen. Jeesus nimittäin sanoo selvästi: joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Tässä se nähdää kuinka hulluja anabaptistit ovat, jättäessään lapsenSa saatanan haltuun, - ILMAN USKOA JA KASTETTA.Mistä olet karannut?
- Minuakin kiinnostaa
Tässä se nähdää kuinka hulluja anabaptistit ovat, jättäessään lapsenSa saatanan haltuun, - ILMAN USKOA JA KASTETTA.Sovitaan pois, että heillä on usko. Mistä hetkestä alkaen tuo oleminen on faktista?
- näin Raamatussa
Tässä se nähdää kuinka hulluja anabaptistit ovat, jättäessään lapsenSa saatanan haltuun, - ILMAN USKOA JA KASTETTA.Taas uutta Raamatuntulkintaa:
". Ja pelastetuksi he tulevat, kun heidät kastetaan Jeesukseen Kristukseen isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."
Siis vaikka lapsilla on usko, he ovat matkalla kadotukseen????
Erikoista sekoilua.
Miksihän Paavali sanoo vanginvartijalle joka haluaa pelastua:
"Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut" Ap 16:31
Kyllähän lapsilla voi olla usko, jos heille kerrotaan Jeesuksesta:
"Usko tulee kuulemisesta", eikä syntymisestä!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517173Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424962HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002778- 1492085
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki281601- 191600
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3991560mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111327Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323