Itse masennusta sairastavana ihmettelen, miksi masennus on tämän otsikon alla?
Masennus on sairaus...
3
190
Vastaukset
- nomasis
olen muuten tod usein miettinyt samaa. masis taitaa olla osittain nyky villitys,osa sakista kutsuu masikseksi sitä että on väsynyt vaan.. olis syytä miettii et onko jauhamas turhasta vai asiasta. masis ei ole leikin asia,eikä siitä aina jaksas ees kirjottaa,saati lukea sil tärkeellä palstalla pelkkää soopaa. :(
- arvotonihminen
Masennus on sairaus.
Sen kanssa ei ole leikkimistä eikä siitä pääse pois kuin osaksi ja hetkeksi..
Taitaa olla etupäässä kilttiytensä vuoksi hyväksi käytettyjen sairaus.
Kun alkaa havaita suhteet ja ystävyydet perustuvat palveluksiin joita teet muille saamatta mitään vastaan jos itse tarvitset palvelusta ei muilla ole aikaa..tai halua vasta palvelukseen
Kun elämä lasketaan kymmenissä vuosissa teet inventaarin olet aina se auttava ja palveleva osapuoli.
Valitettavasti et edes itse pitänyt puoliasi, palvelu ja auttaminen ei ollut ikävää tai vasten mielistä mutta ettei vastavuoroisuus "pelaa" se masentaa. - Sunnesam
Joo-o, voi olla - tai sitten ei. Masennus on synkän ja ahdistuneen mielenmaiseman tuotosta, joten se on, ainakin osittain, oman ajattelu- ja suhtautumistavan tulos, tulema sille, että asenne on väärä.
Kun immeinen on sitä, mitä hän ajattelee, niin väärillä ajatuksilla elämä-niminen juttu menee metsään. Muuta siis tapasi ajatella, kaikki muu muuttuu perässä, myös ahtaasti ajattelemalla tuotettu sairaus. Snaijaatko: päinvastoin, toisin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247